jakieś inne wyjście ?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
Ralfx
Lex Master
Posts: 1542
Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by Ralfx »

janasek wrote:Duże czy małe doładowanie to się raczej nie odbija na kasie (małe kółko napędzające pasek - duże doładowanie, większe kółko - mniejsze doładowanie).
Pozdrawiam
A wziąłeś pod uwagę wymiane układu korbowo-tłokowego i całą serie innych modyfikacji żeby silnik sie nie sypnał po wyjachaniu z bramy? ;)

Silnik z Altezy RS200 to bardzo ciekawa propozycja i jak najbardziej byłbym za, ale nie brałbym jej pod uwagę ze względu na koszt i dostepność tego silnika.
Silnik w AS200 to normalny silnik jak w IS200 - nic ciekawego

Spalanie na kompresorze przy 190KM powinno spaść jeśli moment będzie dobrze z dołu ulokowany.

Ja będę nadal zdania że najlepszy stosunek przyrostu mocy do ceny da wam SWAP na 1JZ-GTE z Toyoty Soarer (lub supry MK3 JDM).
Image Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by janasek »

Ralfx wrote:
janasek wrote:Duże czy małe doładowanie to się raczej nie odbija na kasie (małe kółko napędzające pasek - duże doładowanie, większe kółko - mniejsze doładowanie).
Pozdrawiam
A wziąłeś pod uwagę wymiane układu korbowo-tłokowego i całą serie innych modyfikacji żeby silnik sie nie sypnał po wyjachaniu z bramy? ;)

Wiesz, dwulitrówki powinny wytrzymać moc rzędu 230-240 KM bez zakuwania, nie jest to może astronomiczna moc ale powinno to dać więcej niż SWAP seryjnego 2JZ. (będzie chyba jednak ciut lżejszy) no i manual (jak wiemy w IS 300 manual cieżko dopaść :)).

Moim zdaniem spalanie nieznacznie wzrośnie, bo przecieżmjakoś kompresor trzeba dodatkowo napędzić.

Alezza z silnikiem 4R (210 KM) kosztuje w UK minimum 3000 funów. Droga sprawa... ale ten silnik w tym modelu jest po prostu stworzony do tej kasty. :biggrin2:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by carinus »

Najszybciej i najtaniej za 1KM zapłacimy przy doładowaniu kompresorem lub turbiną.Zmiana silnika na 4R 3SGE spowoduje wzrost hałasu do tragicznych wartosci.Yamaha trochę niedopracowała tego silnika pod względem komfortu,moment porównywalny z naszym 1G.Mam ten słabszy silnik 175KM w swojej carinie i hałas wymusił zakup lexa,ale dynamika jazdy lepsza w carinie ze względu na mniejszą mase-8.4s/100km,w IS-ie rewelacji nie będzie.Ten silnik musi miec obroty żeby ożyć,na plus przemawia podatność na podkręcanie mocy.
User avatar
Ralfx
Lex Master
Posts: 1542
Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by Ralfx »

carinus wrote:Najszybciej i najtaniej za 1KM zapłacimy przy doładowaniu kompresorem lub turbiną.
najtaniej za 1KM zapłacisz robiąc swap na 1JZGTE ponieważ ceny soarerów nie sa jeszcze jakieś wysokie (myśle że kwestią czasu jest jak zacznie sie to zmieniać) Zysk 140KM za cene auta (8 tyś) odjąć to co dostaniesz za sprzedaż gratów. Wszystko jest kwestią mocy jaka kolege interesuje. Może zapytajmy o to bo to jest kluczowe.
Image Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by tomekb »

kompreor wyniesie maxymalnie 4000 ale mysle ze uda mi sie w 3000 zamknac dzieki pomoscy szymona
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by janasek »

Jeżeli Ci się uda zamknąć w przedziałe 3-4k to będziemy Ci szczerze gratulowali bo to będzie nie lada wyczyn. :) W takim razie będziesz miał chyba sporo własnej roboty lub po sporej znajomości bo troszke pracy przy tym projekcie będzie.

Pozdro
Luxusem jadę... :)
MARIO11
Lex user
Posts: 46
Joined: 3 Apr 2011, o 22:00
Model Lexusa: brak
Skąd:: Lbn
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by MARIO11 »

To mam cichą nadzieję, że wszystko dokładnie (cały przebieg operacji) zaprezentujesz ? :biggrin2:
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by carinus »

Wiekszość osób musi ratowac sie pomocą mechaników,którzy kasują za swoją robotę drugie tyle co wydajemy na graty.Inni są w stanie sporo lub prawie wszystko wykonać włąsnorecznie,ewentualnie wspomogą znajomi i koszty nie są tragiczne jednak nieosiągalne dla większości osób.Gdyby 2JZ wszedł bezproblemowo w skrzynię od naszego 1G to nawet długo bym się nie zastanawiał.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by legato97 »

Jezeli moc potrzebna chwilowo, to mozna jesze gaz wrzucic, ten drugi oczywiscie :biggrin2:
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: jakieś inne wyjście ?

Post by janasek »

Ale w PL podtlenek jest nielegalny, to znaczy sprzedawać chyba wolno, nawet w aucie go możesz mieć, ale nie może być podłączony i nie możesz go używać. Jakoś tak... :biggrin2:

Ale jest to bardzo fajna opcja tyle że jeszcze droższa. :dance3:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests