Page 2 of 3

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 12:11
by Pawcio1979
No to słupeczki od sprzedaży polecą troche. Jeszcze ich poinformować dlaczego i przypomnieć kto dla kogo jest. Jeśli się to potwierdzi.

Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 12:33
by legato97
Mysle, ze wszystko do wyjasnienia. Najwazniejsze, ze temat poruszony.

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 13:40
by Łukasz789
Witam
Mam wszystkie informacje: Auto było naprawiane nie u Romanowskiego ale na Alei Pokoju 63A -tak jak polecałem znajomemu.Jest to dla mnie podwójny szok , bo do tej pory nie miałem problemów z tym ASO. Auris został mu wciśnięty na siłę , cały brudny , zaśnieżony (sprawa trwa od stycznia). Dlatego też nie jest znajomy pewien czy to on zrobił to zarysowanie. Chciano mu jeszcze przypisać zarysowanie tylnego zderzaka ale tego kategorycznie się wyparł i zostało mu to odpuszczone. Jeszcze raz napisze ,że szkoda została zlikwidowana w warsztacie niezależnym i nie było początkowo żadnych przeszkód ku temu ze strony salonu. Poniżej przesyłam dwie faktury pierwsza jest za naprawę Lexusa , w którym uszkodzony był również zaledwie zderzak , wyrwany z zaczepu , proszę zwrócić uwagę na dwie pozycje na fakturze chodzi o lampę pozycyjną (na 100% byłą sprawna ) oraz lampę przeciwmgielną. Druga dotyczy owej nieszczęsnej Toyoty. Przesyłam również zarysowanie Toyoty.
Przepraszam inaczej zdjęcia nie chciały mnie się wczytać:
www.fotosik.pl/zdjecie/02812f62da5ccc52

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 15:49
by Mrozu
Szanowny Panie

Informacje jakie otrzymalem od naszego dzialu blacharskiego , nie do konca sie maja z tym co Pan napisala. Uwazam ze nie znajac calej sytuacji ( bo tylko ustnie Pan otrzymal od kolegi jakies informacje) nie powinien sie Pan wypowiadac . Jezeli wlasciciel pojazdu ma jakiekolwiek uwagi zapraszam do naszego salonu Lexus Krakow al.Pokoju 63A. Dla Pana informacji posiadamy pelna dokumentacje zdjeciowa - przed demontazem oraz w trakcie . Zdjecia uszkodzonych lamp rowniez mamy. Dodam jeszcze ze mamy zdjecia uszkodzen Aurisa i zdjecia przy zwrocie auta przez klienta po dokonanej przez niego naprawie z pomiarami lakieru .


Panie Lukaszu dziwi mnie iz polecajac znajomemu Salon Lexus Al.Pokoju 63A nie wie Pan ze jest to ASO Lexus Romanowski ,


P.s Zgodnie z rodo prosilbym o nie zamieszczanie danych takich jak numery tablic, nr vin, oraz przedewszystkim imienia i
nazwiska osoby wystawiajacej fakture.

Z powazaniem
Jakub Mroz

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 16:35
by Mrozu
Łukasz789 wrote:Witam wszystkich po dłuższej przerwie.
Szkoda ,że przychodzi mnie pisać w tak smutnej kwestii. A mianowicie mój znajomy kupił u jednego z dealerów nowego RX450h po krótkim czasie maił nim dzwona i auto trafiło do tego ASO w celu likwidacji szkody. Otrzymał jako zastępcze Toyotę Auris ( w szoku byłem ,że za RX coś takiego .......

Panie Lukaszu dziwie sie ze Pan jako znajomy poszkodowanego, myli RX450h z NX200t bo takim wlasnie jezdzi Pana znajomy.

Mysle ze temat mozna zamknac .

Z powazaniem .

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 17:01
by d_artanian
Witam,

Dlaczego skoro znajomy kategorycznie jest pewien że nie uszkodził Aurisa to wziął na siebie odpowiedzialność za naprawę? I to jeszcze w niezależnym warsztacie gdzie zawsze występuje ryzyko niefachowej naprawy lub innych sytuacji o których koledzy pisali powyżej?

Przecież jak jesteś pewien że czegoś nie zrobiłeś to chyba nie chcesz brać na siebie winy, niezależnie od ceny, chodzi o sam fakt.

Ja bym brał poprawkę na wersję znajomego, tym bardziej, że sam tu nie mówi za siebie. No i nie wie czym jeździ(?)

Zdjęcie uszkodzeń auta się nie ładuje.

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 22:09
by Łukasz789
Oczywiście osobiście zjawimy się u Państwa. Bo częściowo i mnie ta sprawa dotyczy , ale chciałbym otrzymać od Państwa tu i teraz jedną odpowiedź : Z jakiego powodu ów człowiek otrzymał zamiast NX-a Aurisa? Chciałbym się tego dowiedzieć bo oczywiście nie mam tego na pisemnie ale przy zakupie samochodu ( powtarzałem to na tym forum wielokrotnie do wglądu) otrzymałem zapewnienie iż w przypadku szkody lub naprawy gwarancyjnej otrzymam samochód tego samego modelu. Co w moim i znajomego przypadku było jednym, z koronnych argumentów.

Re: Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 22:40
by pss
Ok, dobra ale w czym jest teraz problem?
Bywa niestety tak, że brakuje aut zastępczych w ASO czy też wypożyczalniach.
Sam raz czekałem dzień, bo nie chciałem Skody w manualu, a nie mieli mi czego podstawić wieczorem i ich rozumiem

Jeżeli faktycznie to samochód wypożyczony został zniszczony i naprawiany gdzieś poza ASO to kiepsko...

ps. nie może być podstawiany samochód tego samego modelu, a co najwyżej segmentu ;)

Problem z ASO

Posted: 10 Apr 2019, o 23:21
by legato97
Lukasz a Ciebie w jaki sposob ta sprawa dotyczy? Piszesz oczywiscie na pismie nie mam nic, wiec moze zgłoś sie bezposrednio do osoby ktora takowe zapewnienia dawala. W ogole bez wypowiedzi osoby bezposrednio poszkodowanej ciezko by temat szedl do przodu. Ale ciekawy jestem rozwiazania. Co do Aurisa czyli nizszej klasy auta to bywa i tak dostajesz wyzsza. Ale nie to jest glownym problemem tego tematu wiec nie skaczemy po innych argumentach. Zajmijcie sie glownym problemem najpierw czyli mniemanym uszkodzeniem. Bo wyglada ze kolega tez zmienia wersje. Przyjmuje wine, a gdy cos nie tak poszlo, wycofuje sie z niej. Dajcie znac co wyjdzie po bezposredniej konfrontacji.

Re: Problem z ASO

Posted: 11 Apr 2019, o 08:32
by Mrozu
Panie Lukaszu

Oczywiscie ze na czas serwisu/naprawy przysluguje samochod zastepczy . Ale prosze pamietac ze sytuacje sa rozne i jak poprzednik napisal , czasami mozemy nie miec w danej chwili auta takiego samego segmentu . Napisal Pan ze auto zostalo - przyslowiowo wcisniete . Jezeli klient nie chce my nie zmuszamy go zeby takowy samochod zastepczy wzial.

W kazdej umowie jest cos takiego jak udzial wlasny . Jezeli szkoda bylaby nie z jego winy , zostala by zrobiona z OC sprawcy , jezeli klient uszkadza sam samochod to ma udzial wlasny w tym . Prosze pamietac ze ktos za te auta zastepcze musial zaplacic , ktos musial je ubezpieczyc a kazda szkoda , obniza wartosc auta . Klient sam wykonal naprawe poza ASO na wlasna reke w sposob nieodpowiedni z standardami ASO .

Jak wspomnialem - dzial blacharski posiada cala dokumentacje zdjeciowa wszystko do wgladu klienta, umowy podpisane przez klienta , szkoda Aurisa tez byla dokumentowana z udzialem klienta przed naprawa i po naprawie.

Powtorze jeszcze raz - nasz Kierownik dzialu blacharskiego, nasz menager sa do dyspozycji Pana klienta jezeli takowa sprawe chce wyjasnic serdecznie zapraszamy.

I jakakolwiek dalsza rozmowa tutaj nic nie zmieni .

Nasz salon jest otwarty od 9-18 od pn do piatku w sobote od 9-15 ASO Romanowski Al.Pokoju 63A Krakow 31-564