Re: Poliuretany + h&r = pomnik
Posted: 9 Oct 2017, o 06:23
Moim zdaniem taczka została spowodowana bardziej H&R niż poliuretanem.
Ja wrzuciłem do siebie żółte na górne wahacze, stabilizator oraz wahacz przedni dolny. Na bananie jest czerwony poliuretan, maglownica dostała też czerwone. Auto ma nowe amortyzatory Sachs oraz seryjne sprężyny i nie ma mowy o taczce. W kończu jest sztywny układ kierowniczy i prowadzenie w zakręcie czy n prostej na duży plus. Jeżdżę często mega słabymi drogami (Bydgoszcz +DK25) i jestem zadowolony z tego że jednak tłumi nierównosci a jest pewne w koleinach (chociaż kolejny raz geometria moim zdaniem nie jest dobrze ustawiona).
Co do tulei dyfra i uczucia naprężenia układu - miałem podobnie w Volvo z poduszkami silnika - problem całkowicie rozwiązało wywiercenie dwóch dziurek fi12 po przeciwnych stronach mocowania. Faktycznie te od napedu musza być bardziej elastyczne a odprężenie w postaci dziurek mega pomaga. W Volvo trzęsła mi się cała buda z silnikiem
Ja wrzuciłem do siebie żółte na górne wahacze, stabilizator oraz wahacz przedni dolny. Na bananie jest czerwony poliuretan, maglownica dostała też czerwone. Auto ma nowe amortyzatory Sachs oraz seryjne sprężyny i nie ma mowy o taczce. W kończu jest sztywny układ kierowniczy i prowadzenie w zakręcie czy n prostej na duży plus. Jeżdżę często mega słabymi drogami (Bydgoszcz +DK25) i jestem zadowolony z tego że jednak tłumi nierównosci a jest pewne w koleinach (chociaż kolejny raz geometria moim zdaniem nie jest dobrze ustawiona).
Co do tulei dyfra i uczucia naprężenia układu - miałem podobnie w Volvo z poduszkami silnika - problem całkowicie rozwiązało wywiercenie dwóch dziurek fi12 po przeciwnych stronach mocowania. Faktycznie te od napedu musza być bardziej elastyczne a odprężenie w postaci dziurek mega pomaga. W Volvo trzęsła mi się cała buda z silnikiem
