Page 2 of 2

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 23 Sep 2016, o 09:12
by Pe_pe
Ja przez chwile uzywałem oryginałów, ale dwa lata temu zmieniłem na ebc ultimate (tarcze)i ebc yellow stuff (klocki) wychodzi drożej od oryginałów ( zestaw na przód to1500zl) ale od tamtej pory auto naprawdę hamuje, a nie tylko zwalnia. Klocki wytrzymują 20.000 a tarcze 40.000km. Jedyna wada - klocki jako że twarde to bardzo mocno pylą.

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 23 Sep 2016, o 11:02
by LinkPL
Te yellow stafy i wynalazki to się nadają dla koniojebców ... Klocki ori wytrzymują spokojnie 20k km, natomiast na ostatnich tarczach zrobiłem ponad 110k km ... Wszystko zależy od kierowcy, im mądrzejszy, tym na dłużej mu wystarczą ...
Oryginalne klocki serwisowe na przód lub Textara - to jest to samo, bo miałem takie i takie nie nagrzewają tarczy do temperatury przy której samochód po prostu przestaje hamować ...

Twarde klocki miałem w IS200 Kashiyama ... 100k km ... i nie pyliły w ogóle ... hamulce względnie dobre.

Pozdrawiam
Link

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 23 Sep 2016, o 11:29
by Pe_pe
Taaaa.....a nasze auta równie dobrze jeździliby z silnikiem 1.2 burbo...... Sorry Link ale tu nie chodzi o kasę i o liczbę przejechanych kilometrów na komplecie (bo 40.000km na tarczach to według mnie tez mało), ale o to czy w krytycznych sytuacjach moje auto wyhamuje skutecznie na drodze, czy w tyłku innego auta. Jeździłem na ori secie i wiem jaka jest różnica w jakości i skuteczności hamowania miedzy oryginałami a tymi które polecam teraz. Jak masz ochotę to możemy sie zmówić, przejedziesz sie moim i poczujesz różnice. Każde nieudane hamowanie jest bardziej kosztowne niż wymiana ekstra wymiana klocków i tarcz raz na jakiś czas. Ja przemieszczam sie dynamicznie i często hamuje wiec dla mnie jest to rozsądny wydatek.

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 23 Sep 2016, o 15:20
by Kafecz
Tutaj gdyby ktos potrzebowal szukal tutorial jak wymienic tarcze i klocki. Sprawa wydaje sie o wiele prostsza niz w innych autach ( mowie o wykrecaniu zacisku ). Co dziwne wciskanie tloczkow zwyklym srubokretem bez ekstra urzadzen i komputera.

https://youtu.be/KgMtOXWdggc

https://youtu.be/ZvxYxImXk0o

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 12 May 2020, o 21:40
by Magotes
Witam.
Jaki zestaw na tył obecnie polecacie do gs 300h przed lift?
Czy opcja tarcze ebc gładkie plus yellow stuff to najlepszy z opcji?

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Posted: 19 May 2020, o 12:06
by AGI
Darecki wrote:Wojtek, z tym malowaniem i rdzą to niekoniecznie, wymieniałem dosłownie przed chwilą tarcze z przodu - na TRW i one również są pomalowane na czarno ;)
Potwierdzam, ja również wymieniłem przód oraz tył na TRW, kiedyś przeczytałem, że w GS mk3 one lubią się giąć i na forum us ktoś założył TRW bo są niby "twarde"
i myślę, że mógł mieć troche racji bo najmniejszych problemów z hamulcami nie mam, ps i nic nie rdzewieje ;)