swap Hamulców
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
właśnie, z czego to hebel. Audi ? bo raczej nie z japończyka, co z rozstawem szpilek?
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
- agatka
- Lex Driver
- Posty: 310
- Rejestracja: 20 lis 2015, o 01:14
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Lodz
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Spójrz na mój temat i zdjecia mojego setupu bbkronnie441 pisze:Witam panowie chciałbym zwiekszyć troche siłę hamowania i tu pojawia się moje pytanie czy do lexusa is 200 można założyć jakiś inny zestaw hamulcowy tzn. jarzmo od innego auta zaciski i większe tarcze.
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Ten setup z Audi jest przekombinowany. Trzeba roztaczać tarczę.
Czytajcie forum uważniej
viewtopic.php?f=184&t=8552&start=40#p95533
To jest magiczne 345x32 prawie P&P.
Po failu z tym setupem (za cienki adapter) poprosiłem kolesia z allegro (pavel) o adaptery pod tę tarczę i jakieś fajne zaciski. Typ miał to ogarnąć, zapisał sobie mój numer telefonu, dzwonił parę razy jakie zaciski przymierzał i nie pasowały, po czym przestał odbierać. Obstawiam, że niedługo na allegro pojawi się jego nowy projekt własnie 345x32.
Z tego co sam przeżyłem:
a) Zaciski z W220 nie pasują - za mało mięsa na adapter
b) Zaciski z W163 nie pasują - za mały odstęp między uszami, adapter musiałby być wielkim klockiem o skomplikowanej budowie, żeby to siadło.
c) Zacisk Z18 Porsche / VW / Audi nie pasuje, haczy o sworzeń. Nawet przy tarczy 360x32 (też przymierzane)
Jeżeli znalazłby się ktoś chętny na jakiś fajny BBK do IS / GS (w końcu mają te same heble) to możemy pogadać na PW. Zaplecze techniczne do wycinki mam już ogarnięte (w dobrej cenie). Znalazłem też nowego projektanta.
Jedyną rzeczą, która mnie wstrzymuje jest chwilowy brak $$ i czasu, myślę że we wrześniu znowu mogę wrócić do gry.
Czytajcie forum uważniej
viewtopic.php?f=184&t=8552&start=40#p95533
To jest magiczne 345x32 prawie P&P.
Po failu z tym setupem (za cienki adapter) poprosiłem kolesia z allegro (pavel) o adaptery pod tę tarczę i jakieś fajne zaciski. Typ miał to ogarnąć, zapisał sobie mój numer telefonu, dzwonił parę razy jakie zaciski przymierzał i nie pasowały, po czym przestał odbierać. Obstawiam, że niedługo na allegro pojawi się jego nowy projekt własnie 345x32.
Z tego co sam przeżyłem:
a) Zaciski z W220 nie pasują - za mało mięsa na adapter
b) Zaciski z W163 nie pasują - za mały odstęp między uszami, adapter musiałby być wielkim klockiem o skomplikowanej budowie, żeby to siadło.
c) Zacisk Z18 Porsche / VW / Audi nie pasuje, haczy o sworzeń. Nawet przy tarczy 360x32 (też przymierzane)
Jeżeli znalazłby się ktoś chętny na jakiś fajny BBK do IS / GS (w końcu mają te same heble) to możemy pogadać na PW. Zaplecze techniczne do wycinki mam już ogarnięte (w dobrej cenie). Znalazłem też nowego projektanta.
Jedyną rzeczą, która mnie wstrzymuje jest chwilowy brak $$ i czasu, myślę że we wrześniu znowu mogę wrócić do gry.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- agatka
- Lex Driver
- Posty: 310
- Rejestracja: 20 lis 2015, o 01:14
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Lodz
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Wogole to wiesz co piszesz???baniaq pisze:Ten setup z Audi jest przekombinowany. Trzeba roztaczać tarczę.
Czytajcie forum uważniej
viewtopic.php?f=184&t=8552&start=40#p95533
To jest magiczne 345x32 prawie P&P.
Po failu z tym setupem (za cienki adapter) poprosiłem kolesia z allegro (pavel) o adaptery pod tę tarczę i jakieś fajne zaciski. Typ miał to ogarnąć, zapisał sobie mój numer telefonu, dzwonił parę razy jakie zaciski przymierzał i nie pasowały, po czym przestał odbierać. Obstawiam, że niedługo na allegro pojawi się jego nowy projekt własnie 345x32.
Z tego co sam przeżyłem:
a) Zaciski z W220 nie pasują - za mało mięsa na adapter
b) Zaciski z W163 nie pasują - za mały odstęp między uszami, adapter musiałby być wielkim klockiem o skomplikowanej budowie, żeby to siadło.
c) Zacisk Z18 Porsche / VW / Audi nie pasuje, haczy o sworzeń. Nawet przy tarczy 360x32 (też przymierzane)
Jeżeli znalazłby się ktoś chętny na jakiś fajny BBK do IS / GS (w końcu mają te same heble) to możemy pogadać na PW. Zaplecze techniczne do wycinki mam już ogarnięte (w dobrej cenie). Znalazłem też nowego projektanta.
Jedyną rzeczą, która mnie wstrzymuje jest chwilowy brak $$ i czasu, myślę że we wrześniu znowu mogę wrócić do gry.
Przekombinowany heh spójrz lepiej co sam piszesz!
Po failu z tym setupem (za cienki adapter) poprosiłem kolesia z allegro (pavel) o adaptery pod tę tarczę i jakieś fajne zaciski. Typ miał to ogarnąć, zapisał sobie mój numer telefonu, dzwonił parę razy jakie zaciski przymierzał i nie pasowały, po czym przestał odbierać.
Jasne jest to ze brak Ci pomysłu o kasie juz nie wspomnę skoro bujasz sie juz z tym heblem rok.
Co do osób chętnych na tym forum to co najwyżej możesz popisać kilkanaście stron o wymianie prowadnic w zaciskach i to jeszcze jak najtańszych
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
A Ty co się tak unosisz? Jak kupisz tarczę ze sklepu, to założysz ją w garażu? Czy trzeba przerabiać?
Ty teraz cwaniaczysz, bo wziąłeś sobie od forumowicza gotowy projekt i tylko go skopiowałeś, gratki!
A że bujam się rok? Cały czas oddaję to komuś do zrobienia, a nie robię sam. I zawsze jest "za tydzień będzie", "coś mi wypadło", "miałem coś ważniejszego". Nie licząc już projektu, głupie wycięcie wodą trwało chyba 3 tygodnie (miało być dwa dni), frezowanie identycznie...
O kosztach u tego typa z allegro chyba sam wiesz, skoro nie kupiłeś u niego, tylko skopiowałeś projekt... Ten BBK wycenił bodajże na 2600. Za tyle można mieć dwie pływające tarcze 360x32 zrobione na zamówienie z aluminiowymi dzwonami.
Chciałem mieć dedykowany zacisk do dedykowanej tarczy. A że po roku czekania na projekt adapter wyszedł 6mm, to ja nie wyobrażam sobie latania z tym po torze...
Zwłaszcza że jeden zestaw OEM serwa i pompy już zajechałem w tym roku na torze, tracąc z wielkim hukiem hamulce przy którymś z rzędu pełnym bucie na dohamowaniu (dlatego myślę o swapie serwa i pompy, bo nie chcę przeżywać tego drugi raz).
Ty teraz cwaniaczysz, bo wziąłeś sobie od forumowicza gotowy projekt i tylko go skopiowałeś, gratki!
A że bujam się rok? Cały czas oddaję to komuś do zrobienia, a nie robię sam. I zawsze jest "za tydzień będzie", "coś mi wypadło", "miałem coś ważniejszego". Nie licząc już projektu, głupie wycięcie wodą trwało chyba 3 tygodnie (miało być dwa dni), frezowanie identycznie...
O kosztach u tego typa z allegro chyba sam wiesz, skoro nie kupiłeś u niego, tylko skopiowałeś projekt... Ten BBK wycenił bodajże na 2600. Za tyle można mieć dwie pływające tarcze 360x32 zrobione na zamówienie z aluminiowymi dzwonami.
Chciałem mieć dedykowany zacisk do dedykowanej tarczy. A że po roku czekania na projekt adapter wyszedł 6mm, to ja nie wyobrażam sobie latania z tym po torze...
Zwłaszcza że jeden zestaw OEM serwa i pompy już zajechałem w tym roku na torze, tracąc z wielkim hukiem hamulce przy którymś z rzędu pełnym bucie na dohamowaniu (dlatego myślę o swapie serwa i pompy, bo nie chcę przeżywać tego drugi raz).
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- agatka
- Lex Driver
- Posty: 310
- Rejestracja: 20 lis 2015, o 01:14
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Lodz
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
A Ty co się tak unosisz? Jak kupisz tarczę ze sklepu, to założysz ją w garażu? Czy trzeba przerabiać?
Ty teraz cwaniaczysz, bo wziąłeś sobie od forumowicza gotowy projekt i tylko go skopiowałeś, gratki
Czy to nie TY kontaktowałeś się z pavel w celu uzyskania informacji i zostałeś lekko mówiąc olany i spuszczony do rynsztoka?
Wiec nie mów mi ze skopiowałem bo adaptery wykonałem sam od podstaw tak samo jak centrowanie i poszerzanie zacisków bo o tym nikt nie mówi!
Ty teraz cwaniaczysz, bo wziąłeś sobie od forumowicza gotowy projekt i tylko go skopiowałeś, gratki
Czy to nie TY kontaktowałeś się z pavel w celu uzyskania informacji i zostałeś lekko mówiąc olany i spuszczony do rynsztoka?
Wiec nie mów mi ze skopiowałem bo adaptery wykonałem sam od podstaw tak samo jak centrowanie i poszerzanie zacisków bo o tym nikt nie mówi!
-
- Lex Driver
- Posty: 515
- Rejestracja: 22 sie 2011, o 23:02
- Model Lexusa: is 200
- Skąd:: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 01:40
- Model Lexusa: IS200 TTE Kompressor
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Jeśli ktoś chce zostać przy seryjnym rozmiarze hamulców, a efekt ma być 'potężny' to polecam rozwiązanie które przetestowałem u siebie. Oczywiście całość robiłem sam, więc ceny wszystkich części wyszły na poziomie 2200zł. Przy takich wydatkach hamulce docierałem przez około 300-500km Efekt taki, że jak pojedziecie na tor, to nie będzie opcji żebyście zagotowali hamulce Poniżej opis:
1) Klocki hamulcowe HAWK Performance (pamiętam, że sam przód kosztował około 600zł)
2) Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
3) Płyn hamulcowy RBF 660
4) Pełna regeneracja zacisków hamulcowych
5) Tarcza ATE (pełna)
[w tarczach jest największe pole do popisu i największy koszt, bo żeby iść totalnie na maxa to trzeba zamontować Black Diamond, a to znacznie podnosi koszt całej inwestycji.]
Główne różnice? Bez rozgrzania hamulce działają dużo lepiej niż seryjne... ale po dogrzaniu, czuć jak hawki wgryzają się w tarcze i zostaje tak naprawde temat dobrej opony żeby ogarnęła takie heble A tutaj akurat jak zawsze polecam Extreme VR1!
1) Klocki hamulcowe HAWK Performance (pamiętam, że sam przód kosztował około 600zł)
2) Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
3) Płyn hamulcowy RBF 660
4) Pełna regeneracja zacisków hamulcowych
5) Tarcza ATE (pełna)
[w tarczach jest największe pole do popisu i największy koszt, bo żeby iść totalnie na maxa to trzeba zamontować Black Diamond, a to znacznie podnosi koszt całej inwestycji.]
Główne różnice? Bez rozgrzania hamulce działają dużo lepiej niż seryjne... ale po dogrzaniu, czuć jak hawki wgryzają się w tarcze i zostaje tak naprawde temat dobrej opony żeby ogarnęła takie heble A tutaj akurat jak zawsze polecam Extreme VR1!
-
- Lex user
- Posty: 35
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 16:43
- Model Lexusa: Lexus GS300 '02
- Skąd:: Bolesławiec
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Klocki Hawk hps, tarcze black Diamond i po 3 miesiącach biją jak cholera.. Wadą fabryczna? Uprzedze pytania, wszystko było zrobione na cito i zregenerowane. Po zrobieniu całości dla pewności zrobiono pomiar bicia. Nie było nic..
-
- Lex user
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 01:40
- Model Lexusa: IS200 TTE Kompressor
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Pytanie jak ' docierałeś' hamulce ja mam wymieniony wyżej setup od roku i jest perfekcyjnie, ale mimo że mało jeżdżę to przechodziłem cały proces adaptacji hebli przez 500km oprócz serii hamowań z określonych prędkości i chłodzenia po każdej przez kilka km na koniec 200-300 km bez ostrego hamowania i przekraczania prędkości 120... Dopiero po tym zacząłem normalnie hamować Może dlatego chodzą jak żyleta tak długo. Ludzie na ogół olewaja to albo robią po łebkach...ale jeśli rzetelnie zrobiłeś coś takiego na black Diamond to oczywiście zostaje wada fabryczna i gwarancja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości