Page 2 of 3

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 12:55
by dolina
michalllw wrote:
dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Immo można przecież skasować u szpeca :biggrin2:

Znasz kogoś takiego? Zanim kupie caly zestaw chce sie upewnic ze samochód nie bedzie stał pól roku w garazu. Czyli gromadze info :) Szkoda ze grodzio juz nie istnieje na forum bo on tez miał problem z immo i mógłby być tutaj przydatny. A on jako pierwszy albo i jedyny wsadził 1UZ w PL. Z tym ze on pozostał przy AT




Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 13:16
by krzywydg
Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem ;)
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 13:25
by michalllw
Znam, zanim wsadziłem 1jz do is200 szukałem info na ten temat i znalazłem typa co ściąga immo, u mnie sprawa była prosta dlatego że w Soarerze nie było immo, musisz podzwonić i popytać o ściągnięcie immo i jeśli nie znajdziesz albo cena będzie kosmiczna to możesz wysłać kompa do mojego magika a jeśli chcesz po taniości to możesz wsadzić z immo i przy ,,czytniku,, od immo po prostu przykleić elektronikę kluczyka :biggrin2:

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 15:44
by dolina
krzywydg wrote:Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem ;)
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?

Nigdzie nie pisałem ze chce dyfer z gs430 tylko to była opcja zaproponowana przez ledzia. Nie planuje tego dmuchać bo moc 1uz powinna mi wystarczyć na jakiś czas. Samochod ma być daily + do zabawy.

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 18:34
by Riki
dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Imo możesz wyciąć, lub czytnika przyczepić:(fasolke) i po sprawie lub przełożyć do swojego klucza

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 19:17
by Ricko
Niedawno też dowiadywałem się na temat swapu Uz'ta. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). Co do wytrzymałości skrzyni to do 500HP ogrnirnie. a co do info ze przy 150k padaja to - jak dbasz tak masz. Dyfer standar wytrzyma pierwsze spalone gumy pożniej juz trzeba szukac nowego. Dyfero z LSD posmiga dłużej ale nie za długo. z GS 300/430 po małych mogach i zeźbach ogarnie. Co do elektroniki- tu jest już kostka rubika- żeby wszystko grało to dobry elektronik to ogarnie ale wszystko musi byc z LS od pompek paliwa, czujników, fitrów itp. i nie ma gwarancji ze bedzie chodziło idealnie. Wystarczy ze zabraknie jakiegoś małego impulsu z " Budy LS'a" i bedzie wciągał 20L benzynki jak nic. a w budzie Ls'a spalanie jest 8-10. Poprostu komputer musi mysleć ze jest w budzie LS. prosciej jest kupic kompa EMU za 2-2,5 tysia i dać do elektronika który prytuli 4-5 tysi a nasz IS 400 bedzie tylko potrzebował 8L soku z gumijagód na 100km. a koszt takiego swapa, to jak dobrze pojdzie 15k PLN' ów.

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 27 Dec 2015, o 19:52
by dazmian
Witam. Niedawno sam sie bardzo interesowalem jak wyglada sprawa swapa na V8 ;) i trafilem na takie ciekawe video:
https://www.youtube.com/watch?v=Fqc6UWnpCoU

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 28 Dec 2015, o 01:27
by ledziu
Ricko wrote:. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). .
Rzeźba przy kole zamachowym wymaga wzmocnienia podłogi żeby odłamki nie urwały nogi kierownika... :down:

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 30 Dec 2015, o 16:06
by TmK18
Też widziałem ten zestaw z anglii i to całkiem dobra opcja o ile ta skrzynia faktycznie ogarnie to chociaż przez rok :)
A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300 :biggrin2:

Re: IS200 aka IS400 swap

Posted: 30 Dec 2015, o 16:34
by ledziu
TmK18 wrote: A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
No widzisz a to jest pierwsza czynność którą poważni tuningowcy Ci odradzą...
TmK18 wrote:Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300 :biggrin2:
A tu dla odmiany proponujesz dziwną rzecz ponieważ nie chodzi tylko o moc ale też o Nm i jego dostępność, więc po co sugerujesz praktycznie nie dostępnego 1uz vvti jak lepsze ma parametry 3uz??? A do tego autor tematu ma po taniości 1uz bez vvti więc temat jest chyba już jasny :biggrin2: