dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Immo można przecież skasować u szpeca
Znasz kogoś takiego? Zanim kupie caly zestaw chce sie upewnic ze samochód nie bedzie stał pól roku w garazu. Czyli gromadze info Szkoda ze grodzio juz nie istnieje na forum bo on tez miał problem z immo i mógłby być tutaj przydatny. A on jako pierwszy albo i jedyny wsadził 1UZ w PL. Z tym ze on pozostał przy AT
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 27 Dec 2015, o 13:16
by krzywydg
Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 27 Dec 2015, o 13:25
by michalllw
Znam, zanim wsadziłem 1jz do is200 szukałem info na ten temat i znalazłem typa co ściąga immo, u mnie sprawa była prosta dlatego że w Soarerze nie było immo, musisz podzwonić i popytać o ściągnięcie immo i jeśli nie znajdziesz albo cena będzie kosmiczna to możesz wysłać kompa do mojego magika a jeśli chcesz po taniości to możesz wsadzić z immo i przy ,,czytniku,, od immo po prostu przykleić elektronikę kluczyka
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 27 Dec 2015, o 15:44
by dolina
krzywydg wrote:Siema! Wogole nie kalkulujesz kosztów do efektów... Po co Ci UZ na grubej korbie jak go nie będziesz dmuchal?? I dyfer z gs430?? I dlaczego martwisz się o immo jak pisales że kupujesz całe auto??
Musisz się poważnie zastanowic nad tym swapem
Do czego to auto ma być wogole? Drift, ćwiartka, czy dayili?
Nigdzie nie pisałem ze chce dyfer z gs430 tylko to była opcja zaproponowana przez ledzia. Nie planuje tego dmuchać bo moc 1uz powinna mi wystarczyć na jakiś czas. Samochod ma być daily + do zabawy.
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 27 Dec 2015, o 18:34
by Riki
dolina wrote:To akurat nie jest duzy problem. Martwi mnie tylko sprawa z immo.
Imo możesz wyciąć, lub czytnika przyczepić:(fasolke) i po sprawie lub przełożyć do swojego klucza
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 27 Dec 2015, o 19:17
by Ricko
Niedawno też dowiadywałem się na temat swapu Uz'ta. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). Co do wytrzymałości skrzyni to do 500HP ogrnirnie. a co do info ze przy 150k padaja to - jak dbasz tak masz. Dyfer standar wytrzyma pierwsze spalone gumy pożniej juz trzeba szukac nowego. Dyfero z LSD posmiga dłużej ale nie za długo. z GS 300/430 po małych mogach i zeźbach ogarnie. Co do elektroniki- tu jest już kostka rubika- żeby wszystko grało to dobry elektronik to ogarnie ale wszystko musi byc z LS od pompek paliwa, czujników, fitrów itp. i nie ma gwarancji ze bedzie chodziło idealnie. Wystarczy ze zabraknie jakiegoś małego impulsu z " Budy LS'a" i bedzie wciągał 20L benzynki jak nic. a w budzie Ls'a spalanie jest 8-10. Poprostu komputer musi mysleć ze jest w budzie LS. prosciej jest kupic kompa EMU za 2-2,5 tysia i dać do elektronika który prytuli 4-5 tysi a nasz IS 400 bedzie tylko potrzebował 8L soku z gumijagód na 100km. a koszt takiego swapa, to jak dobrze pojdzie 15k PLN' ów.
Ricko wrote:. Pytałem się chłopaków co na co dzień modzą samochody- ogolnie same japońce. i same połączenie Uz i skrzyni 1G-Fa to w miare prosty temat. albo dzwon skrzyni z USA albo plyta przejsciowa + koło zamachowe "made by heniu" rzeźbione na warsztacie ze sprzegłem od BI EM Dabliu (BMW). .
Rzeźba przy kole zamachowym wymaga wzmocnienia podłogi żeby odłamki nie urwały nogi kierownika...
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 30 Dec 2015, o 16:06
by TmK18
Też widziałem ten zestaw z anglii i to całkiem dobra opcja o ile ta skrzynia faktycznie ogarnie to chociaż przez rok
A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300
Re: IS200 aka IS400 swap
Posted: 30 Dec 2015, o 16:34
by ledziu
TmK18 wrote:
A z tego co wiem to kolo zamachowe do 1UZ pasuje od RAV4 z tym że trzeba rozwiercać otwory
No widzisz a to jest pierwsza czynność którą poważni tuningowcy Ci odradzą...
TmK18 wrote:Natomiast ja bym szukał 1UZ'a z LS400 po lifcie dlatego że miał tyle samo KM co 3UZ czyli prawie 300
A tu dla odmiany proponujesz dziwną rzecz ponieważ nie chodzi tylko o moc ale też o Nm i jego dostępność, więc po co sugerujesz praktycznie nie dostępnego 1uz vvti jak lepsze ma parametry 3uz??? A do tego autor tematu ma po taniości 1uz bez vvti więc temat jest chyba już jasny