carsik pisze:też drogi kolego, ponieważ system wygląda zupełnie inaczej. Ale oczywiście jest to droższe niż normalna instalacja i wtryskiwacze też. Ale pompa zamiast dotychczasowych 3 kzł kosztuje 1kzł. Zbiornik może być normalny taki jak w 4 gen. Więc Twoja ironia nieco nietrafiona.
A jak cenowo to będzie wyglądać przy zwykłym r4?
Pytam bo kiedyś bardzo dużo jeździłem na podobnej instalce założonej do nowej corollki w aso i było super tylko cena masakra. O ile dobrze pamiętam coś około 8k.
carsik pisze:też drogi kolego, ponieważ system wygląda zupełnie inaczej. Ale oczywiście jest to droższe niż normalna instalacja i wtryskiwacze też. Ale pompa zamiast dotychczasowych 3 kzł kosztuje 1kzł. Zbiornik może być normalny taki jak w 4 gen. Więc Twoja ironia nieco nietrafiona.
Żadna ironia "drogi kolego" . Tylko, życie zestaw taniej al graty nadal nie tanio.
Teraz będzie zapewne tak, że już nie nowe rozwiązania jak V gen muszą tanieć bo coraz większymi krokami zbliża się VIgen - choć przyjdzie jeszcze sporo poczekać by była tak popularna jak IV.
carsik pisze:też drogi kolego, ponieważ system wygląda zupełnie inaczej. Ale oczywiście jest to droższe niż normalna instalacja i wtryskiwacze też. Ale pompa zamiast dotychczasowych 3 kzł kosztuje 1kzł. Zbiornik może być normalny taki jak w 4 gen. Więc Twoja ironia nieco nietrafiona.
A jak cenowo to będzie wyglądać przy zwykłym r4?
Pytam bo kiedyś bardzo dużo jeździłem na podobnej instalce założonej do nowej corollki w aso i było super tylko cena masakra. O ile dobrze pamiętam coś około 8k.
Wg wstepnych ustaleń cena zestawu z montażem ma nie być wyższa niż 4900 dla R4.
Kolego Yarecki nie wiem co chcesz powiedzieć ale ceny komponentów w zestawie są takie same jak przy ewentualnej wymianie po gwarancji. Cena zestawu w pierwszym montażu, to cena komponentów plus montaż. Aha i nie twierdzę, że jest tanio.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik pisze:też drogi kolego, ponieważ system wygląda zupełnie inaczej. Ale oczywiście jest to droższe niż normalna instalacja i wtryskiwacze też. Ale pompa zamiast dotychczasowych 3 kzł kosztuje 1kzł. Zbiornik może być normalny taki jak w 4 gen. Więc Twoja ironia nieco nietrafiona.
A jak cenowo to będzie wyglądać przy zwykłym r4?
Pytam bo kiedyś bardzo dużo jeździłem na podobnej instalce założonej do nowej corollki w aso i było super tylko cena masakra. O ile dobrze pamiętam coś około 8k.
Wg wstepnych ustaleń cena zestawu z montażem ma nie być wyższa niż 4900 dla R4.
Kolego Yarecki nie wiem co chcesz powiedzieć ale ceny komponentów w zestawie są takie same jak przy ewentualnej wymianie po gwarancji. Cena zestawu w pierwszym montażu, to cena komponentów plus montaż. Aha i nie twierdzę, że jest tanio.
carsik pisze:też drogi kolego, ponieważ system wygląda zupełnie inaczej. Ale oczywiście jest to droższe niż normalna instalacja i wtryskiwacze też. Ale pompa zamiast dotychczasowych 3 kzł kosztuje 1kzł. Zbiornik może być normalny taki jak w 4 gen. Więc Twoja ironia nieco nietrafiona.
A jak cenowo to będzie wyglądać przy zwykłym r4?
Pytam bo kiedyś bardzo dużo jeździłem na podobnej instalce założonej do nowej corollki w aso i było super tylko cena masakra. O ile dobrze pamiętam coś około 8k.
Wg wstepnych ustaleń cena zestawu z montażem ma nie być wyższa niż 4900 dla R4.
Kolego Yarecki nie wiem co chcesz powiedzieć ale ceny komponentów w zestawie są takie same jak przy ewentualnej wymianie po gwarancji. Cena zestawu w pierwszym montażu, to cena komponentów plus montaż. Aha i nie twierdzę, że jest tanio.
A jak oceniasz koszt założenia tego do gs 430 2006r?