Hej, mam pytanie do tych z was którzy jeździli Ls-e 460 z zawieszeniem pneumatycznym i gwintowanym. Czy jest duża różnica w komforcie na rzecz pneumatyki w stosunku do gwintu. Czy może gwint daje radę i nie mam zbytnio czym się przyjmować i można kupować?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Pneumatyka vs gwint
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 9 gru 2022, o 14:49
- Model Lexusa: GS 450h
- Skąd:: Słupsk
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 9 gru 2022, o 14:49
- Model Lexusa: GS 450h
- Skąd:: Słupsk
- Kontakt:
Re: Pneumatyka vs gwint
Panowie nikt nie podzieli się swoimi spostrzeżeniami...
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
-
- Lex Master
- Posty: 2507
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Pneumatyka vs gwint
Jak masz na myśli air ride to jest max nieporozumienie. Jeździlem Lexusem ls400 i lipa prowadzenie do tego problemy techniczne i odgłosy. Temat dla amatorów ortalionowych koszul z żabotami
-
- Nowy lex user
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 sty 2023, o 23:46
- Model Lexusa: LS 460
- Skąd:: Lublin
- Kontakt:
Re: Pneumatyka vs gwint
Jak chcesz popsuć samochód to po prostu w ścianę wał, bez sensu jeszcze hajs wydawać xd
A tak serio: popsujesz samochód. Po co zmieniać coś, nad czego konstrukcją i geometrią pracował ktoś, kto się na tym zna, żeby auto to wygodnie i bezpiecznie woziło w nieskończoność?
A tak serio: popsujesz samochód. Po co zmieniać coś, nad czego konstrukcją i geometrią pracował ktoś, kto się na tym zna, żeby auto to wygodnie i bezpiecznie woziło w nieskończoność?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość