[IS,NX] Kierownica F-sport przed i polift
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 473
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS,NX] Kierownica F-sport przed i polift
Geometria zrobiona w ASO wraz z kalibracją i ustawieniem kierownicy. Jest już OK.
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 473
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS,NX] Kierownica F-sport przed i polift
Dzisiaj zmierzyłem temperaturę kierownicy. Jest lipa.
Przy temperaturze zewnętrznej 2 'C kiera nagrzewa się do ok.15'C.Po dość długim czasie.
Ktoś może sprawdzić jak jest w poliftowej kierownicy F-Sport ?
Przy temperaturze zewnętrznej 2 'C kiera nagrzewa się do ok.15'C.Po dość długim czasie.
Ktoś może sprawdzić jak jest w poliftowej kierownicy F-Sport ?
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 473
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS,NX] Kierownica F-sport przed i polift
Jak Wam grzeje kierownica w obecnych temperaturach?
Parzy w łapki czy taka letnia ?
Parzy w łapki czy taka letnia ?
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 473
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS,NX] Kierownica F-sport przed i polift
Temat martwy ale może kogoś zainteresuje.
Kierownica przed liftowa ma termistor 10 kOhm i grzeje dużo mocniej od poliftowej w której zastosowano termistor już tylko 5 kOhm. Po dołożeniu rezystora kierownica rozgrzewa się momentalnie (3 min) do temperatury ok.40 "C i taką utrzymuje.
Kierownica przed liftowa ma termistor 10 kOhm i grzeje dużo mocniej od poliftowej w której zastosowano termistor już tylko 5 kOhm. Po dołożeniu rezystora kierownica rozgrzewa się momentalnie (3 min) do temperatury ok.40 "C i taką utrzymuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości