Kody usterek P0136 i P0156

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: carsik »

Jestem bardzo spokojny tylko po co robisz śmietnik w temacie? Później nic na forum przydatnego nie daje się znaleźć
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
Posty: 554
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: ghostmateus »

Teraz wykasowałem błędy i zrobiłem 50km i nic nie wyskoczyło. W trakcie jazdy podłączyłem Torque i coś raz się ruszyło na sondach ale nie wiele. Całą drogę sprawdzałem wykresy. Więc winne mogą być te dziadowskie tulejki.
wuju
Lex user
Posty: 226
Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kozienice
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: wuju »

Witam
Odgrzeje trochę kotleta, zaczął pojawiać mi się błąd p0156 Oxygen Sensor circuit (bank 2 sensor 2)
Co klika dni się powtarza, przy rożnych przebiegach, nawet i po 200km.
Dziś po podpięciu kompa w czasie pracy
O2 RL Switch time B1S1 co jakiś czas wskakiwał pomiar z 65 na 131
Nie do końca wiem czy to ma ze sobą związek.

Dodatkowo jak wszedłem pod auto okazało się że przy sądzie za katem od strony pasażera słychać popierdywanie.
Ja by spaliny gdzieś się wydostawały ale nie mogłem namierzyć nieszczelności.

Sonda kończy żywot czy to raczej nieszczelność powoduje ten błąd?
Irytuje mnie ta choinka na desce.
Ostatnio zdarzyło mi się wykorzystać systemy bezpieczeństwa i wolał bym w sumie żeby działały.
WSR
Lex user
Posty: 118
Rejestracja: 6 lis 2016, o 17:03
Model Lexusa: RX450h
Skąd:: zachodniopomorskie
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: WSR »

Najpierw zrób nieszczelności, bo to pewnie one są problemem. Rozkręć wydech i skręć na paście, a najlepiej na nowych uszczelkach (o ile się będzie nadawał do ponownego skręcenia) u mnie były zgnite kołnierze montażowe przy katach, wymieniłem na nowe i po problemie.
wuju
Lex user
Posty: 226
Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kozienice
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: wuju »

No własnie muszę się tym zająć, nie są to kołnierze, to coś typowo przy sondzie jak by ona puszczała.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości