IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
Wezu40
Lex user
Posty: 106
Rejestracja: 11 lut 2017, o 04:29
Model Lexusa: IS III 250, NX300h
Skąd:: szczecin
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: Wezu40 »

klocki zaleza chyba od stylu jazdy......u mnie 40 000 i jeszcze oryginalne klocki
Awatar użytkownika
przemosc
Lex Driver
Posty: 349
Rejestracja: 13 cze 2014, o 01:33
Model Lexusa: IS300/RX300/ES300h
Skąd:: Rzyki
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: przemosc »

Mi osobiście też się wydaje ze to kwestia nawyków za kierownicą. Fakt, mogły wyjść na rynek jakieś kiepskie partie ale bez jaj żeby klocki wytrzymywały 15tys.
Awatar użytkownika
przemosc
Lex Driver
Posty: 349
Rejestracja: 13 cze 2014, o 01:33
Model Lexusa: IS300/RX300/ES300h
Skąd:: Rzyki
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: przemosc »

Neutrino pisze:
przemosc pisze:Dziwne te klocki do ISow pakuja...tata uzytkuje RX450h (IV gen.) juz 90000km i do tej pory ma oryginalne klocki z przodu :o
Wydaje mi sie, ze w hybrydach, ze wzgledu na specyfike systemu odzyskiwania energii, klocki moga sie zuzywac wolniej.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Nie tyle mogą co na pewno się zużywają wolniej, ale chciałem przez to porównanie pokazać skalę, kiedy o 600kg (mniej wiecej) cięższe auto potrafi "nie zjadać" klocków - odzysk energii występuje w każdej hybrydzie więc to zrozumiałe :)
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: M_WOLF »

zdecydowanie zależą od stylu jazdy ale trwałość też jest ważna
ja nie jeżdżę spokojnie ale też nie przypominam sobie z poprzednich aut abym po 15k km wymieniał klocki
Awatar użytkownika
Kriss1970
Lex user
Posty: 68
Rejestracja: 4 lut 2016, o 21:29
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: Kriss1970 »

Witam styl jazdy jest ważny ale w tym modelu porostu są słabej jakości w moim is wymieniane klocki i tarcze przód były co 10 tys i tu muszę pochwalić serwis Lexusa Kraków zrobili to bez zbędnej dyskusji profesjonalnie i miło nie wpadło im do głowy aby za to płacić.... za 3 razem założone systemy tarcze i klocki z gs430 nacinane są ciche nie szukają i mniej pylą jak z jakością zobaczymy ale nacinane tarcza do gs to koszt ok 900 zł zwykła tarcza tektura to ok 300 zł zobaczymy i polecam serwis Kraków!
pss
Lex Driver
Posty: 509
Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: pss »

Czemu od GS430 ?
One nie mają innej grubości ?

Generalnie tarcze nacinane/nawiercane/mix bardziej hałasują, bo muszą :)
Druga sprawa, że mocniejsze klocki jak np. EBC Yellow też mocniej pylą i razem z tarczą nacinaną potrafią generować sporo decybeli porównując zwykłą gładką z jakimiś klockami OEM.

Z nacinanych do IS200t dość dobrą opcją są: https://auto.brakeparts.pl/auto/12718-t ... 2720s.html - znajomi chwalą je choć nie były montowane w lexach.
Sam się zastanawiam czy na wymianie ich nie wrzucić + jakiś klocków ebc red.
Awatar użytkownika
Kriss1970
Lex user
Posty: 68
Rejestracja: 4 lut 2016, o 21:29
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: Kriss1970 »

Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.
pss
Lex Driver
Posty: 509
Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: pss »

Kriss1970 pisze:Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.
Może tam coś piłowało już tarczę, bo nacinana musi być głośniejsza no chyba, że klocki nie ogarniały temperatury...

Ja zamówiłem teraz zimmermana nawiercanego i ebc yellow, bo mi znajomi polecali ten setup.

Najgorzej z tyłem, dla testu wrzuciłem blueprinta i po niecałych 15 tyś wygląda tragicznie.
Nie ma innego zamiennika, więc zostaje wersja OEM choć ta akurat daje radę.

ps. zwykłe chyba są droższe niż 300, bo pamiętam to na wymianie gwarancyjnej była FV na ok 1,5k za przód.
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: niven »

textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa
pss
Lex Driver
Posty: 509
Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Post autor: pss »

niven pisze:textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa
OEM to niby Textar, pytałem o Textara i podobno jedynie jest przód.
Kto ma tył ? :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości