Swap z 2jz na 3uz

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: Dawid0ss »

łuki88 pisze:Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:
No nie o to akurat mi chodziło. Niemniej jednak Twoje podsumowanie IMO również jest prawdziwe :lol:
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: ledziu »

Tu nie chodzi o to kto jest biedny tylko o logikę bycia dusigroszem bo...
Gs v8 ogarniesz za około 31-32k.z lpg i względnie małym przebiegiem... a biorąc Twoje auto które przypuśćmy jest warte 20k.z lpg. Musisz zainwestować w swap około 7-8k+lpg+ryzyko jakiejś wpadki typu poduszki silnika albo kompatybilna skrzynia. Więc na dzień dobry około 30-32k. A odsprzedanie jak myślisz kto Ci da cenę rynkową? Więc przy oem v8 stracisz to co odjeździsz a przy swapie stracisz x3... więc :doh:
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: owczar »

Koledzy dobrze radzą. Skundlisz swoje gs300. Założysz silnik, poniesiesz koszty, a potem przy odsprzedaży stracisz.

Pojezdzij tym, naciesz się - wystaw, na spokojnie sprzedaj i kup gs430. Nie zrobisz tego jak fabryka, zostaną jakieś rzeczy do poprawy itd. Sam robiłem swap wbo diesel w galancie padł, a ze był rzadki i awaryjny to koszt naprawy lub zakupu wysoki. Głowica była jak biały kruk. Kupiłem za 5k anglika, zrobiłem swap sam na v6, resztę sprzedałem i wyszedłem na zero. Ale nigdy więcej takie akcje. Szkoda czasu.

Dzisiaj przekladalbym tylko jakiegoś jdm który nie wychodził w wersji lhd. Np galanta vr4.
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: DanLexus »

łuki88 pisze:Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:
Gdybyś miał Angola z 3UZ a twój motor wyzionął by ducha to mógłbyś rozważać takie pomysły. Na ten moment jeśli chcesz bawić się w swap'y to wymień sobie hamulce a silnik zostaw w spokoju.
Supras are just a hatchback SC300
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

A nie można było tak od razu? Przecież nie zadałem skomplikowanego pytania...

Z tą późniejszą odsprzedażą na pewno byłyby większe lub mniejsze kłopoty ale na dzień dzisiejszy nie brałem tego pod uwage co nie znaczy że nie powinienem ;)

Patrząc na ceny droższych 430 za miedzą to trzeba szykować 40tyś albo ponad z przyprowadzeniem, opłatami i lpg stąd też pomysł na swap.

Tak na prawdę nie znam cen dobrej 430 dlatego biorę pod uwagę te najdroższe bo nie wiem czy warto patrzeć na te za 5-6tyś?

Jeśli zmieściłbym się w +- trzech dychach to zmiana auta zamiast swapa jak najbardziej za.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: owczar »

Jeśli sam kupowales auto od Niemca to wiesz jak to wygląda i na które ogłoszenia warto patrzeć...
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Ok dzięki za sugestie. Nadejdzie dzień, bedą poszukiwania.
Awatar użytkownika
wojtek8830
Lex Driver
Posty: 342
Rejestracja: 21 lip 2013, o 22:34
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: wojtek8830 »

A ja bym kupił angola i sobie przekładał. Straci przy sprzedaży to straci ale kto na tuningu zarobił? W moim przypadku auto było najtańsze ze wszystkiego a jakoś nie liczę że lampy XXX body XXXX itd. W dupie mam co ile mi ma się podobać nawet jeśli jeżdżę nim ile jeżdżę.
Auta mają swoje lata i to normalka ze sie coś popsuje i trzeba coś wymienić. jak by mu sie udało tanio kupić angola z jakimiś tam uszkodzeniami, dobrze sprzedać swój silnik i pierdoły z angola aż taki stratny na tym nie będzie. a noż silnik będzie tak samo dobrym stanie jak jego? to że instalacja gazowa do wymiany to napewno i rozrząd . ale też łatwiej się to robi jak silnik jest wyjęty niż jak wsadzony. Koledzy mają racje nie ma to sensu ani logiki ale równie dobrze można powiedzieć po co Ci większe koła skoro opony droższe słabiej jedzie itd itp. ot taki pierwszy głupi przykład
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: owczar »

wojtek8830 pisze:Koledzy mają racje nie ma to sensu ani logiki ale równie dobrze można powiedzieć po co Ci większe koła skoro opony droższe słabiej jedzie itd itp. ot taki pierwszy głupi przykład
A co ma piernik do wiatraka? Kiedy można kupić nie rzeźbione auto z takim silnikiem lub rzeźbić, a na koniec koszty wyjdą podobne gdy policzymy utratę wartości auta.
Sprzedajesz auto z 2jz i kupujesz z 3UZ. To nie jest jakiś biały kruk, że nie da się takiego kupić. Można rozważać swap do auta, w którym tego silnika nie było. Wymiana na inny seryjny silnik który był w tej budzie to żaden tuning...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości