owczar napisał(a):Na jakim ciśnieniu działa u Ciebie Gold?
Pierwszy MKE Gold Turbo chodził u mnie 4 lata na 1.4 idle i schodził max do 1.1 full load. Wszystko chodziło malina. Wykres z hamki poniżej. Różnica bena vs lpg była znikoma.

Teraz wyszły jakieś kolejne edycje GT, które chyba sobie z tym nie radzą. Puszczają lpg gazowe bąki. Z tego co napisano tutaj wcześniej problem pompowania się reduktorów jest znany. Ludzie radzą sobie z tym, robiąc jakieś ręczne modyfikacje. Ale chyba nie o to tutaj chodzi, aby w tym dłubać. To urządzenie ma działać poprawnie. W końcu za to się płaci.
agiless napisał(a):Jeśli jeździsz z pedałem gazu na stałe w podłodze, to może warto pomyśleć nad dwoma oddzielnymi reduktorami? Może 2x ac-r01 250KM.
Na wcześniejszej wersji reduktora KME Gold Turbo wszystko chodziło malina 4 lata. Poza tym ja naprawdę nie pałuję tego auta. Obecnie to wystarczy go kilka razy przegazować, aby reduktor podbił ciśnienie i całość za chwilę zaczyna się krztusić. Przełączasz auto na benę i jakby ręką odjął, auto zap...
Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932