Tak jak pisałem wcześniej, najprawdopodobniej reset ECU pomógł i check się nie zapala. Jutro mi się potwierdzi w drodze do pracy i z powrotem, czy wypadają zapłony czy nie.
Zostało jeszcze lekko nierówna praca na ciepłym. Szczególnie w położeniu P.
Przyszło mi do głowy jeszcze coś. Może przepustnica jest brudna?
Doświadczenie wskazuje, że najkosztowniejsze problemy powodowane są właśnie przez takie drobnostki, które są pomijane przez fachowców. Oczywiście mechanik chętnie by mnie pociągnął po kieszeni na cewki, sondy, świece i inne talizmany na szczęście
![biggrin2 :biggrin2:](./images/smilies/biggrin2.gif)
Dopiero jutro zajrzę pod maskę, bo cały weekend leżałem w łóżku. Tak się kończy łażenie bez czapki.
Swoją drogą luzy zaworowe też sprawdzę. Wtryskiwacze LPG, też chyba niedługo wymienię, bo maja najechane ponad 80k, a już raz mi się mapa przestawiła pół roku temu, więc może już przelewają.