LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS
Mastah
Lex user
Posty: 96
Rejestracja: 27 paź 2016, o 18:46
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Podlaskie
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Mastah »

Generalnie pozycja za kierownicą w LS400 jest bardzo słaba, czuć ze to już dziadkowóz. Przymierzałem się ale to nie jest to pod wzgledem dynamiki, audio, wyposażenia, wyglądu, nawet bagażnik jest mega mały jak na tak duze auto jak w e46.
Możesz rozglądać się za LS430 poliftem, nie wygląda jak Nubira z przodu mnie też to odrzuca :laugh1: , w wersji President masz naprawde grubą opcje z tyłu [dużo przycisków masaże, lodówka, elektrycznie regulowaną kanape i zagłówki, pamieć, nadmuchy w słupkach i oczyszczacz powietrza pod tylną półką :dirol: ] pozatym polift ma skrzynie 6b [na trasie przy 160kmh jest 2500obr, przy 200kmh 3200obr] Ogolnie predkosci 200-220 są usypiające w tym aucie ...
Ale na fajny egzemplarz trzeba szykowac 40+ bliżej 50.
Obrazek
klinikalpg.pl
Lex user
Posty: 212
Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: DC|
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: klinikalpg.pl »

Mastah pisze:Generalnie pozycja za kierownicą w LS400 jest bardzo słaba, czuć ze to już dziadkowóz. Przymierzałem się ale to nie jest to pod wzgledem dynamiki, audio, wyposażenia, wyglądu, nawet bagażnik jest mega mały jak na tak duze auto jak w e46.
Na dynamikę, wyposażenie, wygląd absolutnie nie narzekam. To co nazywasz dziadkowozem to dla mnie jest japońską klasyką z tamtych lat.
(Czuję dalekie pokrewieństwo do OBK H6 I gen). Wygląd rzecz gustu - nie tak ładny jak UCF10 :). Bagażnik faktycznie mały.
Mastah pisze: Ogolnie predkosci 200-220 są usypiające w tym aucie ...
No może w UCF20 niekoniecznie przy takich prędkościach, ale ogólnie Małżonka - to zasadniczo Jej auto - stwierdziła, że samochód jest trochę niebezpieczny, bo jedziesz odizolowany od rzeczywistości i chciałoby się zrelaksowany zdrzemnąć.

Jednak czego by nie pisać - President będzie lepszym wypasem.
dj-napster
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2017, o 01:57
Model Lexusa: LS400 2000r
Skąd:: WLKP
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: dj-napster »

Mastah, dobrze znam wyposazenie w LS430 bo temat już badałem, na prawdę mega jest w wersji president, szkoda że nie zrobili tunelu po całości.
Dodatkowo taki bajer jak 4x dociąganie drzwi to funkcja robiąca na wszystkich wrażenie.


Oczyszczacz powietrza w LS400 został zaprojektowany chyba tylko dla palacza, wciąga dym i oczyszcza filtrem w bagażniku zanim wypuści na zewnątrz. Osobiście miałem w Hondzie z 1993 roku szukany latami oryginalny oczyszczacz powietrza na tylnej półce i oczyszczał powietrze wewnątrz auta za pomocą elektrody wysokiego napięcia+filtr węglowy :)

Obrazek

Chyba do LS430 się nie przekonam, ten przód odrzuca strasznie, nawet narzeczona mówi że wygląda jak pojazd starego dziadka :D gorsze niż S80.
osobiście jestem fanatykiem starszych aut sportowych o kształcie klina, np 3000GT, CRX EE8, 300ZX itp więc niektórych kształtów nie jestem w stanie przełknąć.

Widziałem ostatnio LS430 i od razu padła decyzja że nie będzie tego samochodu, przez ten przód właśnie.
Jeszcze popatrzę ale ciężko by było sie zdecydować na coś co przypomina:
Obrazek
Awatar użytkownika
agiless
Lex user
Posty: 266
Rejestracja: 30 cze 2014, o 00:25
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Skierniewice
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: agiless »

Chyba trochę przesadzasz z tym podobieństwem, reflektory to nie wszystko. Trzeba przywyknąć lub dorosnąć do pewnych sylwetek :)
Mastah
Lex user
Posty: 96
Rejestracja: 27 paź 2016, o 18:46
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Podlaskie
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Mastah »

Ja przesiadałem się z E39 540iA - w LS400 nie mogłem sie absolutnie odnaleźć za kierownicą, w LS430 jest już bdb w pozycji i jest duży fotel z długim siedziskiem. Ogolnie czułem degres wyposażeniowy po e39 w LS400 II :laugh1:

No co jak co ale z przodem sie zgodze, przedlift ma za bardzo podobny do nubiry :D
https://carshownet.com/wp-content/uploa ... s430_5.jpg
Polift natomiast ma już elegancki:
https://static.cargurus.com/images/site ... x1200.jpeg
dj-napster
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2017, o 01:57
Model Lexusa: LS400 2000r
Skąd:: WLKP
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: dj-napster »

Mastah, polift mnie nie przekonuje, z zewnątrz wyglądało by nadal jak coś taniego i brzydkiego. Auto musi się wyróżniać ale nie w ten sposób ;) no i presidenta kupić po lifcie to nie mój budżet.
Starszy model na pewno byłby rozsądniejszy w zakupie, muszę dokładnie obadać temat na żywo czy warto iść w ten model. Chcę auto lepsze niż S80 na lata i jak najmniej problematyczne, do jazdy również zimą, nie koniecznie będzie garażowane w cieple. Będzie także montaż haka gdyż posiadam nową przyczepkę i w planach jest bagażnik rowerowy.

Fotele w LS400 ogólnie mi się nie podobają, tak samo jak w S80 brakuje długiego siedziska. W A8D2 i topowych BMW E38 była wysuwana przednia część:
Obrazek

ale jak wiadomo nie można mieć wszystkiego, a na pewno nie w budżecie który chciałbym przeznaczyć na auto do jazdy dziennej.
Jeśli zmienię auto to stawiam teraz na benzynę + lepsze wybieranie nierówności niż mam w S80, kosztem wyposażenia. Widzę że mnie trochę zniechęcacie do zakupu starego LS400, na szczęście mi się nigdzie nie spieszy.

edit:

wiecie może czy różnica w utrzymaniu LS400 vs LS430 jest dużo większa?
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: owczar »

LS430 przed liftem też mi nie do końca leży... Ale szczerze mówiąc jazda tym autem rekompensuje wszystko.

Co ciekawe, mimo, że wygląda jak nubira, to bardzo często na stacjach benyznowych zaczepiają mnie ludzie żeby pogadać o tym aucie. Polift już wygląda zdecywanie lepiej i chętnie bym zmienił, ale z drugiej strony musiałbym od nowa dopieszczać wszystkie rzeczy.

W LS430 wysuwa się całe siedzisko.

Co do różnicy w kosztach utrzymania LS400 i LS430 to raczej będą podobne.
HAK do LS430 tylko w ASO.

Kod: Zaznacz cały

Witam,
przepraszam za późna odpowiedź. Hak jest dostępny - czas oczekiwania 2 dni, cena po rabacie to 2211,36 zł. Jest to cena za sam hak. Bez wiązki.

Bagażnik również jest dostępny - czas oczekiwania 2 tygodnie, cena 1219,10 zł.

Pozdrawiam.
Jeśli szukasz prawdziwego komfortu w Japończyku, to szukaj Toyoty Century :D Tylko w wersji RHD, ale to jest prawdziwy Japoński styl... LS to auto dla Amerykanów i Europejczyków.
Century to auto bez kompromisów nastawione na KOMFORT pasażerów z tyłu. Choć brzydkie jak noc, to na żywo nie można przejść obok niego obojętnie.

https://www.carthrottle.com/post/nzpep9m/
Mastah
Lex user
Posty: 96
Rejestracja: 27 paź 2016, o 18:46
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Podlaskie
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Mastah »

dj-napster pisze:Mastah, polift mnie nie przekonuje, z zewnątrz wyglądało by nadal jak coś taniego i brzydkiego. Auto musi się wyróżniać ale nie w ten sposób ;)
Złe zdanie wyrobiłeś sobie chyba patrzac na przedlifta :P Polift ma naprawde elegancki przód, zreszta mega podobny do LS460. To tak samo można marudzić ze LS460 ma brzydki, S klasa W221 też ma tani bo nawiązuje do C w204 :D Brzydkie auto z zewnatrz to masz teraz z przodu s40 z tyłu vectra b hehe ale skoro Ci się podoba LS400 to lubisz starsze auta i cieżko bedzie to pogodzić z jakimś mega wyposazeniem. Jeszcze mozesz popatrzeć W140, jezdziłem takim S500 Long, całkiem spoko ale wyposazeniem i spalaniem mocno odstawał od LS430, komfort podobny. E38 też fajna opcja znajomy ma 540iA ale to dosyć podobne auto do e39 i nie robi takiego efektu wow jak Lex no i ma sportowe zaciecie jak to bema.
Najlepiej zobaczyć na zywo, przejechac sie i podjąc męską decyzje co kupić.
Pozdro
dj-napster
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2017, o 01:57
Model Lexusa: LS400 2000r
Skąd:: WLKP
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: dj-napster »

Mastah, z W140 zrezygnowałem z powodu kosztów utrzymania i spalania,
E38 też nie jest mega komfortowe na dziurach a utrzymanie kosztuje, za to nie ma nawet wentylowanych foteli.

Jedyna sensowna opcja z dużym silnikiem to LS, bo według internetu te silniki spalają niewiele jak na tą pojemność i moc, no i nastawione są na komfort.
Obejrzę obydwa LS-y na żywo+test dziurowy i zobaczymy czy warto.
dj-napster
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2017, o 01:57
Model Lexusa: LS400 2000r
Skąd:: WLKP
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: dj-napster »

Niestety patrze na LS430 i nie ma mowy żebym przełknął ten przód, zresztą lubię starsze modele samochodów a LS400 z lat 1997-2000 podoba mi się :)
znacie ten egzemplarz? kolorystycznie jest po prostu moim ideałem, lakier+jasny środek to strzał w 10-tke! jest przepiekny: http://www.gieldaklasykow.pl/lexus-ls-4 ... n-wroclaw/

przebieg 283 tys więc spory, ile jeszcze może wytrzymać skrzynia?
Zablokowany

Wróć do „Lexus LS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości