GS300 MK2 Gwint? Jaki?
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 02:05
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Witam, zanosze sie z zamiarem wrzucenia gwintu do MK2 aby go posadzic troche na ziemi Powstaje pytanie, moze troche retoryczne... czy ma ktos sprawdzony jakis gwint na ktorym da sie w miare komfortowo jezdzic czy trzeba pogodzic sie ze zrobieniem z auta taczki ?:)
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Z gory dzieki za odpowiedzi.
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Bc Racing lub ISC
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 02:05
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Jezdzi ktos na ISC Street ? Jakie twardosci sprezyn? Mam ten gwint w s14a i do komfortowych na pewno nie nalezy
- DanLexus
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
- Model Lexusa: SC300
- Skąd:: Tarnów
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
W razie czego wiem kto ma do sprzedania prawie nowy ISC Street
Supras are just a hatchback SC300
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 gru 2013, o 02:05
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Bardziej celuje w markowe Japonskie gwinty, ISC mam w s14a ale na ulice raczej bym nie chcial, z reszta do Lexa czesci tylko 100% japan Ma ktos doswiadczenie z gwintami, TEIN, CUSCO, Apexi ? Jak z "komfortem" i zakresem regulacji wysokosci?
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 kwie 2017, o 20:42
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Jeżeli chcesz wygodę- Tein Comfort Sport. Nie ma tak dużej regulacji wysokości, ale zawias na miękim ustawieniu powinien być bardzo zbliżony do serii
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Trochę się spóźniłeś, do końca września KW miało super promocje na gwinty. Za tą kase nie ma nic lepszego
Największym idiotyzmem gwintów w autach z niezależnym zawieszeniem sa sztywne górne mocowania amora. Szukaj takiego gwintu gdzie mozesz użyć seryjnych mocowań, tak jest w KW
Największym idiotyzmem gwintów w autach z niezależnym zawieszeniem sa sztywne górne mocowania amora. Szukaj takiego gwintu gdzie mozesz użyć seryjnych mocowań, tak jest w KW
- DanLexus
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
- Model Lexusa: SC300
- Skąd:: Tarnów
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Możesz porzucić jakiś link np do gwintu KW na twojego SC... Ile było tej promocji?BeeMiX pisze:Trochę się spóźniłeś, do końca września KW miało super promocje na gwinty. Za tą kase nie ma nic lepszego
Największym idiotyzmem gwintów w autach z niezależnym zawieszeniem sa sztywne górne mocowania amora. Szukaj takiego gwintu gdzie mozesz użyć seryjnych mocowań, tak jest w KW
ISC ma sztywne górne mocowanie amorów? Jaki jest tego minus?
Supras are just a hatchback SC300
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Było -1400pln od ceny katalogowej wiec około 5150pln netto
No ISC jak większość gwintów ma swoje metalowe mocowania. Minus jest taki ze Amor napierdala w budę i nie ma gumy która by to tłumiła ma to sens w nissanach na biednym mcpersonie gdzie punkt mocowania amora zmienia geometrie. W autach z wielowachaczem takie zjawisko nie występuje
No ISC jak większość gwintów ma swoje metalowe mocowania. Minus jest taki ze Amor napierdala w budę i nie ma gumy która by to tłumiła ma to sens w nissanach na biednym mcpersonie gdzie punkt mocowania amora zmienia geometrie. W autach z wielowachaczem takie zjawisko nie występuje
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Mam w drodze gwint BC Racing RS 10/6Kg za 3800zł brutto.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości