[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Do Bormecha, który zainstalowałem można zalać 69l LPG. Aby doszło do upuszczenia gazu z butli przy tej pojemności temp butli i gazu musiałaby dojść do 60 stopni. Podejrzewam, że w trasie jak opuszczę przód na pneumatyce, to wejdzie jeszcze więcej. Niby niedużo, ale zasięg większy o jakieś 50km, czyli w trasie spokojnie mogę śmigać 400km z ciężką nogą.
- piasek1985
- Lex user
- Posty: 221
- Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: UK - Surrey
- Lokalizacja: Surrey UK
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Ja robiłem instalkę sam, więc płaciłem tylko za graty Na dzień dzisiejszy zamiast dwóch goldów dałbym 1xgold GT. Poza tym instalacja sprawuje się bardzo dobrze.
Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.
Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.
- piasek1985
- Lex user
- Posty: 221
- Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: UK - Surrey
- Lokalizacja: Surrey UK
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Mowa o GT - to ich nowy produkt.
https://kme.eu/product,products,89.html
Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu
https://kme.eu/product,products,89.html
Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu
- KRYSPIN_lex
- Lex user
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
- Model Lexusa: RX330 GS....
- Skąd:: Płock
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
I jak ma ktoś jakieś doświadczenia z reduktorem Goldem GT w LS430?
Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA
Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Ja słyszałem, że termika jest bardzo dobra i spokojnie jeden opędza ten silnik. Ale styczności z nim nie miałem. Simon_freeman ma teraz u siebie.
- addzik
- Lex user
- Posty: 232
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
- Model Lexusa: Ls400, RX300
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
- KRYSPIN_lex
- Lex user
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
- Model Lexusa: RX330 GS....
- Skąd:: Płock
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
A goniłeś auto na autobanie np. 200 km/h dłuższy czas?addzik pisze:Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
- addzik
- Lex user
- Posty: 232
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
- Model Lexusa: Ls400, RX300
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Z tego właśnie powodu wyleciał zwykły Gold. Po dwóch godzinach jazdy autostradą przy prędkości 180-200 zamarzł reduktor.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości