[UZS161]Mocowanie maglownicy

Michal85
Lex user
Posty: 32
Rejestracja: 20 maja 2016, o 16:11
Model Lexusa: Gs300 mk2
Skąd:: Tarnowskie góry
Kontakt:

Re: [UZS161]Mocowanie maglownicy

Post autor: Michal85 »

hej co jest objawem ze to wymieniacie ;)?
u mnie slychac jakis stuk w kierownicy jadac po np kostce brukowej jedank wydaje mi sie ze jest cos luznego tak jakby przy samej gornej czesci kierownicy chyba ze sie myle :)
Michal84
Lex user
Posty: 162
Rejestracja: 7 lis 2016, o 20:59
Model Lexusa: LS 430 lift
Skąd:: Tarnowskie gory
Kontakt:

Re: [UZS161]Mocowanie maglownicy

Post autor: Michal84 »

Powie ktos jakie objawy?czemu to wymieniacie?
csn
Lex user
Posty: 58
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 23:37
Model Lexusa: GS430 MKII
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [UZS161]Mocowanie maglownicy

Post autor: csn »

Jeśli ktoś jeszcze nie ma, to polecam zamówić ten zestaw który tu pokazywal dS. Wreszcie jest konkretny feedback z jezdni i kierownica nie lata jak żyd po pustym sklepie, kiedy auto jedzie prosto :)
Awatar użytkownika
Włóczykij83
Lex user
Posty: 53
Rejestracja: 22 gru 2015, o 13:46
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Żary
Kontakt:

Re: [UZS161]Mocowanie maglownicy

Post autor: Włóczykij83 »

Możecie opisać co działo się wcześniej i jak jest teraz?
U mnie, po większym remoncie i zrobieniu zbieżności, mechanik powiedział, że zawias mam w super stanie. Jednak jadąc z większymi prędkościami Gruby ciągle myszkuje i muszę go pilnować. Przy niskiej prędkości na bruku słychać stukanie, a kiedy lekko przyhamuję zaczyna wyraźnie tłuc. Na postoju przy lekkich obrotach kierownicą słychać stukanie z okolic magla (magiel miesiąc temu przeszedł pełną naprawę).
Pomóżcie, bo mi to spać nie daje...
TomalaGS
Nowy lex user
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2019, o 21:34
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Radom
Kontakt:

Re: [UZS161]Mocowanie maglownicy

Post autor: TomalaGS »

Trochę odświeżę temat. U mnie układ kieroniczy wpada w wibrację między 80-100 km/h, na idealnie prostej drodzę przy hamowaniu ściąga lekko w lewo, koła sprawdzone, zawias przeglądnięty zaraz po zakupie, a przy teście hamowania na rolkach nie ma większej różnicy pomiędzy lewą a prawą stroną. Na ścieżce diagnostycznej kolega zauważył że tuleja w maglownicy ma dość spory luz, szczególnie ta umiejscowiona na dole, zamówiłem zestaw z GT4, ale mechanior ma obawy co do wciskania tej tulejki na samochodzie, czy któryś z kolegów widział w jaki sposób wkładane były te tuleje, z tego co wiem poliuretan jest dość wytrzymały więc nie powinno być problemu z wbiciem tej tulejki natomiast mechanior chce wyjmować magiel co wiąże się ze sporymi kosztami :down: Gdy będzie się upierał przy wyciąganiu magla to chyba nieco odpuszczę i sam spróbuje powalczyć jak pogoda będzie nieco lepsza, natomiast jestem ciekaw jak to uwas było.
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości