(PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Tylko model IS
Awatar użytkownika
Marcin
Lex user
Posty: 95
Rejestracja: 4 paź 2010, o 19:42
Model Lexusa: IS 300 Sport
Skąd:: Ujście k/Piły
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Marcin »

lassar@tlen.pl pisze:Nie bardzo wie o co Wam chodzi. Wymienił zalety - cichy, komfortowy, ekonomiczny. Wymienił też wady : wolny, nieprzemyślany, silnik, napęd.
Reasumując, dość rzetelnie. Przymierzałem się do 300h - mam rx, chcialem na miasto cos nowego w hybrydzie. No i niestety poległ w konfrontacji właśnie z BMW.
Porównanie hybrydy z lexa i hybrydy z BMW jest bez sensu.

Lex nie ma alternatywy diesla, dlatego lepiej wybrać hybrydę do jazdy po mieście. W przypadku BMw hybryda zamiast diesla, to już chyba tylko wybór idealogocziny.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Yarecki »

Marcin pisze:
lassar@tlen.pl pisze:Nie bardzo wie o co Wam chodzi. Wymienił zalety - cichy, komfortowy, ekonomiczny. Wymienił też wady : wolny, nieprzemyślany, silnik, napęd.
Reasumując, dość rzetelnie. Przymierzałem się do 300h - mam rx, chcialem na miasto cos nowego w hybrydzie. No i niestety poległ w konfrontacji właśnie z BMW.
Porównanie hybrydy z lexa i hybrydy z BMW jest bez sensu.

Lex nie ma alternatywy diesla, dlatego lepiej wybrać hybrydę do jazdy po mieście. W przypadku BMw hybryda zamiast diesla, to już chyba tylko wybór idealogocziny.
Niedługo BMW ma mieć hybrydę Lexa a lex diesela bmw oby sobie lex w kolana nie strzelił :biggrin2:
Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Picakus »

Yarecki pisze:
Marcin pisze:
lassar@tlen.pl pisze:Nie bardzo wie o co Wam chodzi. Wymienił zalety - cichy, komfortowy, ekonomiczny. Wymienił też wady : wolny, nieprzemyślany, silnik, napęd.
Reasumując, dość rzetelnie. Przymierzałem się do 300h - mam rx, chcialem na miasto cos nowego w hybrydzie. No i niestety poległ w konfrontacji właśnie z BMW.
Porównanie hybrydy z lexa i hybrydy z BMW jest bez sensu.

Lex nie ma alternatywy diesla, dlatego lepiej wybrać hybrydę do jazdy po mieście. W przypadku BMw hybryda zamiast diesla, to już chyba tylko wybór idealogocziny.
Niedługo BMW ma mieć hybrydę Lexa a lex diesela bmw oby sobie lex w kolana nie strzelił :biggrin2:
Mam tylko nadzieje, że nie awaryjne jednostki 2-u litrowe, bo to strzał nieco wyżej niż w kolano :szok:
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Yarecki »

Picakus pisze: Mam tylko nadzieje, że nie awaryjne jednostki 2-u litrowe, bo to strzał nieco wyżej niż w kolano :szok:
Szczerze to mam kilku znajomych którzy mają takie auta od nowości, przelatane po 160Kkm-200Kkm i 0 problemów z silnikiem.
Większość problemów poruszanych w necie zapewne dotyczy zrytych egzemplarzy - choc nie chcę zajmować stanowiska jakoś namiętnie bo osobiście nie znam tych motorów.
Wiem jedno nie ma lepszego diesela do 2L w stosunku osiągi/spalanie jak ten z BMW.
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: carinus »

Yarecki pisze:
Picakus pisze: Mam tylko nadzieje, że nie awaryjne jednostki 2-u litrowe, bo to strzał nieco wyżej niż w kolano :szok:
Szczerze to mam kilku znajomych którzy mają takie auta od nowości, przelatane po 160Kkm-200Kkm i 0 problemów z silnikiem.
Tutaj jest właśnie pies pogrzebany.Jak dbasz,tak masz.Ktos kto dba o swój silnik i nie pałuje na zimnym to pokula się trochę.
Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Picakus »

Yarecki pisze:
Picakus pisze: Mam tylko nadzieje, że nie awaryjne jednostki 2-u litrowe, bo to strzał nieco wyżej niż w kolano :szok:
Szczerze to mam kilku znajomych którzy mają takie auta od nowości, przelatane po 160Kkm-200Kkm i 0 problemów z silnikiem.
Większość problemów poruszanych w necie zapewne dotyczy zrytych egzemplarzy - choc nie chcę zajmować stanowiska jakoś namiętnie bo osobiście nie znam tych motorów.
Wiem jedno nie ma lepszego diesela do 2L w stosunku osiągi/spalanie jak ten z BMW.
Jest np. 3L diesel BMW z podobnym spalaniem i znacznie wększą mocą.
carinus pisze:Tutaj jest właśnie pies pogrzebany.Jak dbasz,tak masz.Ktos kto dba o swój silnik i nie pałuje na zimnym to pokula się trochę.
Otóż to zadbane to jeżdża i frazcuzy i włochy ;)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Yarecki »

Picakus pisze:
Yarecki pisze:
Picakus pisze: Mam tylko nadzieje, że nie awaryjne jednostki 2-u litrowe, bo to strzał nieco wyżej niż w kolano :szok:
Szczerze to mam kilku znajomych którzy mają takie auta od nowości, przelatane po 160Kkm-200Kkm i 0 problemów z silnikiem.
Większość problemów poruszanych w necie zapewne dotyczy zrytych egzemplarzy - choc nie chcę zajmować stanowiska jakoś namiętnie bo osobiście nie znam tych motorów.
Wiem jedno nie ma lepszego diesela do 2L w stosunku osiągi/spalanie jak ten z BMW.
Jest np. 3L diesel BMW z podobnym spalaniem i znacznie wększą mocą.
carinus pisze:Tutaj jest właśnie pies pogrzebany.Jak dbasz,tak masz.Ktos kto dba o swój silnik i nie pałuje na zimnym to pokula się trochę.
Otóż to zadbane to jeżdża i frazcuzy i włochy ;)

Akurat tu to tak nie bardzo bo francuskie diesle i fiatowsko oplowskie to bdb diesele.
Ja dbam o każde auto więc dla mnie to nic nowego.
Lexa jak bez oliwy będziesz upalał to też fiknie.
Poza tym 3.0D to chyba nie wiesz co mówisz to w mieście jara 12-14L ON :biggrin2: z AT.
W trasie znacznie mniej ale to ma 200 około kucy, ogromną masę a takie 2.0D ma 184 kuce obecnie i czuje że nie odstaje od tego 3.0 masa vs moc a ekonomicznie to przepaść.
lassar@tlen.pl
Lex user
Posty: 106
Rejestracja: 22 lip 2011, o 16:12
Model Lexusa: RX400h - był. Ale się zbył.
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: lassar@tlen.pl »

Nowe F10 jest znacznie odchudzone. Mam teraz 2.0d 184 konie + automat 8 biegow. Silnika nie slychac, po miescie pali 8 na trasie 6 jak jade szybko. Na trasie 1000 km, 80% po autostradach, stanie na granicy 15 minut,załadowany po dach: średnia z przelotu 98 km/h spalanie 4,7. Czego i Lexpwi życze. Wnętrze, komfort, prowadzenie, systemowe wspomagacze przyjemności w tym navi i przeglądarka mediów - wszystko na najwyższym poziomie.

No i jeszcze jedna wazna rzecz - obsluga na salonie - w Katowicach jeszcze nie dotarlo że jak sie klienta olewa to klient oleje ich...

http://lassarus.nazwa.pl/xxx/20d.jpg
Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: Picakus »

Yarecki pisze:Akurat tu to tak nie bardzo bo francuskie diesle i fiatowsko oplowskie to bdb diesele.
Ja dbam o każde auto więc dla mnie to nic nowego.
Lexa jak bez oliwy będziesz upalał to też fiknie.
Poza tym 3.0D to chyba nie wiesz co mówisz to w mieście jara 12-14L ON :biggrin2: z AT.
W trasie znacznie mniej ale to ma 200 około kucy, ogromną masę a takie 2.0D ma 184 kuce obecnie i czuje że nie odstaje od tego 3.0 masa vs moc a ekonomicznie to przepaść.
Nie polemizuje fancuskie i włoskie diesle są bardzo dobre.

Jenak różnica pomiędzy 2.0D a 3.0D na przykładzie F10 to:
-w masie 70kg
-w momencie obrotowym 180nm
-w mocy 74km
-różnica spalania katalogowo 0.5L/100KM(w rzeczywistości 1.5-2L)
-0-100KM/h ok. 8s i około 6s.
lassar@tlen.pl pisze:Nowe F10 jest znacznie odchudzone. Mam teraz 2.0d 184 konie + automat 8 biegow. Silnika nie slychac, po miescie pali 8 na trasie 6 jak jade szybko. Na trasie 1000 km, 80% po autostradach, stanie na granicy 15 minut,załadowany po dach: średnia z przelotu 98 km/h spalanie 4,7. Czego i Lexpwi życze. Wnętrze, komfort, prowadzenie, systemowe wspomagacze przyjemności w tym navi i przeglądarka mediów - wszystko na najwyższym poziomie.

No i jeszcze jedna wazna rzecz - obsluga na salonie - w Katowicach jeszcze nie dotarlo że jak sie klienta olewa to klient oleje ich...

http://lassarus.nazwa.pl/xxx/20d.jpg
Prawda jest taka, że my narzekamy na ASO Lexusa a właściciele BMW narzekają na swoje ASO. ;)
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: (PL) Lexus IS 300h (2013) - test i jazda próbna

Post autor: dS »

Braciak ma E46 kombi z 2.0d 150KM i jak wraca z beneluxu załadowany zazwyczaj po dach to też średnia wychodzi mu ok 5l. To tylko dowodzi że diesle stworzone są do jednostajnej pracy w trasie ale do miasta to kompletne nie porozumienie i tu zdecydowanie wygrywa hybryda.
Także nie ma co dywagować co jest lepsze co gorsze tylko brać to co spełnia nasze wymagania.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość