lynx pisze:Jest takie forum lpg-forum.pl, tam jest miejsce na opisywanie szczegółów instalacji, takich jak rodzaj użytych przewodów/węży gumowych itp.
Ja pisze z perspektywy użytkownika końcowego, który przejechał dopiero kilka tysięcy kilometrów na tej instalacji.
Na chwilę obecną nie widzę potrzeby zmiany specyfikacji, co nie oznacza, że jeśli podczas przeglądu okaże się, że valteki są rozkalibrowane (bardzo prawdopodobne), to nie zmienię ich na hany,keichiny czy inne barracudy o opinii zdecydowanie lepszej niż to co mam obecnie (to oczywiste dla każdego, kto choć pobieżnie zapoznał się z forum o którym wspomniałem).
Trudno jest mi komentować wpis Yareckiego, który samochodu nie widział, nie prowadził, instalacji nie obejrzał, a daje sobie ręce obcinać za niska jakość wykonanej usługi. Gwarantuje mi również, że samochód nie jeździ na benzynie tak samo jak gazie, tym samym uważając mnie za oszołoma, który nie potrafi rozpoznać, że silnik pracuje inaczej/gorzej/z mniejszą mocą na paliwie alternatywnym.
Jak będę miał jakieś kłopoty z samochodem to poproszę Yareckiego o diagnozę online, może się zgodzi pomóc, bo jak widać wie o moim samochodzie wszystko i na odległość na pewno będzie w stanie określić co powinienem wymienić/naprawić, a po tej czynności jeszcze sprawdzi jakość wykonanej usługi, a wszystkiego tego będzie w stanie dokonać bez wstawania od komputera...
Ja powiem tylko tyle, Ty czytasz forum i myślisz że wszystko wiesz, ja trochę różnych aut zagazowałem i nie wiem wszystkiego.
Natomiast skoro daje sobie ręce obciąć za to co masz zrobione oznacza iż moje skromne doświadczenie w temacie LPG pozwala mi na takie ryzyko.