jaki gwint is 200
- Gierade
- Lex user
- Posty: 224
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 12:49
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: SBE
- Kontakt:
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
- banan1984
- Lex Driver
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 paź 2013, o 11:52
- Model Lexusa: 3S-GE
- Skąd:: Dublin
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
baniaq pisze:Czyli w wersji OEM jest równo?
8/6 będzie za mało do opcji przód opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"? Skoro OEM jest 5/5, to czemu nikt nie bierze gwintu 10/10, itp? Rozkład mas w IS to niby 51/49%.
Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
Spoko, wszystko zrozumiałem.banan1984 pisze:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
-
- Nowy lex user
- Posty: 15
- Rejestracja: 2 lip 2014, o 00:08
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Janów lubelski
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
- banan1984
- Lex Driver
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 paź 2013, o 11:52
- Model Lexusa: 3S-GE
- Skąd:: Dublin
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
baniaq pisze:Spoko, wszystko zrozumiałem.banan1984 pisze:Przepraszam, nie jasno napisalem. OEM 5/5 to ucisk sprzezyn kg/mm. Nie chodzi mi tez o rozklad mas. Jezeli ktos chce jezdzic nisko zawieszony autem nie polecilbym brac niczego co ma mniej jak 10 kg/mm. Sam mam 12/10 i czasami wydaje mi sie ze jest za miekko i do tego mam regolacje na amorkach 8 z 16 wszedzie.
Pytanie jest inne, skoro OEM jest 5/5, więc równo na osiach, to czemu potem idziecie w 12/10, czyli różne wartości per oś
Ok jeszcze raz ucisk OEM sprzezyn to 5kg/mm przod i 5kg/mm tyl, a idzie sie w wieksze wartosci dla usztywnienia budy. Tak robia producenci nie wiem czemu, mozna oczywisice miec po 10/10 czy 12/12 cokolwiek. Moze dlatego ze z tylu auta niema takiej masy jak z przodu??
zalezy co masz na mysli komfort jazdy, bo mi pasuje sztywno i pewnie. ja uzywam swojego auta codziennie i jeszcze siniakow na tylku niemam najlepiej by bylo jakbys wsiadl do kogos kto ma jakis twardszy gwint i sie przejechalchmieliksr2 pisze:a wiec wracajac do pytania . co polecacie ?? nie chce takiej maxymalnej gleby.. bo to autko bedzie do codzienniej jazdy wiec chodzi o wyglad dobry i komfort jazdy tez..
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Wczoraj założyłem isc sport wyregulowane na soft. I jest twardo. Coś jak w bilsteinie b6, może nawet bardziej. Da się na tym jeździć, ale ciężko mówić o "komforcie".
Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.
I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.
Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
Ale buda przestała wykazywać jakiekolwiek przechyły, auto jest jak przyklejone do jezdni. Frajda z jazdy rośnie proporcjonalnie do utraty komfortu.
I z prześwitem też jest dobrze. Ustawione są prawie na maksymalnej wysokości (brakuje 0,5 cm) i obniżył się jedynie o jakieś 2 cm. Dziura w nadkolu minimalna, ok 1 cm.
Amortyzator ma skok, ma szeroki zakres pracy i nie czochra na nierównościach. Jeździ się dobrze, pomijając to że lepiej poznajemy stan nawierzchni niż na fabryce.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
Micrus napisz mi na pw maila do siebie bo na forum widze wiadosci mie dochodza zawsze...
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: jaki gwint is 200
PW poszło.
Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy
Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów
Pojeździłem dziś 2h po mieście z rodzinką, zaliczyłem ze 100 studzienek, masę remontów, torów tramwajowych itd. i po wszystkim pytam żonę czy nie za twardo.. a ona:
- szczerze? nie widzę różnicy
Za to zobaczyłem w świetle dziennym jak auto teraz wygląda i kurdę jest padaka. Obniżenie zawiasu bez dystansów powoduje, że koła się chowają w nadkola. Więc teraz szukam dystansów
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości