[IS200] Kompresor Stage2 doładowanie 1,75Bar

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
maxkow
Lex Maniak
Posty: 928
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Kontakt:

[IS200] Kompresor Stage2 doładowanie 1,75Bar

Post autor: maxkow »

Opis modyfikacji potrzebnych zeby zwiekszyc doładowanie na kompresorze do 1,75Bar

Supercharged Lexus IS200 Stage 2 Upgrade Engine Build

Standardowy silnik 1G-FE jest dość kruchy, więc uważamy, że konieczne jest upate wewnętrzne elementy silnika w przypadku etapu 2 zwiększające wydajność jest stosowane.
Najsłabszym ogniwem jest kruchość skontaktować pręty więc te należy wymienić jako sprawę priorytetowa. Korzystamy z kutej stali korbowody o wysokiej wytrzymałości śruby.
Można je obejrzeć i kupić w
http://www.tdi-plc.com/catalog/product_ ... ts_id=4103
Są to 4 z 6 kutej stali o zwiększonej wydajności korbowody do Lexus IS200
Obrazek
Oferujemy także montaż niższą kompresją kute tłoki wyścigi aluminium. Ważne jest, aby uświadomić sobie, że istnieją znaczne różnice w konstrukcji tłoka i zalet, nawet z tej samej produkcji. Zawsze specificy z najlepszych materiałów, które mają niski wzrost. Oznacza to, że możemy użyć mocniej otwór rozliczenia która zapewnia cichą pracę i niskie zużycie oleju. Również duże znaczenie ma nasza denka tłoka projektu. W porównaniu do niższej wzorów można zobaczyć, że zachowały squish zespołu w celu zachowania maksymalnej sprawności spalania.
Oto zdjęcie z tłoka używamy.
Obrazek
Kute tłoki aluminiowe dla Lexus IS200 można nabyć w http://www.tdi-plc.com/catalog/index.ph ... 14_384_389
Oto kilka zdjęć z silnika w trakcie przebudowy
Obrazek
Obrazek
Heres etapu 2 koła pasowego zainstalowany zestaw supercharger
Obrazek
Obrazek
Ten samochód ma automatyczną skrzynię biegów dzięki czemu można zobaczyć, że coraz Katana intercooler, chłodnicę oleju i chłodnicy transmisji TDI TDI wymaga sporo pracy, gdyż nie ma dużo miejsca z przodu!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
snc10533 small 300x225 Supercharged Lexus iS200 Stage 2 Upgrade Engine Build
Oto Katana wysoką wydajność kolektora wydechowego zainstalowane
Obrazek
Oto gotowym wyrobie
Obrazek

Lexus IS200 Stage 2 Performance Upgrade
Nawet w ramach naszej scenie 1 upgrade jest bardzo ważne, aby mieć skuteczny system zarządzania i zasilania silnika kontroli.
Używamy 550cc paliwa wtryskiwaczy FCON HKS V Pro jednostki kontroli silnika, które jest jednym z najlepszych na świecie ECU, z czego jesteśmy autoryzowanym Power Writer i znaczną ilość doświadczenia.
Obrazek
Obrazek
Niestety HKS nie dokonuje pre-produkowane okablowania dla Lexus IS200 tak mają zwyczaju drutu każdego samochodu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Supercharged Lexus IS200 Stage 2 Boost Upgrade
Nasze etapu 2 modernizacji doładowanego Lexus IS200 opiera się wzrostu ciśnienia doładowania.
Sposób, w jaki odbywa się to na podrasowany samochód jest zwiększenie prędkości doładowania, zmieniając jego przełożenie.
Standardowy system doładowania normalnie TTE produkuje 1.35bar z ciśnieniem doładowania (bezwzględne). Nasze etap 1 upgrade kit zwiększyć Koło produkuje 1,5 bar (absolutne), a nasz etap 2 zestaw aktualizacji zwiększenia produkuje 1,7 bar (absolutne).
Oto zdjęcie z etapu 1 i etapu 2 krążki dla celów porównawczych
Obrazek
Oto zdjęcie z naszej scenie 2 zwiększyć zestaw aktualizacji koła (w tym taśmy)
Obrazek

Supercharged Lexus IS200 Ulepszone Katana Intercooler
W ramach 2 etapu upgrade do Supercharged Lexus IS200, my zawierać większy intercooler niż standardowy element TTE.
Kiedy powietrze jest sprężane (np. przez turbosprężarkę lub turbosprężarki) to wzrost temperatury (patrz BoylesLaw) i traci gęstość, zmniejszając tym samym ilość tlenu do wytwarzania energii elektrycznej, dzięki czemu możemy zobaczyć, że obniżenie temperatury powietrza z tyłu zaworu ssącego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia osiągów silnika.
Niestety obecność intercooler tworzy również ograniczenie przepływu powietrza, co z kolei zmniejsza moc więc mamy więc trochę paradoks, który jest na ogół zajmują się utraty wydajności przepływu powietrza w celu utrzymania temperatury w dół. Dwóch zasadniczych cech konstrukcyjnych intercooler jest to sprawność cieplna (jak to dobrze w temperaturach redukujących) i jego wydajność przepływu powietrza (jak to dobrze na przekazywanie powietrza przy minimalnych strat wewnętrznych).
Po bardzo dobre wyposażenie badań powietrza w domu, byliśmy w stanie przetestować wszystkich markowych intercoolery na rynku i stwierdził, że znacznie zróżnicowane pod względem wydajności przepływu powietrza, więc postanowiliśmy zastanowić się, jak możemy poprawić ten bez zmniejszania rdzenia chłodnicy.
Tradycyjnie, większy rdzeń chłodnicy daje za ale opory przepływu, więc zaprojektowany aerodynamiczne i płyty podstawowych, które znacznie zwiększa przepływ powietrza przez rdzeń. Chcieliśmy też, aby zwiększyć głośność intercooler core, aby zmaksymalizować wydajność chłodzenia więc zaprojektowany intercooler, co stanowi około 250% większe od standardowych. Zwracaliśmy szczególną uwagę na jakość więc zapewnić, że zbiorniki zostały właściwie koniec aktorów i aerodynamiczny kształt też. Zwiększyliśmy rozmiary trzpieni złącze od 50mm do 60mm, tak aby intercooler Katana może być stosowany na bardzo dużej mocy. Mamy również za opakowania w celu zapewnienia, że intercooler można zainstalować bez cięcia pracy z ciałem i przy minimalnym nakładzie sił.
Efektem końcowym był wzrost od standardowych intercooler TTE 123CFM do uprated intercooler Katana z 161CFM co stanowi wzrost o 30%!
Na hamowni podwoziowej okazało się, że bez innych modyfikacji, zmiany lub tuning, zobaczyliśmy wzrost o 0,1 bar ciśnienie doładowania (ze względu na koniec płyty aerodynamiczny) oraz znaczny wzrost momentu w całym przedziale mocy (patrz wykres poniżej).
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników dodatkowe 20 Nm przy koncentratory i wysokiej wydajności Wzmocniony Katana intercooler doładowanego Lexus IS200 można teraz kupić w www.tdi-plc.com/catalog/product_info.php?cPath = 107_197_214_384_392 & products_id = 4117
Obrazek
Obrazek
Oto świadectwo charakterystyki bez strojenia i dostosowane do konsekwencji. Very impressive! Imponujące!
Obrazek
z powodu nauki i techniki stosowane w chłodnicy Katana, jesteśmy przekonani, że jest to obecnie najlepszy pod względem skuteczności i jakości.

Lexus IS200 Supercharger - Katana kolektora wydechowego

Standard kolektora wydechowego jest bardzo restrykcyjny i jest szkodliwe dla osiągi, oszczędność paliwa i niezawodność silnika.

Standard kolektora ma wyjątkowo małe podstawowych średnic rur (prawdopodobnie w celu wsparcia szybko nagrzewa konwertery pre-katalityczna), a głównym długości rur są zbyt krótkie (prawdopodobnie z powodu obaw, opakowania) dla optymalnego momentu obrotowego. Kolektora również pre-katalizatory, które ograniczają i nie wiadomo, wewnętrznie.
W pierwszym etapie proces rozwoju był dokładny pomiar faz rozrządu, abyśmy mogli wykonać jakieś obliczenia przez nasz program modelowania w celu określenia podstawowych teoretycznych idealny długościach i średnicach, wtórnego długości i średnice i długości kolektora i kąty rozbieżności. Ze względu na kwestie opakowania i konstrukcja rynny / rury głównej kota, nie możemy wdrożyć idealnym średniej długości kolektora więc zdecydowaliśmy się na wprowadzenie pętli tuning impulsu w odpowiednim miejscu wtórnego kolektora. Okazało się, że dopuszczalne rozwiązanie, ponieważ z łatwością zamienność z normą kolektora i dał nam zwiększyć wydajność.
Dyno badania przeprowadzono z różnych kombinacji długości rur i lokalizacji tuning impulsu pętli, a ostateczny projekt został podpisany off.
Poprawy mocy i momentu obrotowego czyni go idealnym dla wszystkich szybkich aplikacji drogi, a także do przeznaczenia wyścigu, gdzie silnik o zwiększonej wydajności wewnętrzne są wdrażane.
Testowanie wydajności przeprowadzono konkurencyjnych produktów, a my z zadowoleniem, że Katana kolektora wydechowego lepszy wynik niż inne rozmaitości tytułem bardzo istotne.
Nie byliśmy zaskoczeni tym, jak Katana kolektora był (i nadal jest) tylko wysoką wydajność kolektora wydechowego do Lexus IS200, który miał kilka nauka o jego rozwoju.
Inne wyrażano obawy co do drugiej jakości produkcji różnorodnych takich jak niewłaściwe wymiary rury, złącza poślizgu zamiast budowie jednoczęściowej, rury kolektora są zgniecione razem zamiast właściwego kąta rozbieżności.
Katana kolektora wydechowego można nabyć w http://www.tdi-plc.com/catalog/index.ph ... 14_384_385
Oto kolektora Katana dla Lexus IS200 pokazano piszczeć rury pętli tuning
Obrazek
Tutaj możesz zobaczyć różnicę między standardową kolektora i Katana kolektora wydechowego do Lexus IS200
Obrazek
Tutaj możesz zobaczyć różnicę w konstrukcji między kolektor kolektor Katana i jego konkurenta. Zwróć uwagę na słaby projekt konkurenta
Obrazek
Tutaj możesz zobaczyć różnicę między Katana i konkurentów kolektora. Uwaga gwałtowną zmianą w podstawowej kierunku rury, który spowalnia prędkość gazu.
Obrazek
Katana kolektor ciepła może być również pakowane do izolacji termicznej
Obrazek
katana manifold wrapped002 small 300x225 Lexus iS200 Supercharger Katana Exhaust Manifold
Oto obraz wysokiej wydajności kolektora wydechowego Katana zainstalowany na Lexus IS200
Obrazek


Tłumaczenie google tłumacz .

oryginalna strona
http://www.tdi-plc.com/
ObrazekObrazekObrazek

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: [IS200] Kompresor Stage2 doładowanie 1,75Bar

Post autor: tomekb »

bardzo ciekawa modyfikacja szkoda ze nie mam kompresora
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS200] Kompresor Stage2 doładowanie 1,75Bar

Post autor: carinus »

Jescze nie masz,ale mozesz mieć.
doOh
Lex user
Posty: 133
Rejestracja: 25 paź 2010, o 16:54
Model Lexusa: IS 250 A/T
Skąd:: Galway IRL
Kontakt:

Re: [IS200] Kompresor Stage2 doładowanie 1,75Bar

Post autor: doOh »

a co sprzedajesz ? :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości