Strona 2 z 2

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 17 kwie 2019, o 13:26
autor: ledziu
Nie ma co bić piany... są dwie opcje zakup auta do zabawy i posiadanie is300 ewentualnie kupienie drugiego is300 do turbienia i zostawienie pierwszego is300 do jeżdżenia. Innej opcji nie ma :biggrin2:

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 19 kwie 2019, o 10:21
autor: zupa
zawsze można zrobić auto w okolicach 300-400 KM i wymienić skrzynię na manual i czerpać radość z jazdy na daily. Pytałem wcześniej o swapa na CD009 manual ale coś ciężko to idzie.. widziałem na olx cały swap pod 2jz za 4.500,- i się nad nim zastanawiam tylko czy to będzie takie P&P, jest tam wał do przeróbki ale nie do końca się na tym znam, a nie chciałbym popełnić błędu i kasę w błoto wyrzucać :P

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 19 kwie 2019, o 11:09
autor: ledziu
zupa pisze:zawsze można zrobić auto w okolicach 300-400 KM i wymienić skrzynię na manual i czerpać radość z jazdy na daily. Pytałem wcześniej o swapa na CD009 manual ale coś ciężko to idzie.. widziałem na olx cały swap pod 2jz za 4.500,- i się nad nim zastanawiam tylko czy to będzie takie P&P, jest tam wał do przeróbki ale nie do końca się na tym znam, a nie chciałbym popełnić błędu i kasę w błoto wyrzucać :P
Ale to co piszesz nie ma znaczenia bo różnica kosztów softa i nie softa będzie znikoma przy całości a i tak czeka Cię wieczny projekt.

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 19 kwie 2019, o 11:14
autor: zupa
dobra a powiedzmy, że zapominamy o turbo i chciałbym tylko zmienić skrzynię, czy mogę liczyć na porady?

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 19 kwie 2019, o 11:59
autor: ledziu
zupa pisze:dobra a powiedzmy, że zapominamy o turbo i chciałbym tylko zmienić skrzynię, czy mogę liczyć na porady?
kup gotowca bmw diesel i tyle.

Miałem skrzynke Zkową w gs300 i dupy nie urwało bo coś haczyło podczas zmiany biegów, do tego trzeba było ciąć tunel i było głośno.

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 20 kwie 2019, o 00:59
autor: zupa
a w BMW nie trzeba nic ciąć i brzerabiać wału?

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

: 20 kwie 2019, o 08:45
autor: ledziu
zupa pisze:a w BMW nie trzeba nic ciąć i brzerabiać wału?
Co do cięcia tunelu nie wiem na 100% bo to jest tuning i pewnych sprawach dowiadujesz się na bieżąco a skrócenie wału w całej akcji jest bzdetem.