Strona 10 z 23

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 3 wrz 2019, o 15:52
autor: glowix
Próbowałem dlugo szukac porownan. Wszystko subiektywne. "Chwali sobie". Poki nie bedzie wykresow i pomiarow 0-200 100-200 to nie ma porownania.

Widze, ze jest magia marketingu OVT.

Tony z TTI osobiscie jezdzil prywatnie IS200T. Poki co dla mnie duzo znaczy. Pierwszy na swiecie zrobil TCU. Itd.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 3 wrz 2019, o 16:46
autor: bartolini9
OVT też ma firmowego IS300 z tego co mi wiadomo, na nim testują.

Widać, że chłopaki coś tam dłubią - nie to co u nas niestety. Już zapytałem o wykresy, pomiary - zobaczymy :)

Nie chodzi o marketing. Skoro właściwie tylko 2 firmy na świecie to robią to czemu nie udostępniać tego? Fakt jest taki, że Tony jest 2 razy droższy niż OVT, a podejrzewam, że wyniki podobne. Tak to wychodzi.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 3 wrz 2019, o 22:24
autor: glowix
Mi się tam nie podoba, że co chwila wymówki. To poniżej z dzisiaj. TTI działa i koniec. Jak coś zgłosisz to mówią no problem i poprawiają.

---

OrangeVirus Tuning
Sponsor


OrangeVirus Tuning's Avatar

Join Date: Oct 2018
Location: Virginia
Posts: 163
Likes: 2
Received 149 Likes on 57 Posts
Default
Hello

unfortunately the developer for the hardward ID logger requires license (pay) per use, and is extremely inconvenient. We finally have a software developer implementing an all new API / library to fix our logger and include a whole new list of PIDs. (practically all imaginable by toyota). Unfortunately finding engineers with extensive CAN bus programming experience is extremely difficult, and slow.

As far as other updates they have been going well, along with our Alpha N / SD hybrid patch we are working on.

Quote:
Originally Posted by 1stwrldprb View Post
whats going on with the new data logger and tune? I sent the Hardware fingerprint over 2 weeks ago. Are you guys just giving up on older customers? I bought this in MARCH.

No we are not, and are still actively working on this and plan to expand further into it during winter. See comment above on the logger. I do believe that we have sent you our standard tune already and everything is working on that file as it should be, with exception to some TCU programming which we are working on (and does not need logging to do so). Our tune, and this car will never be like a GTi though. There is only so much that is possible since the turbo is so ridiculously small.
You received our 1.01 tune in April shortly after getting your ECU dump and have received updates as they have been released as well. Currently the only issue is our logger which we are trying to make work without having to pay a developer a fee every time it is used. What else can we do?
Last edited by OrangeVirus Tuning; Today at 08:03 PM.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 4 wrz 2019, o 09:37
autor: bartolini9
Nikt nie zmusza do korzystania z OVT kolego. Wolna decyzja.

Jest dość sporo jeszcze do zrobienia ale do mnie jakoś te wyjaśnienia trafiają m.in. że sam mam do czynienia z podobnymi sprawami. Trzeba pamiętać, że jak widać nie jest to proste skoro tylko dwie firmy są w stanie cokolwiek zrobić z nowymi Lexusami. Ja sobie cierpliwie poczekam jeszcze trochę aż projekt będzie na jeszcze wyższym poziomie i wtedy chyba zaryzykuję i sprawdzę sam.

Są może jacyś użytkownicy na forum aut z programami od TTi lub OVT?

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 12 wrz 2019, o 16:42
autor: kamil263
Zanim zaczniecie podnosić moc w autach proponuje najpierw powymieniać czujniki podciśnienia turbiny które praktycznie we wszystkich is do bodajże 2017 roku są wadliwe i powodują zmulanie samochodu. Lexus doskonale wie że ta cześć jest wadliwa ale nie robi akcji serwisowej trzeba wystąpić o tzw dobra wolę. Samochód po wymianie zupełnie inaczej przyśpiesza (oczywiście opóźnienie na starcie zostaje ale nie aż takie).

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 8 paź 2019, o 17:01
autor: bartolini9
kamil263 pisze:Zanim zaczniecie podnosić moc w autach proponuje najpierw powymieniać czujniki podciśnienia turbiny które praktycznie we wszystkich is do bodajże 2017 roku są wadliwe i powodują zmulanie samochodu. Lexus doskonale wie że ta cześć jest wadliwa ale nie robi akcji serwisowej trzeba wystąpić o tzw dobra wolę. Samochód po wymianie zupełnie inaczej przyśpiesza (oczywiście opóźnienie na starcie zostaje ale nie aż takie).
Jakby ktoś chciał to właśnie mam taki czujnik podciśnienia, nr OEM 25819-0W010. Praktycznie nowy, używany w aucie przez 1 godzinę. Oddam za 120 zł z wysyłką.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 paź 2019, o 02:35
autor: MMAchu
kamil263 pisze:Zanim zaczniecie podnosić moc w autach proponuje najpierw powymieniać czujniki podciśnienia turbiny które praktycznie we wszystkich is do bodajże 2017 roku są wadliwe i powodują zmulanie samochodu. Lexus doskonale wie że ta cześć jest wadliwa ale nie robi akcji serwisowej trzeba wystąpić o tzw dobra wolę. Samochód po wymianie zupełnie inaczej przyśpiesza (oczywiście opóźnienie na starcie zostaje ale nie aż takie).
Czy temat dotyczy również RX (2017)?

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 paź 2019, o 21:13
autor: kamil263
Jeśli masz objaw falowania przy przyspieszeniu to tak przecież to ten sam silnik i ten sam osprzęt.

[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 4 lis 2019, o 14:05
autor: stecko
Czy ktoś ma informacje jakie osiagi ma 200t po programie? Interesuje mnie 0-100 i 0-200. Jedna firma chwali się że rozpracowala kompa i robi program na om 270KM tylko że brak jakichlolwiek danych. Tylko zapewnienia że auto jedzie o wiele lepiej... Chciałbym wiedziec o ile lepiej...

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 4 lis 2019, o 16:08
autor: bartolini9
Co to za firma? W powyższych postach masz firmy, które to robią i żadna nie jest z Polski.