[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
CHIPTUNING IS 200T NX 200T RC 200t itd - 8ARFTS
Jest już opcja Chiptuningu 8ARFTS w formie ACTUAL READ (czyli nie wirtualy odczyt a faktyczny). Odbywa się to urządzeniem MagPro X17 przez złącze OBD.
Wynegocjowałem u kolegi w firmie UNITRONIC CHIPTUNING promocję dla pierwszych 5 użytkowników forum. Cena zamiast 2000 wynosi 1600 PLN.
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na priv, podam numer telefonu do właściciela.
Pozdrawiam wszystkich
Jest już opcja Chiptuningu 8ARFTS w formie ACTUAL READ (czyli nie wirtualy odczyt a faktyczny). Odbywa się to urządzeniem MagPro X17 przez złącze OBD.
Wynegocjowałem u kolegi w firmie UNITRONIC CHIPTUNING promocję dla pierwszych 5 użytkowników forum. Cena zamiast 2000 wynosi 1600 PLN.
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na priv, podam numer telefonu do właściciela.
Pozdrawiam wszystkich
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
SERIA: 235KM i 345 Nm
MOD: 269KM i 390 Nm
http://i67.tinypic.com/28w1cg1.jpg
Ciekawostka IS300 z 2018 roku wypluło 220KM i 318Nm
Zapraszam do kolegi polecam dzwońcie
o gwarancję można być spokojnym - da się wgrać serię
MOD: 269KM i 390 Nm
http://i67.tinypic.com/28w1cg1.jpg
Ciekawostka IS300 z 2018 roku wypluło 220KM i 318Nm
Zapraszam do kolegi polecam dzwońcie
o gwarancję można być spokojnym - da się wgrać serię
-
- Lex Master
- Posty: 1425
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Coś jest nie tak w kwestiach mocy w tych ładach. Dla przykładu
IS mk2 220d - średnio 160/370 , nie dziwią wyniki 130/320
Is mk2 250 ostatnio ktoś hamował całe 170 koni niutów nie pamietam ile
ISF chyba kogoś z forum nawet 337/450
W 20 letnim bmw hamownia często pokazuje nawet bonusy o średniowiecznych tdi od vw nie wspominam, bo tam to jest normalne.
PS skrzynie dłubnąć i myślę jeszcze ciekawiej by się tym jeździło.
IS mk2 220d - średnio 160/370 , nie dziwią wyniki 130/320
Is mk2 250 ostatnio ktoś hamował całe 170 koni niutów nie pamietam ile
ISF chyba kogoś z forum nawet 337/450
W 20 letnim bmw hamownia często pokazuje nawet bonusy o średniowiecznych tdi od vw nie wspominam, bo tam to jest normalne.
PS skrzynie dłubnąć i myślę jeszcze ciekawiej by się tym jeździło.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
a bierzecie pod uwagę że często hamownia podaje moc na kołach a nie na silniku, a lexusy mają podane moce na silniku.
is 300 na hamowni jak wypluje 175 km - to jest seria!!! bo to jest moc na silniku jak dodasz do tego 25% jako strata na koła (tak średnio się wylicza) to wszystko się zgadza.
is 300 na hamowni jak wypluje 175 km - to jest seria!!! bo to jest moc na silniku jak dodasz do tego 25% jako strata na koła (tak średnio się wylicza) to wszystko się zgadza.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
nieeeee - IS300 to ma 175 whp
hamownia maha na której robione były oba auta podaje moc na silniku czyli BHP / HP i tamto auto miało 225KM na silniku, mój miał 235KM na silniku
w sumie 10 za mało do przełknięcia, 20 już boli tym bardziej że tam moment 35Nm za mały. Wyprzedzając uwagi co do hamowni - hamownia jest świeżo po kalibracji z najnowszym softem więc podaje dokładne dane
hamownia maha na której robione były oba auta podaje moc na silniku czyli BHP / HP i tamto auto miało 225KM na silniku, mój miał 235KM na silniku
w sumie 10 za mało do przełknięcia, 20 już boli tym bardziej że tam moment 35Nm za mały. Wyprzedzając uwagi co do hamowni - hamownia jest świeżo po kalibracji z najnowszym softem więc podaje dokładne dane
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
A temperaturę uwzględniłeś?niven pisze:nieeeee - IS300 to ma 175 whp
hamownia maha na której robione były oba auta podaje moc na silniku czyli BHP / HP i tamto auto miało 225KM na silniku, mój miał 235KM na silniku
w sumie 10 za mało do przełknięcia, 20 już boli tym bardziej że tam moment 35Nm za mały. Wyprzedzając uwagi co do hamowni - hamownia jest świeżo po kalibracji z najnowszym softem więc podaje dokładne dane
Panowie wszystkie marki w tej kwestii ściemniają ... czy to będzie BMW lex czy MB.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
tak uwzględniłem bo zarówno IS300 Daymona jak i mój IS200t mierzone były w odstępie jednej godziny na tej samej hamowni przy tej samej temperaturze i wiglotności - jedyna roznica ze mój ma wyeminiony dolot na CAI ze stożkiem
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:53
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
hmm jeżeli hamownia podaje whp/bhp i dalej są odchyłki to ja bym szukał przyczyny w paliwie lub właśnie dolocie (może filtr powietrza domaga się wymiany)... wsadzcie sobie filtr K&N i powinno 5-10 km wrócić
- 4lolo4
- Lex user
- Posty: 56
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 17:18
- Model Lexusa: IS 200T
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
I jak wrażenia z jazdy po modzie? Odpowiedź na gaz coś lepsza? Mnie najbardziej w tym aucie boli nie sam brak mocy, a ospałość po dodaniu gazu właśnie.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
wiesz żeby odpowiedź na gaz była taka jak wszyscy oczekujemy czyli jak w skrzyni ZF lub DSG to trzebabyłoby modzić w TCU (transmission control unit).
Natomiast tak jest lepsza reakcja, czuć jakby auto było lżejsze. Być może ustawię się z jednym człowiekiem na porównanie z rolki seria vs mod.
Ale wracając do modyfikacji TCU - jak wiadomo IS200T ma skrzynię tę samą co jest w IS350 - dlatego też wynik jaki osiągnęliśmy czyli ok 270 KONI i 390Nm nie wpłynie na żywotność skrzynii - dla skrzyni najgorszy jest moment obrotowy a ten jest identyczny PO MODZIE jak w seryjnym IS350
Po modyfikacji TCU jak wiem z informacji ot TTI Tony z TTI Motorsport z Tajwanu - osiągnęlibyśmy ok 300-310 koni i ok 450Nm - nie wydaje mi się że byliby tacy fanatycy którzy chcieliby ryzykować uszkodzeniem skrzyni.
Tutaj za cenę 4 baków paliwa dostajesz dobry zastrzyk mocy i momentu bez jakiegokolwiek ryzyka
Natomiast tak jest lepsza reakcja, czuć jakby auto było lżejsze. Być może ustawię się z jednym człowiekiem na porównanie z rolki seria vs mod.
Ale wracając do modyfikacji TCU - jak wiadomo IS200T ma skrzynię tę samą co jest w IS350 - dlatego też wynik jaki osiągnęliśmy czyli ok 270 KONI i 390Nm nie wpłynie na żywotność skrzynii - dla skrzyni najgorszy jest moment obrotowy a ten jest identyczny PO MODZIE jak w seryjnym IS350
Po modyfikacji TCU jak wiem z informacji ot TTI Tony z TTI Motorsport z Tajwanu - osiągnęlibyśmy ok 300-310 koni i ok 450Nm - nie wydaje mi się że byliby tacy fanatycy którzy chcieliby ryzykować uszkodzeniem skrzyni.
Tutaj za cenę 4 baków paliwa dostajesz dobry zastrzyk mocy i momentu bez jakiegokolwiek ryzyka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości