Strona 2 z 5

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 21 mar 2018, o 15:41
autor: łuki88
Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 21 mar 2018, o 15:48
autor: Dawid0ss
łuki88 pisze:Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:
No nie o to akurat mi chodziło. Niemniej jednak Twoje podsumowanie IMO również jest prawdziwe :lol:

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 21 mar 2018, o 17:37
autor: ledziu
Tu nie chodzi o to kto jest biedny tylko o logikę bycia dusigroszem bo...
Gs v8 ogarniesz za około 31-32k.z lpg i względnie małym przebiegiem... a biorąc Twoje auto które przypuśćmy jest warte 20k.z lpg. Musisz zainwestować w swap około 7-8k+lpg+ryzyko jakiejś wpadki typu poduszki silnika albo kompatybilna skrzynia. Więc na dzień dobry około 30-32k. A odsprzedanie jak myślisz kto Ci da cenę rynkową? Więc przy oem v8 stracisz to co odjeździsz a przy swapie stracisz x3... więc :doh:

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 21 mar 2018, o 20:41
autor: owczar
Koledzy dobrze radzą. Skundlisz swoje gs300. Założysz silnik, poniesiesz koszty, a potem przy odsprzedaży stracisz.

Pojezdzij tym, naciesz się - wystaw, na spokojnie sprzedaj i kup gs430. Nie zrobisz tego jak fabryka, zostaną jakieś rzeczy do poprawy itd. Sam robiłem swap wbo diesel w galancie padł, a ze był rzadki i awaryjny to koszt naprawy lub zakupu wysoki. Głowica była jak biały kruk. Kupiłem za 5k anglika, zrobiłem swap sam na v6, resztę sprzedałem i wyszedłem na zero. Ale nigdy więcej takie akcje. Szkoda czasu.

Dzisiaj przekladalbym tylko jakiegoś jdm który nie wychodził w wersji lhd. Np galanta vr4.

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 21 mar 2018, o 23:03
autor: DanLexus
łuki88 pisze:Czyli wszystko się sprowadza do tego, że jak jesteś biedny to jeździj tym co masz i nie zawracaj dupy :biggrin2:
Gdybyś miał Angola z 3UZ a twój motor wyzionął by ducha to mógłbyś rozważać takie pomysły. Na ten moment jeśli chcesz bawić się w swap'y to wymień sobie hamulce a silnik zostaw w spokoju.

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 22 mar 2018, o 01:26
autor: łuki88
A nie można było tak od razu? Przecież nie zadałem skomplikowanego pytania...

Z tą późniejszą odsprzedażą na pewno byłyby większe lub mniejsze kłopoty ale na dzień dzisiejszy nie brałem tego pod uwage co nie znaczy że nie powinienem ;)

Patrząc na ceny droższych 430 za miedzą to trzeba szykować 40tyś albo ponad z przyprowadzeniem, opłatami i lpg stąd też pomysł na swap.

Tak na prawdę nie znam cen dobrej 430 dlatego biorę pod uwagę te najdroższe bo nie wiem czy warto patrzeć na te za 5-6tyś?

Jeśli zmieściłbym się w +- trzech dychach to zmiana auta zamiast swapa jak najbardziej za.

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 22 mar 2018, o 09:59
autor: owczar
Jeśli sam kupowales auto od Niemca to wiesz jak to wygląda i na które ogłoszenia warto patrzeć...

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 22 mar 2018, o 20:52
autor: łuki88
Ok dzięki za sugestie. Nadejdzie dzień, bedą poszukiwania.

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 20 kwie 2018, o 13:12
autor: wojtek8830
A ja bym kupił angola i sobie przekładał. Straci przy sprzedaży to straci ale kto na tuningu zarobił? W moim przypadku auto było najtańsze ze wszystkiego a jakoś nie liczę że lampy XXX body XXXX itd. W dupie mam co ile mi ma się podobać nawet jeśli jeżdżę nim ile jeżdżę.
Auta mają swoje lata i to normalka ze sie coś popsuje i trzeba coś wymienić. jak by mu sie udało tanio kupić angola z jakimiś tam uszkodzeniami, dobrze sprzedać swój silnik i pierdoły z angola aż taki stratny na tym nie będzie. a noż silnik będzie tak samo dobrym stanie jak jego? to że instalacja gazowa do wymiany to napewno i rozrząd . ale też łatwiej się to robi jak silnik jest wyjęty niż jak wsadzony. Koledzy mają racje nie ma to sensu ani logiki ale równie dobrze można powiedzieć po co Ci większe koła skoro opony droższe słabiej jedzie itd itp. ot taki pierwszy głupi przykład

Re: Swap z 2jz na 3uz

: 20 kwie 2018, o 13:16
autor: owczar
wojtek8830 pisze:Koledzy mają racje nie ma to sensu ani logiki ale równie dobrze można powiedzieć po co Ci większe koła skoro opony droższe słabiej jedzie itd itp. ot taki pierwszy głupi przykład
A co ma piernik do wiatraka? Kiedy można kupić nie rzeźbione auto z takim silnikiem lub rzeźbić, a na koniec koszty wyjdą podobne gdy policzymy utratę wartości auta.
Sprzedajesz auto z 2jz i kupujesz z 3UZ. To nie jest jakiś biały kruk, że nie da się takiego kupić. Można rozważać swap do auta, w którym tego silnika nie było. Wymiana na inny seryjny silnik który był w tej budzie to żaden tuning...