Swap z 2jz na 3uz

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Hej.
Mam takie pytanko może ktoś z Was już to przerabiał... Jak wygląda sprawa swapa z 2jz na 3uz w GSmk2?
Głównie chodzi mi o koszta (włączając w to sprzedaż swojego 2jzta) i co musiałbym przerzucić poza silnikiem i skrzynią do swojej 300tki.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: addzik »

Jeżeli jakieś auto wychodzi w wersji z silnikiem, który chcemy mieć i jest dostępne w kraju, a jego ceny nie są kosmiczne to nie warto się bawić w swap. GS mk2 430 kupisz za 25-30 tysięcy.
GS mk2 300 sprzedasz za powiedzmy 15-20.
Zatem 'swap' wyjdzie Cie 10 tysiecy i uwierz... To jedyne sensowne wyjście.
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Masz racje też tak do tego podchodziłem do tej pory tylko pojawia się kilka "ale". Swojego GSa sprowadziłem sam osobiście z niemiec od niemca z serwisem do końca z w miare niskim przebiegiem i że tak powiem wiem co mam. Przejechałem nim ok 70tys km bez żadych niespodzianek. Niedawno zrobiłem heble, założyłem gaz, felgi, nowe opony i wiele innych rzeczy... i jestem mega zadowolony z auta. Znów będe musiał to przerabiać a do tego kolejny raz akcyza chcąc sprowadzić z za miedzy bo nie wiem czy chce auto krajowe... Czyli z tych 10 tys robi sie powiedzmy 20 albo lepiej. :mda:

Z tego co patrzyłem różnica w samych kosztach silnika niewielka pomiędzy 3.0 a 4.3 tylko co z resztą no i oczywiście robocizna.
sebek8888
Lex Driver
Posty: 368
Rejestracja: 30 kwie 2015, o 14:36
Model Lexusa: LS400
Skąd:: Zyrardów
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: sebek8888 »

Przeciez z tego twojego pewnego auta to tylko zawias zostanie. Reszta bedzie dlubana, a twoj nowy gaz do V8 sie nie biedzie nadawal.
Najglupszy pomysl jaki ostatnio widzialem:)
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: ledziu »

łuki88 pisze:Masz racje też tak do tego podchodziłem do tej pory tylko pojawia się kilka "ale". Swojego GSa sprowadziłem sam osobiście z niemiec od niemca z serwisem do końca z w miare niskim przebiegiem i że tak powiem wiem co mam. Przejechałem nim ok 70tys km bez żadych niespodzianek. Niedawno zrobiłem heble, założyłem gaz, felgi, nowe opony i wiele innych rzeczy... i jestem mega zadowolony z auta. Znów będe musiał to przerabiać a do tego kolejny raz akcyza chcąc sprowadzić z za miedzy bo nie wiem czy chce auto krajowe... Czyli z tych 10 tys robi sie powiedzmy 20 albo lepiej. :mda:

Z tego co patrzyłem różnica w samych kosztach silnika niewielka pomiędzy 3.0 a 4.3 tylko co z resztą no i oczywiście robocizna.
Nie obraź się ale czym się podniecasz??? Sprowadzeniem GSa od Niemca??? To nie jest lfa tylko zwykły GS i nic więcej. Weź sobie 2k eur więcej niz cena rynkowa to spokojnie kupisz GSa V8 w fajnym stanie a tak chcesz skundlić 300kę bo jest od Niemca :down:
Do tego jak kupisz silnik na palecie to nie zrobisz w nim przeglądu??? Nie wymienisz rozrządu itp.? A co z wartością auta po takim zabiegu... bedziesz przez telefon każdemu tłumaczył Twój sentyment do karoserii?
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Podniecam się bo jest od niemca a nie od turka z komisu :biggrin2: Wiesz, ja akurat nie z tych co zwalczają swoje kompleksy felgami za kilka/ kilkanaście tysięcy... na szczęście mam inne wyższe wartości w życiu, jeszcze się nie zatraciłem ;)

Po prostu pytam o kwestie ekonomiczne, bo nie sram bitcoinami jak pewnie większość z was. W to auto sporo włożyłem kasy ( zdaje sobie sprawę że dla jednego 1000zł do jak dla innego 100) , czasu i serca i tak jak mówisz mam jakąś wartość sentymentalną, bo jest to mój pierwszy lex i pierwsze auto z którego jestem w pełni zadowolony bo miałem już kilka niewypałów jak i styczność z krajowymi forumowymi ulepami... stąd moje pytanie o opłacalność swapa.
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Jeśli zmiana 300 na 430tkę będzie najrozsądniejsze to tak pewnie kiedyś zrobie, ale najpierw chce rozważyć inne być może tańsze opcje i niekoniecznie gorsze... zostawiając sobie przy tym bude od niemca z sentymentalną wartością :beka:
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: Dawid0ss »

łuki88 pisze:Jeśli zmiana 300 na 430tkę będzie najrozsądniejsze to tak pewnie kiedyś zrobie, ale najpierw chce rozważyć inne być może tańsze opcje i niekoniecznie gorsze... zostawiając sobie przy tym bude od niemca z sentymentalną wartością :beka:
Masz obecnie jakieś problemy z silnikiem w 300, które trzeba ogarnąć ?
Awatar użytkownika
łuki88
Lex user
Posty: 122
Rejestracja: 19 lut 2014, o 21:37
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Płock/Nowy Dwór Maz.
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: łuki88 »

Poza uszczelnieniem wycieku z pod miski olejowej wszystko w porządku.
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Swap z 2jz na 3uz

Post autor: Dawid0ss »

łuki88 pisze:Poza uszczelnieniem wycieku z pod miski olejowej wszystko w porządku.
W takim razie tego bym się trzymał. Bo jak zrobisz swap'a to czuję, ze Twoje problemy wtedy się zaczną :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości