ok to moze ja cos wniose w temat
opcja jak najbardziej realna z tym ze tak musialbys miec najlepiej cala wiazke z 3uz, zaczynajac od tego ze 2jz ma gaz na linke a 3uz juz na potencjometrze, generalnie mialem taki pomysl bo wiazki mialem z uk 3uz i caly silnik z dyfrem itp
oczywiscie maja drugie cale auto z 3uz jest znacznie latwiej bo jak masz troche zaciecia i umiejetnosci to jestes w stanie to ogarnac,
ale jak koledzy zauwazyli jest to mniej oplacale zakladajac ze silnik kupisz w granicach 4-5 k kpl to dokupywanie dupereli wyjdzie ci drozej wiec zakup auta z 8 k no i Twoja robota bezcenna, jesli chcesz podniesc moc to nawet bym sie polasil o jakis soft turbo bo przynajmniej masz papierowo w porzadku bo nie zmieniasz pojemnosci itd.
a jesli chodzi o przekladanie lexusa to tez nie jest to ani tania ani latwa robota a czy oplacalna ... wszystko zalezy od tego co kto lubi
generalnie jesli chodzi o czesci to w wiekszosci nie sa zamieienne uk vsl europa
to tyle chyba w temacie
lexus jest juz troche bardziej zaawanasowany niz inne auta z lat 90-2000 gdzie sie np wkladalo silnik do hondy czy golfa bez najmniejszych problemow