jesli chodzi o mocowanie silnika to jest identyczne wiec jeden problem odpada chlodnica troche inna ale mysle ze do ogarniecia napewno inna pompa wspomagania no i w 3uz jest od strony pasazera a w 2jz od strony kierowcy
co do skrzyn hm zdaje sie te same a w 430 nie ma przyciskow w kierze jest tylko w gs400, i nie wiem jak przelozenia dyfra ale mozna kupic za grosze, mysle ze maja drgie kpl auto to tylko kwestia dobrych checi
Swap z 2jz na 3uz
-
- Lex user
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 paź 2016, o 22:30
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: wrocław
- Kontakt:
- shamal
- Nowy lex user
- Posty: 18
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 12:01
- Model Lexusa: GS300 mk2
- Skąd:: krk
- Kontakt:
Re: Swap z 2jz na 3uz
A no racja, zapomniałem Zmianę biegów miały gs400 i poliftowy gs300 (i aristo w GTE). Ale jakby ktoś wiedział, który sprzęt odpowiada za tą funkcję to dajcie znać
No to najtaniej wyjdzie chyba zakup anglika gs430 i przekładanie gratów + mały odzysk z pozostałych części.
No to najtaniej wyjdzie chyba zakup anglika gs430 i przekładanie gratów + mały odzysk z pozostałych części.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Swap z 2jz na 3uz
Może być konieczne przedłużanie wiązek. Zobacz w jakiś sposób ECU łączy się z komputerem odpowiedzialnym za inne elementy. W ls430 to układ rozproszony - 25 kompow które łączą się poprzez gatewaye.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości