[IS 300] Turbo vs Kompresor

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Post autor: gmiter »

Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Post autor: ledziu »

gmiter pisze:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)
Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Post autor: gmiter »

ledziu pisze:
gmiter pisze:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)
Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.
OK lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Post autor: ledziu »

gmiter pisze:lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.
Jesteś dociekliwy hmmm :biggrin2: a kontaktowałeś się z ludźmi którzy zawodowo zajmują się modzeniem aut, strojeniem, kontaktowałeś się z ludźmi ktorzy np.w usa startują w dragu, jeździłeś 2jzgte z seryjnym automatem w opcji seria i opcji nie seria...?

Jak już odcedzisz tuningowych fantastów z pięknym zdjątkami na fb i 10sekundowymi filmikami na yt, jak odcedzisz marketing made in usa, i jak się przejedziesz dobrze zrobionym 2jzgte a potem 2jzgte na seryjnej skrzynce to powiesz jestem dociekliwy...

Pewnie naczytałeś się o chłodniczkach, przewodach, zwiększeniu ciśnienia oleju itd...a to wszystko jest gówno bo musisz przerobić skrzynkę i wydać na to furę kasy, potem masz jazde ze strojeniem a potem masz knota który pracuje tak jak wcześniej pisałem... :ok:

Ale nie ma bidy jak zaczynałem przygodę z tuningiem to też tak miałem :laugh1:

Miało być więcej ale nie będzie :jazda:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości