Zelus19882 pisze:Panowie wlasnie nabylem miesiac temu Gs450h fsport i tez sie zastanawiam nad lekkim obnirzeniem ale niewiem czy mozna do tych amortyzatorow zakladac takie sprezyny podpowie ktos??
fsport? a który to rok ? to jest mk3?
Zelus19882 pisze:Panowie wlasnie nabylem miesiac temu Gs450h fsport i tez sie zastanawiam nad lekkim obnirzeniem ale niewiem czy mozna do tych amortyzatorow zakladac takie sprezyny podpowie ktos??
Jeśli zmienisz z 18'' na 19'' to będzie minimalna różnica jeżeli chodzi o komfort ale jak zmieniłem z 19'' na 17'' to już jest mega komfort, też mam obniżonegoSeb-GS430 pisze:Życząc przy okazji Świąt Wszystkiego Najlepszego zawsze, nie tylko w Święta - chciałbym się pochwalić, że z półrocznym poślizgiem, ale założyłem w końcu sprężyny.. Jest naprawdę pięknie, ale jeszcze dustansów nie mam i w sumie nadal mam rozkminę odnośnie felg - biję się z myślami, ale one nie są dobrym podpowiadaczem, więc zdaję się na dobrych rozmówców - może coś się zrodzi w trakcie debaty..
Czy robi różnicę czy jest to felga 19", czy 18"? Macie doświadczenie w tym temacie odnośnie komfortu i względów wizualnych?
Druga sprawa - czy dystanse przód 20mm i tył 25mm tondobry wybór przy oryginalnych felgach 18"?
Pozdrawiam!
P.S. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to mam oryginalne sprężyny w garażu - czekają na zainteresowanego kupca..
michalllw pisze:Jeśli zmienisz z 18'' na 19'' to będzie minimalna różnica jeżeli chodzi o komfort ale jak zmieniłem z 19'' na 17'' to już jest mega komfort, też mam obniżonegoSeb-GS430 pisze:Życząc przy okazji Świąt Wszystkiego Najlepszego zawsze, nie tylko w Święta - chciałbym się pochwalić, że z półrocznym poślizgiem, ale założyłem w końcu sprężyny.. Jest naprawdę pięknie, ale jeszcze dustansów nie mam i w sumie nadal mam rozkminę odnośnie felg - biję się z myślami, ale one nie są dobrym podpowiadaczem, więc zdaję się na dobrych rozmówców - może coś się zrodzi w trakcie debaty..
Czy robi różnicę czy jest to felga 19", czy 18"? Macie doświadczenie w tym temacie odnośnie komfortu i względów wizualnych?
Druga sprawa - czy dystanse przód 20mm i tył 25mm tondobry wybór przy oryginalnych felgach 18"?
Pozdrawiam!
P.S. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to mam oryginalne sprężyny w garażu - czekają na zainteresowanego kupca..
U mnie tarło przy dystansach 20mm i 25mm ale miałem ET40 i teraz mam przód 10mm a tył 15mm+ dłuższe szpilki i jest Wszystko zależy jakie ET będą mieć twoje 19".
Coś za coś czym więcej cali i czym szerzej będzie to straci na komforcie ale w UK macie dobre drogi więc kombinuj
Można tak i tak
Jest na to rozwiązanie. Możesz zdemontować sprężyny i oddać je do zakładu, który Ci je obniży i utwardzi.rodzyneck pisze:Cześć wszystkim
Czy ktoś może badał temat na nowo?
Chętnie bym swojego 450h lekko opuścił... ale wychodzi na to że jedyna opcja to te RS-R z końca świata, ewentualnie jakiś gwint (choć szkoda mi jeszcze sprawne amorki z regulacją demontować)... lub Pospring, ale to i tak bym musiał drugi komplet sprężyn kombinować
Tylko pytanie, o ile je ścisnąć żeby było dobrze?Pitbu77 pisze:Jest na to rozwiązanie. Możesz zdemontować sprężyny i oddać je do zakładu, który Ci je obniży i utwardzi.rodzyneck pisze:Cześć wszystkim
Czy ktoś może badał temat na nowo?
Chętnie bym swojego 450h lekko opuścił... ale wychodzi na to że jedyna opcja to te RS-R z końca świata, ewentualnie jakiś gwint (choć szkoda mi jeszcze sprawne amorki z regulacją demontować)... lub Pospring, ale to i tak bym musiał drugi komplet sprężyn kombinować
Ja mam taki zakład blisko siebie a namiar dostałem od kolegi, który obniżył i utwardził wszystkie 4 sztuki w GS'ie 430. Cena na tę chwilę (połowa 2020r.) to jakieś 90 złotych netto za parę. Zatem około 220 brutto za komplet 4 sprężyn.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości