ECU Master DET3 kilka pytan

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

ECU Master DET3 kilka pytan

Post autor: Bacc »

Siema, jestem zielony w tym temacie wiec chcialbym dopytac o kilka spraw zwiazanych z DET3. Czytalem co sie dalo na ten tamat w necie ale ciezko mi odpowiedziec na kilka pytan :smile: Chcialem o to zapytac na uturbieni.pl , bo byl tam taki temat poruszony ale nie przychodzi mi klucz aktywacyjny na maila...

Chodzi mi o to jak wyglada te strojenie za pomoca oszukania MAP-a w 1G-FE ?? Z tego co wyczytalem na naszym forum seryjny ECU ogrania do 0.28bar, a powyzej wystepuje cuttoff paliwa czy dobrze rozumiem ?
Wiec powyzej tego cisnienia, jakie zostaja nam opcje strojenia ? Glownie chodzi mi o sposob wzbogacenia mieszanki. Doczytalem ze DET3 mozna podlaczyc w tryb FuelImplant (FI) , tylko ze wtedy przy jednej z dwoch mozliwych opcji sterowania wtryskiwaczami mamy polsekwencje, tak ? A wlasnie na uturbieni.pl byl poruszony ten temat i byla mowa o mozliwosci oszukania MAP-a i normalnym sterowaniu wtryskiwaczami (sekwencyjnym) i korygowaniu przez sondy w CL o ile dobrze zrozumialem :scratch:
Czyli jest taka mozliwosc podlaczenie DET3 zeby tak na prawde seryjny ECU dalej sterowal wtryskami tylke ze zwiekszy dawke poprzez "sfalszowanie" nie ktorych sygnalow ? Na czym polega te oszukanie MAP-a przy strojeniu?

Jesli ktos bylby wstanie mi to troche wytlumaczyc to bylo by super :piwko:
Awatar użytkownika
GOLDI
Lex user
Posty: 207
Rejestracja: 9 kwie 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Skąd:: KRK
Kontakt:

Re: ECU Master DET3 kilka pytan

Post autor: GOLDI »

opcji oszukania map sensora masz kilka...
-mozesz obciąć sygnal dioda zenera (insturkcja obslugi)
-mozesz obciac sygnal przepuszczajac go poprzez det3 (instrukcja obslugi)
-mozesz zrobic konwersje map na map ..