[IS300SC] ktore zawieszenie wybrac
: 5 lis 2016, o 22:27
siema
szukam kompletnego zawieszenia do swojego IS'a, tzn springi + amory, obniżenie -30 do -50, nastawiałem się na zakup B6 (ok 1900zl) + Eibach Pro Kit (ok 770zl) ale moim zdaniem 2700 za taki zestaw to przegięcie
znalazłem tez taki kit http://www.ebay.pl/itm/Koni-Sportfahrwe ... Sw-kdXzuaW Koni + H&R za ok 2500 z przesylka, ale czytałem na innych forach ze amory Koni to jakas lipa (aczkolwiek sam jezdze od ponad 2 lat w innym aucie na kicie Vogtlanda gdzie podobno amory to wlasnie produkt Koni i wszystko jest
kolejny zawias to Tein Street Basis http://www.ebay.pl/itm/TEIN-STREET-BASI ... SwaB5XodJW za ok 2000zl z przesylka
oraz Tein Street Advance Z http://www.ebay.pl/itm/TEIN-STREET-ADVA ... SwARZXodIB za ok 2350 z przesylka
Czy sa na rynku dostępne jeszcze inne kity? na gwincie mi nie zależy, już trochę wyrosłem ze zglebionych aut z wyszlifowana podloga, chciałbym trochę sztywniej i nizej niż na seryjnym zawieszeniu po przebiegu 200kkm.
Co wybrać? Najbardziej przemawia do mnie ten bilstein z eibachem, ale cos mi mowi ze to nie jest warte tylu pieniędzy.
pozdr.
szukam kompletnego zawieszenia do swojego IS'a, tzn springi + amory, obniżenie -30 do -50, nastawiałem się na zakup B6 (ok 1900zl) + Eibach Pro Kit (ok 770zl) ale moim zdaniem 2700 za taki zestaw to przegięcie
znalazłem tez taki kit http://www.ebay.pl/itm/Koni-Sportfahrwe ... Sw-kdXzuaW Koni + H&R za ok 2500 z przesylka, ale czytałem na innych forach ze amory Koni to jakas lipa (aczkolwiek sam jezdze od ponad 2 lat w innym aucie na kicie Vogtlanda gdzie podobno amory to wlasnie produkt Koni i wszystko jest
kolejny zawias to Tein Street Basis http://www.ebay.pl/itm/TEIN-STREET-BASI ... SwaB5XodJW za ok 2000zl z przesylka
oraz Tein Street Advance Z http://www.ebay.pl/itm/TEIN-STREET-ADVA ... SwARZXodIB za ok 2350 z przesylka
Czy sa na rynku dostępne jeszcze inne kity? na gwincie mi nie zależy, już trochę wyrosłem ze zglebionych aut z wyszlifowana podloga, chciałbym trochę sztywniej i nizej niż na seryjnym zawieszeniu po przebiegu 200kkm.
Co wybrać? Najbardziej przemawia do mnie ten bilstein z eibachem, ale cos mi mowi ze to nie jest warte tylu pieniędzy.
pozdr.