Szukając odpowiedzi w różnych miejscach i rozmawiając z różnymi tunerami znalazłem kilka ciekawych informacji.
Po pierwsze to faktycznie IS200 ma całkiem dobre heble.
Po drugie da się je dość łatwo poprawić.
O ile nie ma co ruszać tyłu, tak przód można zmodyfikować na ori elementach, bez cudowania z adapterami, zaciskami 4-tłoczkowymi itd... Fabryczny zacisk jest mocny, tylko za blisko osi obrotu koła. Trzeba go po prostu odsunąć nieco dalej. Przy pomocy takich jarzm: http://shopfigs.com/v3/by-vehicle/IS/G1 ... 3?limit=25
Do tego oczywiście potrzebne są nowe, większe tarcze.
Generalnie lubię mocne hample i w obecnym aucie mam założone wszystkie cztery tarcze wentylowane o konkretnych parametrach. Przed modem auto podczas hamowania leciało na mordę, teraz przysiada na 4 łapy... i tak kilka razy pod rząd na autostradzie. Tak, wiem że to nie tor i warunki są trochę inne, ale efekt jest bardzo zadowalający, a co najważniejsze nie ma cudowania na jakichś customowych częściach. Wszystko original.
swap Hamulców
-
- Nowy lex user
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 04:21
- Model Lexusa: 1G-FE/MT
- Skąd:: ETM
- Kontakt:
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
-
- Nowy lex user
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 sty 2017, o 04:21
- Model Lexusa: 1G-FE/MT
- Skąd:: ETM
- Kontakt:
Re: swap Hamulców
Tanio nie jest, ale koszt adapterów z gwarancją jakości wychodzi podobnie. BTW, tuning to straszna choroba i bardzo kosztowna...
Zdjęć nie mam. Możesz podejzec jak to wyglada tutaj: http://www.shopfigs.com/v3/index.php?ro ... uct_id=198
Zdjęć nie mam. Możesz podejzec jak to wyglada tutaj: http://www.shopfigs.com/v3/index.php?ro ... uct_id=198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości