[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
WoznY
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 30 wrz 2013, o 00:39
Model Lexusa: IS200 sc
Skąd:: Centrum
Kontakt:

[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post autor: WoznY »

Ktoś kiedyś prosił o zdjęcia na sprężynach -35mm.
Przedstawiam u siebie auto po 1 dniu na nich.
Przed

Obrazek

Po

Obrazek

+ zlikwidowały klin(stercząca dupa)
+++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
+poprawa wyglądu
- brak
Awatar użytkownika
kupiec1985
Lex Driver
Posty: 533
Rejestracja: 22 lip 2013, o 12:11
Model Lexusa: IS200 SC
Skąd:: Karlino
Lokalizacja: Karlino
Kontakt:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post autor: kupiec1985 »

fajnie wygląda , i skoro piszesz że prowadzenie jest na dużo plusów to też muszę pomyśleć nad takim upgrade
Awatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
Posty: 813
Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post autor: baniaq »

WoznY pisze: +++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
Zgadzam się z tym połowicznie. Prowadzenie jest lepsze pod warunkiem dobrej nawierzchni.
Dzień po dniu jechałem tą samą drogą - najpierw na OEM zawiasie, następnego dnia na Vogtlandach. Na fragmencie drogi są straszne koleiny i łaty (wypukłe nierówności). Samochód na takiej drodze zachowuje się dużo gorzej niż na OEM zawiasie. Bardzo skacze i ma tendencję do utraty przyczepności przy wysokich prędkościach, czego na OEM zawiasie nie było.
Wrażenie jest bardzo nieprzyjemnie, auto wydawało się nieprzewidywalne.

Zakręty na plus.
Stabilność na plus.
Prowadzenie w koleinach i na wypukłych nierównościach (tam gdzie liczy się nie tylko twardość sprężyny, ale też siła tłumienia amortyzatora) - na duży minus.
Wg mnie, żeby to siadło, potrzebny jest twardszy amor, np. Bilstein b6.

Niemniej jednak przejechałem na tym zawiasie ca. 15kkm i przyzwyczaiłem się do zachowania auta. Po przesiadce na gwint... wszystkie niedogodności zostały wyleczone :zryw:
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
Awatar użytkownika
WoznY
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 30 wrz 2013, o 00:39
Model Lexusa: IS200 sc
Skąd:: Centrum
Kontakt:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post autor: WoznY »

Ja przyzwyczajony byłem do większej gleby, mialem wcześniej meganke na sportowym zawiasie z -60mm i to dopiero latało po koleinach (tona wagi +16" 205 kapcie). Póki co jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wczoraj robiłem trase poza miasto i na łukach, szykanach czy nawet nierównych prostych było O NIEBO lepiej, wkoncu przestałem się obawiać tych przechyłów nadwozia. (a i bokiem łatwiej się stawia :P )

a co do łat, nierówności, to również jestem zaskoczony na plus bo twardo się nie zrobiło, nazwał bym to przyjemnym precyzyjnym prowadzeniem. Czuje, że zawias lepiej wybiera dziury i nierówności :hobby:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości