[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
-
- Lex user
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 sie 2015, o 14:24
- Model Lexusa: Is200
- Skąd:: Japan
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Nie wiem czy pamiętasz, ale rozmawialiśmy w Koninie na temat zlotu, to już w ten weekend, wpadniesz?
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Hej,
NIestety, sprawy zawodowe powodują, że nie będzie mnie na tym zlocie. Za to, choć marne pocieszenie, za tydzień jestem na zlocie BMW Podkarpacie... Marki mi się pomerdały Gdyby nie robota - wpadł bym!
BTW. Czy ktoś z Was zna kogoś, kto ściągnie mi ogranicznik prędkości? Panowie z SSGARAGE mówią, że nie potrafią...
NIestety, sprawy zawodowe powodują, że nie będzie mnie na tym zlocie. Za to, choć marne pocieszenie, za tydzień jestem na zlocie BMW Podkarpacie... Marki mi się pomerdały Gdyby nie robota - wpadł bym!
BTW. Czy ktoś z Was zna kogoś, kto ściągnie mi ogranicznik prędkości? Panowie z SSGARAGE mówią, że nie potrafią...
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Podobno działa taki sprytny box
https://www.hks-power.co.jp/en/product/ ... speed/sld/
https://www.hks-power.co.jp/en/product/ ... speed/sld/
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Witam,
Na liczniku Lexa padło dziś 106 000 Km, co odpowiada ~15 000 przejechanym od momentu SWAP'a. Co się dzieje z autem?
- Klima pada co 500 km, ale to akurat nie wina SWAP'a, tylko ZŁYCH MECHANIKÓW, OLEWAJĄCYCH SWOJĄ PRACĘ! :[
- coś jest nie tak z przegubami, gdy jadę z pełnym obciążeniem (4 osoby + bagaże) i dam pedał w podłogę cały tył wpada w wibrację. Ponoć to właśnie przeguby. Co więcej, wibracje są większe jak skręcam w prawo, niż w lewo, wiec coś może z tym być. Bez obciążenia tego efektu brak.
- jechałem 200 km z prędkością 80 km/h na tempomacie. Efekt 9l LPG na 100/km!
Więcej wad brak! Byłem nim w Albanii, właśnie wróciliśmy. Samochód dostał po dupie na maxa, miał po prostu hardcore. 46C w cieniu! Chłodzenie dało radę. Gdy jechaliśmy pod górę, samochód obładowany po dach, temperatura w szczytowym momencie pokazywała 96C, więc było w normie Właśnie wtedy padła klima.
https://1drv.ms/f/s!Ahohk3FSjKrmgaUiU_DFdO3Bf_p72Q
Auto śmiga, pali gumę (4 komplet od SWAP'a) i ma się dobrze jak nigdy!
Na liczniku Lexa padło dziś 106 000 Km, co odpowiada ~15 000 przejechanym od momentu SWAP'a. Co się dzieje z autem?
- Klima pada co 500 km, ale to akurat nie wina SWAP'a, tylko ZŁYCH MECHANIKÓW, OLEWAJĄCYCH SWOJĄ PRACĘ! :[
- coś jest nie tak z przegubami, gdy jadę z pełnym obciążeniem (4 osoby + bagaże) i dam pedał w podłogę cały tył wpada w wibrację. Ponoć to właśnie przeguby. Co więcej, wibracje są większe jak skręcam w prawo, niż w lewo, wiec coś może z tym być. Bez obciążenia tego efektu brak.
- jechałem 200 km z prędkością 80 km/h na tempomacie. Efekt 9l LPG na 100/km!
Więcej wad brak! Byłem nim w Albanii, właśnie wróciliśmy. Samochód dostał po dupie na maxa, miał po prostu hardcore. 46C w cieniu! Chłodzenie dało radę. Gdy jechaliśmy pod górę, samochód obładowany po dach, temperatura w szczytowym momencie pokazywała 96C, więc było w normie Właśnie wtedy padła klima.
https://1drv.ms/f/s!Ahohk3FSjKrmgaUiU_DFdO3Bf_p72Q
Auto śmiga, pali gumę (4 komplet od SWAP'a) i ma się dobrze jak nigdy!
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
To w sumie i te przeguby mnie nie dziwiąRonald pisze:Auto śmiga, pali gumę (4 komplet od SWAP'a)
- brat_z
- Lex user
- Posty: 263
- Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Hej Ronald, a z tą pobierającą prąd przepustnica się uporałeś?;)
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Hej,
Samochód jeździ dalej i nic mu nie dolega!
Ostatnio trafił na warsztat z powodu klimatyzacji. Okazuje się, że klima z LS430 po lifcie ma jakąś inną zasadę działania niż ta w IS200 przed liftem. Instalacja kompresora od LS430 przed liftem załatwiła sprawę.
Przepustnica sama się jakos naprawła - nie rozładowuje auta...
Na dzień dzisiejszy problem to opony - za szybko się kończą!
https://www.youtube.com/watch?v=CgU3prMQLx4
Samochód jeździ dalej i nic mu nie dolega!
Ostatnio trafił na warsztat z powodu klimatyzacji. Okazuje się, że klima z LS430 po lifcie ma jakąś inną zasadę działania niż ta w IS200 przed liftem. Instalacja kompresora od LS430 przed liftem załatwiła sprawę.
Przepustnica sama się jakos naprawła - nie rozładowuje auta...
Na dzień dzisiejszy problem to opony - za szybko się kończą!
https://www.youtube.com/watch?v=CgU3prMQLx4
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Mierzyles je moze Racelogic'em ?
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
BeeMiX czy mówisz o takim urządzeniu, co na bierząco minitoruje parametry samochodu + np nagrywa trasę? A może masz na myśli coś innego? Daj znać.
Minął kolejny kwartał, a samochód jak miał się dobrze, tak ma się dalej. Zauważyłem, że cieknie olej z dyfra, czas tam zajrzeć, tym bardziej, że przy takim traktowaniu olej (dyfer) powinien być zmieniany raz na pół roku.
Spadło średnie spalanie. Jakoś tak się dzieje, że albo jeżdżę płynnie, albo chyba bardziej spokojnie. Na dziś spalanie w Wwie (z korkami) waha się między 14 - 15 l LPG na 100 km. Jak dla mnie REWELACJA! Poprzedni motor palił ~12,5 LPG.
Pojawił się pomysł i potrzeba na zwiększenie mocy
Wolnossące V8 jest świetne, ale... No właśnie, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Prawda jest taka, że Lex choć z łatwością osiąga 260 km/h, chciało by się , aby robił to jeszcze szybciej, szczególnie w przedziale 200 - 260 km/h. Rozwiązanie? Kompresor / turbo. Jestem ogromnym fanem braku turbodziury w kompresorze i najwięszym wrogiem kompresorowego dzwięku odkurzacza. Turbo nie lubię za lagi (stąd w moim IS'ie nie ma 2JZ turbo), no ale przynajmniej ma ten dzwięk jak należy.
Czy zakładam turbo? Myślę nad tym. Przeszkodą nie są pieniądze, ani nawet czas, przeszkodą jest SKRZYNIA BIEGÓW. Ponieważ po takiej modyfikacji auto dalej ma byc codzienniakiem, ma być w nim również automat. Tu pojawia się pytanie. Czy ktoś wie, ile jest w stanie wytrzymać automat z LS430 po faceliftingu (6-speed A761E automatic)?
Wg mnie te 100KM + ~150Nm powinien jeszcze pociągnąc, choć Panowie z SSGARAGE kręcą nosem i twierdzą, że się rozleci Dogrzebałem się gdzieś na zagranicznych forach informacji, że:
PS. Dalej poszukuję kogoś, komu mogę oddać auto i kto zdejmie tę nieszczęsną blokade VMAX... Jeśli macie kogoś, - podsyłajcie namiary!
Minął kolejny kwartał, a samochód jak miał się dobrze, tak ma się dalej. Zauważyłem, że cieknie olej z dyfra, czas tam zajrzeć, tym bardziej, że przy takim traktowaniu olej (dyfer) powinien być zmieniany raz na pół roku.
Spadło średnie spalanie. Jakoś tak się dzieje, że albo jeżdżę płynnie, albo chyba bardziej spokojnie. Na dziś spalanie w Wwie (z korkami) waha się między 14 - 15 l LPG na 100 km. Jak dla mnie REWELACJA! Poprzedni motor palił ~12,5 LPG.
Pojawił się pomysł i potrzeba na zwiększenie mocy
Wolnossące V8 jest świetne, ale... No właśnie, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Prawda jest taka, że Lex choć z łatwością osiąga 260 km/h, chciało by się , aby robił to jeszcze szybciej, szczególnie w przedziale 200 - 260 km/h. Rozwiązanie? Kompresor / turbo. Jestem ogromnym fanem braku turbodziury w kompresorze i najwięszym wrogiem kompresorowego dzwięku odkurzacza. Turbo nie lubię za lagi (stąd w moim IS'ie nie ma 2JZ turbo), no ale przynajmniej ma ten dzwięk jak należy.
Czy zakładam turbo? Myślę nad tym. Przeszkodą nie są pieniądze, ani nawet czas, przeszkodą jest SKRZYNIA BIEGÓW. Ponieważ po takiej modyfikacji auto dalej ma byc codzienniakiem, ma być w nim również automat. Tu pojawia się pytanie. Czy ktoś wie, ile jest w stanie wytrzymać automat z LS430 po faceliftingu (6-speed A761E automatic)?
Wg mnie te 100KM + ~150Nm powinien jeszcze pociągnąc, choć Panowie z SSGARAGE kręcą nosem i twierdzą, że się rozleci Dogrzebałem się gdzieś na zagranicznych forach informacji, że:
- blok fabryczny 3uz jest stanie wytrzymać do 600KM
standardowe 3UZ przy doładowaniu 0,5 Bara ma już ~420KM i w taką moc bym celował, chyba, że automat wytrzyma jeszcze więcej...
PS. Dalej poszukuję kogoś, komu mogę oddać auto i kto zdejmie tę nieszczęsną blokade VMAX... Jeśli macie kogoś, - podsyłajcie namiary!
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Racelogic mierzy przyspieszenia po GPS
Ciekawe ze nie podoba Ci się lag a jeździsz autem które ma wiecznego laga lag to kwestia doboru sprężarki i strojenia
Tarcze lexus ISf, zacisk brembo zr18/zl18 i adaptery od Funo Auto Tuning. Będzie połowa tej kwoty za współczesne hamulce, a nie prehistorię z Mk4
Ciekawe ze nie podoba Ci się lag a jeździsz autem które ma wiecznego laga lag to kwestia doboru sprężarki i strojenia
Tarcze lexus ISf, zacisk brembo zr18/zl18 i adaptery od Funo Auto Tuning. Będzie połowa tej kwoty za współczesne hamulce, a nie prehistorię z Mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości