[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Miłosz »

https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: DanLexus »

Tu pytanie do innych posiadaczy tej skrzyni biegów: czy u Was również po ręczny wrzuceniu powiedzmy 5 biegu przy odpowiedniej prędkości, po wciśnięciu gazu do końca - skrzynia redukuje sama bieg na niższy/niższe? W górę trzyma na odcięciu i nie wrzuci następnego biegu, ale w dół redukuje samo, pomimo trybu manual
Dokładnie tak jak opisujesz zachowuje się skrzynia w IS300 w trybie manualnym
Supras are just a hatchback SC300
Pe_pe
Lex user
Posty: 139
Rejestracja: 3 lis 2013, o 20:52
Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
Skąd:: WOT
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Pe_pe »

Za tydzień jestem z powrotem w Warszawie, to moge gdzieś wpaść, pisz na priv
Ronald
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Ronald »

Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!

DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[

Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać :-)


PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Można pomyśleć o workaround - zrobić układ który rozepnie obwód kickdownu podczas jazdy w trybie sport.

Czy redukcja następuje dopiero po wciśnięciu kockdown, czy wystarczy mocniej wcisnąć gaz?
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1776
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Dawid0ss »

Ronald pisze:Miłosz - dziękuję, przesłałem do Panów z SSGARAGE, zobaczymy, czy tego właśnie szukają!

DanLexus - wielka szkoda! Kurcze, jak jadę na 6 biegu 120 km/h w trybie manual i chcę jechać z gazem w podłodze, tzn że chcę właśnie tego, a nie redukcji! :[

Pe_pe - dziękuję, narazie czekam na odpowiedź ws postu Miłosza. Dam znać :-)


PS. Dziś montujemy nowe opony i felgi. Wieczorem jadę na autobahna testować vmaxa!
Ale to nie jest tak, że jak dasz gaz dopiero powyżej jakiegoś poziomu, to robi KD ? Na około 2/3 wciśniętego pedału i tak powinien iść na max mocy.
Awatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
Posty: 621
Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: adamsky73 »

W :LEXUS: nawet w instrukcji jest opis że wybranie danego biegu oznacza to że chcesz żeby skrzynia wykorzystywała biegi od 1 do tego który zadałeś. Oczywiście nie zmienia to faktu że na czerwonym zmieni bieg również na wyższy niż wybrałeś :laugh1:
jak dla mnie to totalny idiotyzm, ale tak sobie wymyślili. Elastyczności np. 40-100 na 5 biegu nie sprawdzisz bo zawsze zredukuje w dół.
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
bunny54
Lex user
Posty: 296
Rejestracja: 25 lip 2014, o 23:27
Model Lexusa: GS300 2002r.
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: bunny54 »

Adamsky, u mnie w GS II jak na manualu ustawie np. 3 bieg to automat zmieni bieg od 1 do 3 i nie idzie wyżej choćbym zakatował motor. Może w LS 460 jest inaczej.
Awatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Skąd:: Tarnów
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: DanLexus »

W trybie manualnym w góre nie przeżuci nawet gdy wskazówka powędruje na czerwone pole. Natomiast gdy silnik zaczyna się męczyć zbyt niskimi obrotami lub jeśli po prostu wcisnę zdecydowanie pedał gazu to nastąpi redukcja o 1-2 biegi.
Supras are just a hatchback SC300
Ronald
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Ronald »

Witam Was!

Długo mnie nie było, ale warto było czekać :) Nie czytałem zaległych postów, ani wiadomości na PW. Zrobię to na dniach, niestety cierpię na permanentny brak czasu wolnego... Mam dosłownie 5 min, wiec od razu do rzeczy! Jeżeli ktoś chce się ze mną skontaktować - piszcie SMS na 512 424 819, a oddzwonię/odpiszę.

Pod poniższym linkiem przesyłam film prezentujący mojego IS430! Za około 20 min będzie dostępny (uploaduje się). Zachęcam do oglądania i komentowania, tu czy na yt - obojętne.

https://youtu.be/LmHQHepX06k

Z innych ciekawych newsów, dotyczących samochodu:
W skrzyni biegów padła jakaś uszczelka, olej wyleciał, skrzynia się zatarła. Zamontowaliśmy drugą identyczną, padł konwerter, po wymianie działa super. Chłopaki z SSGARAGE poprawili elektronikę, dzięki czemu samochód zmienia biegi jak LS, a więc totalnie niezauważalnie! Tu poprawa jest ogromna. Myślę, że wpłynie to też na spalanie. LPG zamontowane, ale ponieważ podczas montażu auto nie jeździło, nie mogli go wystroić. W poniedziałek będzie już ogarnięte. Opony nowe - trzyma się jak zły i choć mierzyłem wstępnie tylko na telefonie/stoperze - 0 - 100 km/h, jest poniżej 5 s!!! Chętnie zmierzę go profesjonalnym driftboxem. Jeśli to czytasz i możesz mi pomóc znaleźć kogoś, kto zrobi to po kosztach - pisz proszę! :) Vmax będę testować dopiero w niedzielę - o ile warunki pozwolą (mam letnie a idzie znowu zima). Ponownie potwierdzam- TAK, WARTO BYŁO WYDAĆ TE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH!!!

Samochód działa, pali gumę i... odpukać - tak będzie już zawsze! =)
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości