[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Ronald
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Ronald »

Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM

Wykresy znajdziesz poniżej:
https://1drv.ms/u/s!Ahohk3FSjKrmgZdsrYS0zTuKTTpuMw
https://www.dropbox.com/s/q2g1ur2zwr4mv ... 1.JPG?dl=0
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: owczar »

LPG stroiles po Afr? Różnica powinna być mimo wszystko mniejsza. Widać spore braki momentu.
Ronald
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Ronald »

LPG jest tyle co założone i ma się ponoć ułożyć. Mam przyjechać za 1000Km na strojenie...
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Miłosz »

owczar pisze:Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)
Dokładnie, stroisz od razu auto pod lpg po założeniu, przecież tak o założone wtryskiwacze to więcej szkody narobią jak pożytku, po korekcie pewnie i wynik na lpg będzie lepszy. Ale ogólnie wyniki bardzo fajne jak na najmniejszą limuzynę lexusa, także nie jedno potencjalnie droższe auto i tak zaskoczysz :biggrin2:
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: gmiter »

Musisz wystroić LPG w OL bo widać że nie tak leje, szkoda że nie załączyli pomiaru AFR, a czekanie na 1000Km to pierdupierdu standardowe żeby spuścić klienta bo kolejny czeka. Przez 1000km w dla przykładu mocniej doładowanym silniku przy AFR na LPG ustawionym ubogo w okolicach 15 w OL i braku sondy ECU szerokopasmowej która to skoryguje można zbierać tłoki z miski olejowej - parapety nadpalone są.
Ronald
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Ronald »

Chyba mnie źle zrozumieliście. Auto śmiga na LPG idealnie. Za 1000 km mam przyjechać, na ewentualne poprawki, jak coś wyjdzie... A co do wyniku na LPG, to czy ktoś z Was wziął pod uwagę jakość gazu? :) To przecież też ma duże znaczenie, a tyle się słyszy o tym, że jakość jest marna i bardzo zależy od stacji... Tankowałem na BP, ale stacja stacji nie równa :(
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Jak widać na wykresie auto nie śmiga na lpg jak należy :) to że działa i jeździ nie znaczy że jest ok. Przy dobrze wystrojonej instalacji różnica powinna wynosić 2-3 procent w najgorszym wypadku. Nawet na polskim lpg.
Według mnie jest trochę ubogo. Gmitter dobitnie to wyjaśnił.

Wiele osób nawet nie odczuwa różnicy. A po jakimś czasie głowice i zawory do wymiany...
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1776
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post autor: Dawid0ss »

Ronald pisze:Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
Mi się podoba. 400Nm w tej budzie ? Baja ! :-D
Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Post autor: legato97 »

To teraz powiedz bo ciekawość zżera...ile Cie cala impreza kosztowala?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości