[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.
PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM
LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
Wykresy znajdziesz poniżej:
https://1drv.ms/u/s!Ahohk3FSjKrmgZdsrYS0zTuKTTpuMw
https://www.dropbox.com/s/q2g1ur2zwr4mv ... 1.JPG?dl=0
PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM
LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
Wykresy znajdziesz poniżej:
https://1drv.ms/u/s!Ahohk3FSjKrmgZdsrYS0zTuKTTpuMw
https://www.dropbox.com/s/q2g1ur2zwr4mv ... 1.JPG?dl=0
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
LPG stroiles po Afr? Różnica powinna być mimo wszystko mniejsza. Widać spore braki momentu.
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
LPG jest tyle co założone i ma się ponoć ułożyć. Mam przyjechać za 1000Km na strojenie...
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty
-
- Lex Master
- Posty: 1425
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Dokładnie, stroisz od razu auto pod lpg po założeniu, przecież tak o założone wtryskiwacze to więcej szkody narobią jak pożytku, po korekcie pewnie i wynik na lpg będzie lepszy. Ale ogólnie wyniki bardzo fajne jak na najmniejszą limuzynę lexusa, także nie jedno potencjalnie droższe auto i tak zaskoczyszowczar pisze:Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Musisz wystroić LPG w OL bo widać że nie tak leje, szkoda że nie załączyli pomiaru AFR, a czekanie na 1000Km to pierdupierdu standardowe żeby spuścić klienta bo kolejny czeka. Przez 1000km w dla przykładu mocniej doładowanym silniku przy AFR na LPG ustawionym ubogo w okolicach 15 w OL i braku sondy ECU szerokopasmowej która to skoryguje można zbierać tłoki z miski olejowej - parapety nadpalone są.
-
- Lex user
- Posty: 136
- Rejestracja: 8 sty 2015, o 23:48
- Model Lexusa: IS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Chyba mnie źle zrozumieliście. Auto śmiga na LPG idealnie. Za 1000 km mam przyjechać, na ewentualne poprawki, jak coś wyjdzie... A co do wyniku na LPG, to czy ktoś z Was wziął pod uwagę jakość gazu? To przecież też ma duże znaczenie, a tyle się słyszy o tym, że jakość jest marna i bardzo zależy od stacji... Tankowałem na BP, ale stacja stacji nie równa
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Jak widać na wykresie auto nie śmiga na lpg jak należy to że działa i jeździ nie znaczy że jest ok. Przy dobrze wystrojonej instalacji różnica powinna wynosić 2-3 procent w najgorszym wypadku. Nawet na polskim lpg.
Według mnie jest trochę ubogo. Gmitter dobitnie to wyjaśnił.
Wiele osób nawet nie odczuwa różnicy. A po jakimś czasie głowice i zawory do wymiany...
Według mnie jest trochę ubogo. Gmitter dobitnie to wyjaśnił.
Wiele osób nawet nie odczuwa różnicy. A po jakimś czasie głowice i zawory do wymiany...
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE
Mi się podoba. 400Nm w tej budzie ? Baja !Ronald pisze:Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.
PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM
LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości