Felgi 16" na zime

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp
Awatar użytkownika
highcontrast
Lex user
Posty: 78
Rejestracja: 27 paź 2010, o 04:00
Model Lexusa: is200
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Felgi 16" na zime

Post autor: highcontrast »

Nie znam się na tym, muszę szybko jakieś koła mniejsze zimowe skołować i mam pytanko czy będą pasować te co znalazłem na allegro http://moto.allegro.pl/lexus-felgi-alum ... 28788.html lub http://moto.allegro.pl/769-felgi-16-5x1 ... 66928.html ? ...wybór nie za bogaty ;(
Awatar użytkownika
janasek
Lex Master
Posty: 1516
Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Felgi 16" na zime

Post autor: janasek »

Powinny pasować bez problemu . ET 35 przy tej szerokości też powinno być oki.

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Awatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
Posty: 1547
Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Felgi 16" na zime

Post autor: Ralfx »

Mimo wszystkich walorów estetycznych jakie posiadają alufelgi polecam na zimę stalówki. Sól ma zły wpływ na aluminium, a śliskie drogi mają kiepski wpływ na "kształt" felgi. Pare dni temu już załadowałem sie przednim kołem w krawężnik jak sie okazało że jest żywy lód i z 10 km/h mnie ze skrzyzowania wynisło. Efektem jest wygryziona felga i wygląda to średnio, gdyby to była stalówka to by się wyklepało i po problemie.
Kolejną zaletą stalówek jest cena ;) można kupić nowe za 500zł komplet.
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: Felgi 16" na zime

Post autor: tomekb »