Air Ride GS MK II

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Amorki pod aira będą kupione nówki.
Myślałem o komplecie KYB, chyba że faktycznie warto dopłacić do Blistein to może lepiej je zakupić ?
Awatar użytkownika
Czyzyk
Lex Driver
Posty: 307
Rejestracja: 26 mar 2015, o 19:50
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Lipków
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: Czyzyk »

Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Obrazek
neuro313
Lex user
Posty: 61
Rejestracja: 11 paź 2016, o 00:12
Model Lexusa: IS250 Prestige
Skąd:: Berlin
Kontakt:

Air Ride GS MK II

Post autor: neuro313 »

Czyzyk pisze:Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Powiedz cos wiecej jak to jest z tymi B6, bo rozumiem ze gwintu nie masz wiec regulacja wysokosci jest tylko na poduchach? Jakie konkretnie przeróbki robiłeś zeby zejsc tak nisko jak masz teraz?
Jak dla mnie to komfort nie jest istotny ale dla mej żony tak, wiec musze zapytac czy da rade ustawic twoj zestaw aby byl chociażby zbliżony do serii? :)

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Czyzyk
Lex Driver
Posty: 307
Rejestracja: 26 mar 2015, o 19:50
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Lipków
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: Czyzyk »

Air ride nie jest seryjnym zawieszeniem. Nabite maksymalnie poduszki sprawiaja że auto lekko skacze, natomiast spuszczone powietrze mocno zmienia prowadzenie. Gwintu nie mam, okucia są na stałe do amora więc tu nei ma regulacji.

Co do modyfikacji zawieszenia to u mnie juz troche ich bylo. Zaczynajac od skracania amortyzatorów, potem cięcie i skracanie zwrotnic, a ostatnio cięte zostały wahacze górne żeby porobić cambery.
Obrazek
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Witajcie.
Mam jeszcze małe pytanko odnośnie air.
Jestem już niedaleko montażu i zastanawiam się którędy przejść kablem plusowym z akumulatora? Jak macie to rozwiązane? Jest jakieś miejsce gdzie da się zgrabnie przeciągnąć (nie chcę wycinać specjalnie dziur)
Awatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
Posty: 554
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: ghostmateus »

Jeżeli chcesz to plus możesz bez przeróbek i dewastacji pociągnąć z prawej strony auta w progu i później przeciągnąć kabel przez ścianę za siedzeniem z tyłu(jest tam miejsce) do bagażnika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości