Air Ride GS MK II

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Witajcie.
Mam pytanie odnoście właśnie zawieszenia AirRide bo wiem że kilka osób z forum jeździ na takim.
Pierwsze podstawowe pytanie bo ciężko znaleźć jakieś info. Komfort? Wiadomo GS to trochę limuzyna i auto płynie po drodze na oryginalnym zawiasie. Jeździ się bardzo komfortowo. Jak to jest po włożeniu Air'a? Dużo tracimy na komforcie? Oczywiście bierzemy pod uwagę gwint z regulacją twardości. Można to porównać z serią?
Drugie pytanie.
Na ebay można dostać coś takiego:
http://www.ebay.com/itm/2-UNIVERSAL-AIR ... SX&vxp=mtr
Rozumiem że wtedy mamy z głowy temat uszczelniania tego na amorku ale jak sądzicie jak się to ma do okuć robionych przez np Czesława czy Mapeta?
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: forest »

tak, tracisz trochę na komforcie
nie, nie ma szans by porównywać to z serią
tego z ebaya nie kupuj, jedź do mapeta lub czesława założyć aira i tyle
nawet jak to kupisz to ani jeden ani drugi ci tego nie założy....

a po co ci air jeśli mogę zapytać? będziesz doglębnie modyfikować auto?
SC430 '2002
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Tak będzie z tego jakiś projekt, ale na razie kompletuje informacje co i jak ugryźć.

Widzę że jest grupowe zamówienie na ISC. Ktoś może polecić lub nie ? Docelowo będzie na tym air składany jednak słyszałem że ISC lubi być za twardy na DAILY a jednak jak wspomniałem zależy mi na wyciśnięciu max komfortu przy obniżeniu auta.
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: forest »

uwierz mi że nie chcesz aira na gwincie ISC... lepiej kup zwykły amor i daj do skrócenia - tak jak ma Czyżyk
SC430 '2002
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: addzik »

Wydawało mi się, że AirRide to modyfikacja mechaniczna, która w znaczny sposób zmienia charakterystykę pracy zawieszenia, a ewentualnie efektem ubocznym jest efekt wizualny.
Ale co ja tam wiem.
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Widzę że Ty masz na ISC. Jest aż tak źle? Masz może bezpośrednie porównani do Czyżyka tzn jechałeś z nim jego GS ?

Jak dla mnie to nawet lepsza opcja bo kasa która miała iść na gwint poleci na lepsze koło :dance3:
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: forest »

powiem ci tak.... ja osobiście mam gdzieś apekt komfortu w moim aucie, to ma opadać na koła i wyglądać grubo :P wątpię żeby addzik, czyżu czy ktoś kto ma auto na podobnym poziomie przejmował się komfortem...
dlaczego nie ISC? bo na samym początku miałem małą nieszczelność (uciekało powietrze przez gwint na amorze) problem już dawno rozwiązany, ale irytacja była i niesmak pozostał :laugh1:
SC430 '2002
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: addzik »

Kilka faktów i moich doświadczeń.

AirRide zbudowany na ISC sport, okucia Czesław, z przodu i z tyłu 2x6 calowa poducha. 2 razy kompresor Viair 440 Data montażu maj 2016 - przejechane do tej pory 25k km. Samochód jako daily na sezon letni. Łączna masa samochodu około 2 tony.

Kwestia komfortu... Z racji, że całe zawieszenie mam customowe, samochód na samym gwincie był niesamowicie sztywny i świetnie się spisywał w zakrętach, lecz przy tym całkiem znośnie wybierał dziury. Po zakuciu na poduchy stał się trochę bardziej podatny w zakrętach, jednak daleko mu do bujania jak w stockowym powietrzu lub zwykłym amortyzatorze. Wygoda i tłumienie dziur większa jak przy samym gwincie.

Polecam zdecydować się na poduchy zamiast rękawów na tyle. Jeśli przez stockowy wahacz nie wchodzi 6 calowa poduszka - zrobić custom wahacz. Na rękawie nie pojeździsz za bardzo przy tej masie samochodu.
kazzz_91
Lex user
Posty: 83
Rejestracja: 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: kazzz_91 »

Ok Panowie dzięki za informacje :) Fajnie że można się czegoś tutaj dowiedzieć :)

Myślę że zrobienie tego na ori zawiasie będzie najbardziej komfortowe bo zachowujemy jednak fabryczne amortyzatory. Bujanie w zakrętach mi jakoś nie przeszkadza, ale może dlatego że nie latam szybko.
Tylko pytanie - nie mamy wtedy możliwości opuszczenia auta jeszcze niżej tak jak na gwincie bo wszystko jest na stałe prawda?
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Air Ride GS MK II

Post autor: forest »

nie wiem czy jest sens dawać okucia na ori używany amor.... lepiej kupiś bilsteiny i dać je do skrócenia jeżeli chcesz zejść bardzo nisko opuszczając air
SC430 '2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość