Air Ride GS MK II

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp

Air Ride GS MK II

Postprzez kazzz_91 » 29 paź 2016, o 11:10

Witajcie.
Mam pytanie odnoście właśnie zawieszenia AirRide bo wiem że kilka osób z forum jeździ na takim.
Pierwsze podstawowe pytanie bo ciężko znaleźć jakieś info. Komfort? Wiadomo GS to trochę limuzyna i auto płynie po drodze na oryginalnym zawiasie. Jeździ się bardzo komfortowo. Jak to jest po włożeniu Air'a? Dużo tracimy na komforcie? Oczywiście bierzemy pod uwagę gwint z regulacją twardości. Można to porównać z serią?
Drugie pytanie.
Na ebay można dostać coś takiego:
http://www.ebay.com/itm/2-UNIVERSAL-AIR-AERO-SPORT-BAGS-AIR-RIDE-SUSPENSION-/320713855407?hash=item4aac0911af:g:lSkAAOSw3ydV5ySX&vxp=mtr
Rozumiem że wtedy mamy z głowy temat uszczelniania tego na amorku ale jak sądzicie jak się to ma do okuć robionych przez np Czesława czy Mapeta?
kazzz_91
Lex user
 
Posty: 83
Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KONIN

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez forest » 29 paź 2016, o 13:49

tak, tracisz trochę na komforcie
nie, nie ma szans by porównywać to z serią
tego z ebaya nie kupuj, jedź do mapeta lub czesława założyć aira i tyle
nawet jak to kupisz to ani jeden ani drugi ci tego nie założy....

a po co ci air jeśli mogę zapytać? będziesz doglębnie modyfikować auto?
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez kazzz_91 » 31 paź 2016, o 20:47

Tak będzie z tego jakiś projekt, ale na razie kompletuje informacje co i jak ugryźć.

Widzę że jest grupowe zamówienie na ISC. Ktoś może polecić lub nie ? Docelowo będzie na tym air składany jednak słyszałem że ISC lubi być za twardy na DAILY a jednak jak wspomniałem zależy mi na wyciśnięciu max komfortu przy obniżeniu auta.
kazzz_91
Lex user
 
Posty: 83
Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KONIN

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez forest » 31 paź 2016, o 22:35

uwierz mi że nie chcesz aira na gwincie ISC... lepiej kup zwykły amor i daj do skrócenia - tak jak ma Czyżyk
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez addzik » 31 paź 2016, o 22:53

Wydawało mi się, że AirRide to modyfikacja mechaniczna, która w znaczny sposób zmienia charakterystykę pracy zawieszenia, a ewentualnie efektem ubocznym jest efekt wizualny.
Ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
addzik
Lex user
 
Posty: 240
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez kazzz_91 » 31 paź 2016, o 23:26

Widzę że Ty masz na ISC. Jest aż tak źle? Masz może bezpośrednie porównani do Czyżyka tzn jechałeś z nim jego GS ?

Jak dla mnie to nawet lepsza opcja bo kasa która miała iść na gwint poleci na lepsze koło :dance3:
kazzz_91
Lex user
 
Posty: 83
Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KONIN

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez forest » 1 lis 2016, o 14:10

powiem ci tak.... ja osobiście mam gdzieś apekt komfortu w moim aucie, to ma opadać na koła i wyglądać grubo :P wątpię żeby addzik, czyżu czy ktoś kto ma auto na podobnym poziomie przejmował się komfortem...
dlaczego nie ISC? bo na samym początku miałem małą nieszczelność (uciekało powietrze przez gwint na amorze) problem już dawno rozwiązany, ale irytacja była i niesmak pozostał :laugh1:
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez addzik » 1 lis 2016, o 14:46

Kilka faktów i moich doświadczeń.

AirRide zbudowany na ISC sport, okucia Czesław, z przodu i z tyłu 2x6 calowa poducha. 2 razy kompresor Viair 440 Data montażu maj 2016 - przejechane do tej pory 25k km. Samochód jako daily na sezon letni. Łączna masa samochodu około 2 tony.

Kwestia komfortu... Z racji, że całe zawieszenie mam customowe, samochód na samym gwincie był niesamowicie sztywny i świetnie się spisywał w zakrętach, lecz przy tym całkiem znośnie wybierał dziury. Po zakuciu na poduchy stał się trochę bardziej podatny w zakrętach, jednak daleko mu do bujania jak w stockowym powietrzu lub zwykłym amortyzatorze. Wygoda i tłumienie dziur większa jak przy samym gwincie.

Polecam zdecydować się na poduchy zamiast rękawów na tyle. Jeśli przez stockowy wahacz nie wchodzi 6 calowa poduszka - zrobić custom wahacz. Na rękawie nie pojeździsz za bardzo przy tej masie samochodu.
Avatar użytkownika
addzik
Lex user
 
Posty: 240
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez kazzz_91 » 2 lis 2016, o 12:10

Ok Panowie dzięki za informacje :) Fajnie że można się czegoś tutaj dowiedzieć :)

Myślę że zrobienie tego na ori zawiasie będzie najbardziej komfortowe bo zachowujemy jednak fabryczne amortyzatory. Bujanie w zakrętach mi jakoś nie przeszkadza, ale może dlatego że nie latam szybko.
Tylko pytanie - nie mamy wtedy możliwości opuszczenia auta jeszcze niżej tak jak na gwincie bo wszystko jest na stałe prawda?
kazzz_91
Lex user
 
Posty: 83
Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KONIN

Re: Air Ride GS MK II

Postprzez forest » 3 lis 2016, o 00:01

nie wiem czy jest sens dawać okucia na ori używany amor.... lepiej kupiś bilsteiny i dać je do skrócenia jeżeli chcesz zejść bardzo nisko opuszczając air
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Następna strona

Powrót do Tuning wizualny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość