Strona 2 z 5

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 3 lip 2018, o 10:48
autor: Wezu40
klocki zaleza chyba od stylu jazdy......u mnie 40 000 i jeszcze oryginalne klocki

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 3 lip 2018, o 13:07
autor: przemosc
Mi osobiście też się wydaje ze to kwestia nawyków za kierownicą. Fakt, mogły wyjść na rynek jakieś kiepskie partie ale bez jaj żeby klocki wytrzymywały 15tys.

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 3 lip 2018, o 13:10
autor: przemosc
Neutrino pisze:
przemosc pisze:Dziwne te klocki do ISow pakuja...tata uzytkuje RX450h (IV gen.) juz 90000km i do tej pory ma oryginalne klocki z przodu :o
Wydaje mi sie, ze w hybrydach, ze wzgledu na specyfike systemu odzyskiwania energii, klocki moga sie zuzywac wolniej.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Nie tyle mogą co na pewno się zużywają wolniej, ale chciałem przez to porównanie pokazać skalę, kiedy o 600kg (mniej wiecej) cięższe auto potrafi "nie zjadać" klocków - odzysk energii występuje w każdej hybrydzie więc to zrozumiałe :)

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 20 lip 2018, o 15:58
autor: M_WOLF
zdecydowanie zależą od stylu jazdy ale trwałość też jest ważna
ja nie jeżdżę spokojnie ale też nie przypominam sobie z poprzednich aut abym po 15k km wymieniał klocki

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 30 kwie 2019, o 15:57
autor: Kriss1970
Witam styl jazdy jest ważny ale w tym modelu porostu są słabej jakości w moim is wymieniane klocki i tarcze przód były co 10 tys i tu muszę pochwalić serwis Lexusa Kraków zrobili to bez zbędnej dyskusji profesjonalnie i miło nie wpadło im do głowy aby za to płacić.... za 3 razem założone systemy tarcze i klocki z gs430 nacinane są ciche nie szukają i mniej pylą jak z jakością zobaczymy ale nacinane tarcza do gs to koszt ok 900 zł zwykła tarcza tektura to ok 300 zł zobaczymy i polecam serwis Kraków!

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 3 maja 2019, o 13:15
autor: pss
Czemu od GS430 ?
One nie mają innej grubości ?

Generalnie tarcze nacinane/nawiercane/mix bardziej hałasują, bo muszą :)
Druga sprawa, że mocniejsze klocki jak np. EBC Yellow też mocniej pylą i razem z tarczą nacinaną potrafią generować sporo decybeli porównując zwykłą gładką z jakimiś klockami OEM.

Z nacinanych do IS200t dość dobrą opcją są: https://auto.brakeparts.pl/auto/12718-t ... 2720s.html - znajomi chwalą je choć nie były montowane w lexach.
Sam się zastanawiam czy na wymianie ich nie wrzucić + jakiś klocków ebc red.

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 4 maja 2019, o 11:12
autor: Kriss1970
Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 6 maja 2019, o 15:06
autor: pss
Kriss1970 pisze:Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.
Może tam coś piłowało już tarczę, bo nacinana musi być głośniejsza no chyba, że klocki nie ogarniały temperatury...

Ja zamówiłem teraz zimmermana nawiercanego i ebc yellow, bo mi znajomi polecali ten setup.

Najgorzej z tyłem, dla testu wrzuciłem blueprinta i po niecałych 15 tyś wygląda tragicznie.
Nie ma innego zamiennika, więc zostaje wersja OEM choć ta akurat daje radę.

ps. zwykłe chyba są droższe niż 300, bo pamiętam to na wymianie gwarancyjnej była FV na ok 1,5k za przód.

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 6 maja 2019, o 15:12
autor: niven
textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

: 6 maja 2019, o 16:25
autor: pss
niven pisze:textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa
OEM to niby Textar, pytałem o Textara i podobno jedynie jest przód.
Kto ma tył ? :)