Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
Pe_pe
Lex user
Posty: 139
Rejestracja: 3 lis 2013, o 20:52
Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
Skąd:: WOT
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: Pe_pe »

Ja przez chwile uzywałem oryginałów, ale dwa lata temu zmieniłem na ebc ultimate (tarcze)i ebc yellow stuff (klocki) wychodzi drożej od oryginałów ( zestaw na przód to1500zl) ale od tamtej pory auto naprawdę hamuje, a nie tylko zwalnia. Klocki wytrzymują 20.000 a tarcze 40.000km. Jedyna wada - klocki jako że twarde to bardzo mocno pylą.
Awatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
Posty: 792
Rejestracja: 9 lis 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: LinkPL »

Te yellow stafy i wynalazki to się nadają dla koniojebców ... Klocki ori wytrzymują spokojnie 20k km, natomiast na ostatnich tarczach zrobiłem ponad 110k km ... Wszystko zależy od kierowcy, im mądrzejszy, tym na dłużej mu wystarczą ...
Oryginalne klocki serwisowe na przód lub Textara - to jest to samo, bo miałem takie i takie nie nagrzewają tarczy do temperatury przy której samochód po prostu przestaje hamować ...

Twarde klocki miałem w IS200 Kashiyama ... 100k km ... i nie pyliły w ogóle ... hamulce względnie dobre.

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Pe_pe
Lex user
Posty: 139
Rejestracja: 3 lis 2013, o 20:52
Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
Skąd:: WOT
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: Pe_pe »

Taaaa.....a nasze auta równie dobrze jeździliby z silnikiem 1.2 burbo...... Sorry Link ale tu nie chodzi o kasę i o liczbę przejechanych kilometrów na komplecie (bo 40.000km na tarczach to według mnie tez mało), ale o to czy w krytycznych sytuacjach moje auto wyhamuje skutecznie na drodze, czy w tyłku innego auta. Jeździłem na ori secie i wiem jaka jest różnica w jakości i skuteczności hamowania miedzy oryginałami a tymi które polecam teraz. Jak masz ochotę to możemy sie zmówić, przejedziesz sie moim i poczujesz różnice. Każde nieudane hamowanie jest bardziej kosztowne niż wymiana ekstra wymiana klocków i tarcz raz na jakiś czas. Ja przemieszczam sie dynamicznie i często hamuje wiec dla mnie jest to rozsądny wydatek.
Kafecz
Lex user
Posty: 258
Rejestracja: 3 kwie 2016, o 01:26
Model Lexusa: GS450h
Skąd:: UK/Mazury
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: Kafecz »

Tutaj gdyby ktos potrzebowal szukal tutorial jak wymienic tarcze i klocki. Sprawa wydaje sie o wiele prostsza niz w innych autach ( mowie o wykrecaniu zacisku ). Co dziwne wciskanie tloczkow zwyklym srubokretem bez ekstra urzadzen i komputera.

https://youtu.be/KgMtOXWdggc

https://youtu.be/ZvxYxImXk0o
Magotes
Nowy lex user
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2019, o 11:52
Model Lexusa: Gs 300h
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: Magotes »

Witam.
Jaki zestaw na tył obecnie polecacie do gs 300h przed lift?
Czy opcja tarcze ebc gładkie plus yellow stuff to najlepszy z opcji?
Awatar użytkownika
AGI
Lex user
Posty: 42
Rejestracja: 6 sie 2018, o 13:49
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Tarcze GS450h mk4 i GS450h mk3 rozmiary

Post autor: AGI »

Darecki pisze:Wojtek, z tym malowaniem i rdzą to niekoniecznie, wymieniałem dosłownie przed chwilą tarcze z przodu - na TRW i one również są pomalowane na czarno ;)
Potwierdzam, ja również wymieniłem przód oraz tył na TRW, kiedyś przeczytałem, że w GS mk3 one lubią się giąć i na forum us ktoś założył TRW bo są niby "twarde"
i myślę, że mógł mieć troche racji bo najmniejszych problemów z hamulcami nie mam, ps i nic nie rdzewieje ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości