[IS 220] Usterki w IS 220d
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Tomek, prawdopodobnie w Europie sprzedano najwięcej diesli, bo gdyby wziąść również pod uwagę USA/Kanadę to wyjdzie więcej sprzednych benzynek. Myślę że IS 250 tutaj przoduje.
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 sty 2011, o 14:23
- Model Lexusa: IS220d
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Zobacz jakie auta mają ci co piszą takie pierdoły, nie wiem czy im się lepiej robi pisząc tak negatywnie o tym modelu. Napewno dzięki temu IS 200 dziesięcioletni nie stanie się lepszy i oszczędniejszy od IS220. Ciesze się, że przed zakupem nie czytałem tych opini (...kolega mówił...., ...słyszałem od kolegi..., itp.) bo pewnie bym go nie kupił. Mam na liczniku 105 tys. km i do tej pory kompletnie nic w autku się nie działo. Silnik jest bardzo elastyczny a poza tym moment obrotowy 400Nm pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, na trasie a szczególnie w terenie górzystym. IS-y zarówno jak i 220d jak i 250 mają jedną wadą - zbyt krótka jedynka.casej pisze:witam wszystkich
czytam temat bo zamierzam w przyszłości kupić 220d a tu same negatywne opinie ciężko mi uwieżyć że jest aż tak źle z tym 2.2 dieselkiem, jakoś mi się to nie widzi :/ diselek jak diselek ma swoje wday ale żeby aż tak wadliwy był ?
A co do wycieków płynu to napewno nie jest to uszkodzona uszczelka pod głowicą bo wtedy poziom oleju by się zwiększał i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zaświeciła by się kontrolka ciśnienia oleju. Tak samo to nie wina termostatu, ponieważ termostat nie wytwarza ciśnienia w silniku tylko odpowiedzialny jest za nagrzewanie silnika a raczej o to by cylindry szybciej osiągnęły prawidłową temp. pracy - najpierw na "małym obiegu" a dopiero przy ok 75-95 st. C termostat się otwiera i włancza duży obieg czyli przez chłodnicę. W twoim IS-e w ukł. chłodzenia wytwarza się zbyt duże ciśnienie i to jest przyczyną wycieków. Jest jeden sposób na ten problem ale szczerze go nie polecam, najlepiej sprawdź to w ASO. U mnie na szczęście nie ma tego problemu
- klexus
- Lex Master
- Posty: 1713
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
kazda sroka swój ogonek chwali, ale nie wmówisz mi ze ten diesel jest lepszy od benzyny:)Ucislaw pisze:Zobacz jakie auta mają ci co piszą takie pierdoły, nie wiem czy im się lepiej robi pisząc tak negatywnie o tym modelu. Napewno dzięki temu IS 200 dziesięcioletni nie stanie się lepszy i oszczędniejszy od IS220. Ciesze się, że przed zakupem nie czytałem tych opini (...kolega mówił...., ...słyszałem od kolegi..., itp.) bo pewnie bym go nie kupił. Mam na liczniku 105 tys. km i do tej pory kompletnie nic w autku się nie działo. Silnik jest bardzo elastyczny a poza tym moment obrotowy 400Nm pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, na trasie a szczególnie w terenie górzystym. IS-y zarówno jak i 220d jak i 250 mają jedną wadą - zbyt krótka jedynka.casej pisze:witam wszystkich
czytam temat bo zamierzam w przyszłości kupić 220d a tu same negatywne opinie ciężko mi uwieżyć że jest aż tak źle z tym 2.2 dieselkiem, jakoś mi się to nie widzi :/ diselek jak diselek ma swoje wday ale żeby aż tak wadliwy był ?
A co do wycieków płynu to napewno nie jest to uszkodzona uszczelka pod głowicą bo wtedy poziom oleju by się zwiększał i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zaświeciła by się kontrolka ciśnienia oleju. Tak samo to nie wina termostatu, ponieważ termostat nie wytwarza ciśnienia w silniku tylko odpowiedzialny jest za nagrzewanie silnika a raczej o to by cylindry szybciej osiągnęły prawidłową temp. pracy - najpierw na "małym obiegu" a dopiero przy ok 75-95 st. C termostat się otwiera i włancza duży obieg czyli przez chłodnicę. W twoim IS-e w ukł. chłodzenia wytwarza się zbyt duże ciśnienie i to jest przyczyną wycieków. Jest jeden sposób na ten problem ale szczerze go nie polecam, najlepiej sprawdź to w ASO. U mnie na szczęście nie ma tego problemu
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Ucisław stwierdzenie gzooma jest jak najbardziej trafione do pierwszej część twojego posta jeśli chodzi o pisanie pierdół o 220d , zaś jeśli chodzi o drugą część czyli wyciek to muszę powiedzieć że to cenne wskazówki chyba nie liczne w tym temacie (choć nie wiem po co i dla kogo go założono no ale...) więc przypominam wszystkim proszę pisać na temat o faktach a nie o mitach i pierdołach , pierdoły i mity proszę pisać w odpowiednim dziale [Na każdy temat]gzoom pisze:Miałem 220d 3x jako samochód zastępczy z ASO, zrobiłem nim w sumie jakieś 1000km, z czego 700km na autostradzie. Spalanie na poziomie 9-10l/100km. Nie mogę porównać kultury pracy silnika z innymi dizlami, bo nie jeżdżę, ale nie mialem specjalnych zastrzeżeń. Nie rozumiem, skąd to biadolenie. IS220d to taki IS250 dla milosnikow dizla.
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 mar 2011, o 11:24
- Model Lexusa: IS220D
- Kontakt:
Re: [is220d] Usterki w IS 220d
Bardzo prawdopodobne, że poszła uszczelka pod głowicą. Ten typ tak ma. Silnik D4D Toyoty montowany w Lexusie miał wadę konstrukcyjną i często siadała uszczelka, a bywało, że głowica pomiędzy zaworami ulegała pęknięciom. Lexus stara się przemilczeć ten problem zamiast wezwać użytkowników i usunąć usterkę.
Sprawdź co dzieje się w zbiorniczku przelewowym płynu chłodzącego przy pracującym silniku. Spróbuj delikatnie podnieść obroty. Jeżeli w płynie chłodniczym pojawią się pęcherzyki gazu (płyn jakby się gotował) to z przykrością możesz przyjąć, że masz do wymiany wspomnianą uszczelkę i by tylko na tym się skończyło. Nie przeciągaj sprawy bo może to podnieść koszt naprawy.
Sprawdź co dzieje się w zbiorniczku przelewowym płynu chłodzącego przy pracującym silniku. Spróbuj delikatnie podnieść obroty. Jeżeli w płynie chłodniczym pojawią się pęcherzyki gazu (płyn jakby się gotował) to z przykrością możesz przyjąć, że masz do wymiany wspomnianą uszczelkę i by tylko na tym się skończyło. Nie przeciągaj sprawy bo może to podnieść koszt naprawy.
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 mar 2011, o 11:53
- Model Lexusa: IS 220D
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Witam,
Coś w temacie uszczelki jest tak jak napisał BDT, niedawno zakupiłem, przez salon Lexusa z programu "Lexus Select", IS220d 2008 rocznik 75K przejechane miał i zanim go odebrałem serwis bezpłatnie wymienił uszczelkę pod głowicą, tłumacząc ze to tak na wszelki wypadek bo zdarza się ze wywala uszczelkę.
Coś w temacie uszczelki jest tak jak napisał BDT, niedawno zakupiłem, przez salon Lexusa z programu "Lexus Select", IS220d 2008 rocznik 75K przejechane miał i zanim go odebrałem serwis bezpłatnie wymienił uszczelkę pod głowicą, tłumacząc ze to tak na wszelki wypadek bo zdarza się ze wywala uszczelkę.
-
- Lex user
- Posty: 70
- Rejestracja: 3 maja 2011, o 19:27
- Model Lexusa: is 220d
- Skąd:: DOLNY ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
W IS mam dopiero 75 tys. km i nic się nie dzieje, ale mam ten sam silnik w Rav4 - 180kkm i nic po prostu nic się nie dzieje z silnikiem. Przy 150kkm w Rav rozleciała się skrzynia, ale 1500 zł na alledrogo i jest elegancka z 2008 roku. Co do wtrysków, o których ktoś wspomniał w pierwszym poście: stosuję cały czas porządny dodatek do paliwa do regularnego stosowania i nie mam żadnych problemów. Mam czysty układ i więcej cetanów, i problem z głowy.
-
- Nowy lex user
- Posty: 17
- Rejestracja: 5 maja 2011, o 10:49
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Śląsk
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Odnośnie żarówek ksenonowych to nie jest to duży wydatek. Ostatnio wymieniałem dwa i zapłaciłem około 160zł za jeden.
Żarówek D4S Philips XenEco jest sporo na allegro. Wystarczy poszukać.
Żarówek D4S Philips XenEco jest sporo na allegro. Wystarczy poszukać.
Pozdrawiam,
nismo
nismo
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 gru 2010, o 06:19
- Model Lexusa: is 220d :(
- Skąd:: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Witam wszystkich
Moim skromnym zdaniem , do najczęstszych, a jednocześnie nie tanich oraz bardzo upierdliwych usterek należy nieszczęsny zawór EGR może wyłącznie w moim przypadku ale regenerowany był 4 razy wymieniany raz na nowy. Generalnie bardzo wk7urzająca sprawa bo nie tania autko tj. silnik przechodzi w tryb awaryjny świecą wszystkie kontrolki ukł. hamulcowego i dojazd do serwisu jest koszmarem nie wspominam o żenującej sytuacji kiedy ze startu zatrzymanego spod świateł autobus Ikarus rocznik 70 któryś odstawia cię w chmurze dymu z tego co mnie jeszcze dotknęło to padnięty układ hamulcowy wymieniony na szczęście w ramach akcji serwisowej
Moim skromnym zdaniem , do najczęstszych, a jednocześnie nie tanich oraz bardzo upierdliwych usterek należy nieszczęsny zawór EGR może wyłącznie w moim przypadku ale regenerowany był 4 razy wymieniany raz na nowy. Generalnie bardzo wk7urzająca sprawa bo nie tania autko tj. silnik przechodzi w tryb awaryjny świecą wszystkie kontrolki ukł. hamulcowego i dojazd do serwisu jest koszmarem nie wspominam o żenującej sytuacji kiedy ze startu zatrzymanego spod świateł autobus Ikarus rocznik 70 któryś odstawia cię w chmurze dymu z tego co mnie jeszcze dotknęło to padnięty układ hamulcowy wymieniony na szczęście w ramach akcji serwisowej
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 22:13
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Wawa
- Kontakt:
Re: [IS 220] Usterki w IS 220d
Witam wszytskich,
Od jakiś pół roku mam IS220d 2006 rok. Obecnie mam problem z silnikiem... Zapalają się 3 kontrolki check , TRC i VSC czyli standard jak w toyocie.
Komputer wyrzuca błąd P0093 czyli nieszczelność w układzie paliwowym. Macie jakies pomysły na to , może ktoś juz miał podobnie?
Jeden z mechaników wskazywał na jakiś zawór na pompie wtryskowej że się zawiesza i przez to te aukcje. Samochód po zapaleniu się tych błędów jedzie przez jakis czas a potem staje i trzeba restart. Ewentualnie jaki serwis polecacie w Warszawie lub okolicach?
Od jakiś pół roku mam IS220d 2006 rok. Obecnie mam problem z silnikiem... Zapalają się 3 kontrolki check , TRC i VSC czyli standard jak w toyocie.
Komputer wyrzuca błąd P0093 czyli nieszczelność w układzie paliwowym. Macie jakies pomysły na to , może ktoś juz miał podobnie?
Jeden z mechaników wskazywał na jakiś zawór na pompie wtryskowej że się zawiesza i przez to te aukcje. Samochód po zapaleniu się tych błędów jedzie przez jakis czas a potem staje i trzeba restart. Ewentualnie jaki serwis polecacie w Warszawie lub okolicach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości