Strona 1 z 2

Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 10:35
przez Czarny855
Witam. Mam problem z moim lexusem . Auto co jakiś czas kopci. Co około 15-30 sekund pojawia się za mną chmura dymu. Poziom oleju około 1,5 cm powyżej maximum,płynu chłodniczego nie ubywa,tryb awaryjny się nie załącza ,auto nie traci mocy. Mechanik twierdzi ,ze to nie DPF,a ...rozrząd ...ja bym obstawiał DPF ,bo skąd ten poziom oleju ? Wymieniany był 80km temu . Proszę o pomoc dziękuje

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 11:24
przez lukolas
W jakim kolorze ten dym i ile masz przebiegu?

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 12:33
przez Czarny855
Jakieś 208 tys ,w lusterku widzę raczej jasny dym .

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 12:53
przez lukolas
Przy tym przebiegu zainteresowałbym się stanem wtryskiwaczy.
Nie zauważyłeś przy przyśpieszaniu specyficznego metalicznego dźwięku, takiego tyrkotania?
Silnik był wymieniany (naprawiany) w ramach gwarancji (uszkodzenie głowicy lub pierścieni)?

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 12:59
przez Czarny855
Nie wiem czy silnik był wymieniany. Nie słyszałem niczego przy przyspieszaniu .

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 13:05
przez niven
kup plyn z firmy MILLERS do czyszczenia wtryskiwaczy- zalej do baku i przejedz


możesz tez kupic za 50zł z firmy K2 takie cos do przetykania DPF - wtłaczasz przez dziure od sondy lampda przed dpf silnik 10min chodzi na wolnych obrotach a ptoem 30 min jezdziesz dynamicznie


jak to powuyzej nie pomoze szukaj dalej

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 13:08
przez Czarny855
Ok dzięki wielkie . Dodam jeszcze ,ze obroty na zimnym silniku są wysokie,bo około 1200

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 13:17
przez Miłosz
Przestań słuchać pierdół o magicznych dodatkach do czyszczenia, to nic nie daje, przerabiałem sam. Wywal dpf włącznie z egrem, zablokuj egr przy bloku silnika, odetnij linie do 5 wtrysku i przestanie za tobą się ciągnąć smród. Temat wałkowany nie raz. 1200 to normalna praca tego wynalazku jak mu zimno. Jeśli masz czarną masę na silniku to motor po akcji, jak szara to fabryczny motor z większym ryzykiem wysrania się. Aczkolwiek ostatnio widziałem motor z szarą masą i przelotem 400+ gdzie jeszcze ktoś zapodał soft, póki co jezdzi.

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 13:30
przez Czarny855
Ja tez obstawiałbym DPF . Najlepsze jest to ,ze auto jest u drugiego mechanika i każdy coś innego. Napisałem tu dlatego ,aby ominąć sytuacje kiedy mechanik „naprawi” nie to co powinien . Dziękuje

Re: Lexus kopci

PostNapisane: 31 sty 2019, o 13:40
przez gmiter
EGR, DPF i wtrysk out. Słuchaj kolegi wyżej, jest doświadczony w temacie.