Czy taka transplantacja jest p&p ? Czy trzeba coś dodatkowo przerabiać ? Czego można się spodziewać w charakterystyce jazdy względem dyfra z wersji lux ? Z tego co mi się wydaje do mojego miejskiego użytku może się fajnie sprawdzić , natomiast jak wyglądać będzie kwestia jazdy na trasie ?Skrzynie biegów w wersjach Sport (AEFSYW) i Lux (AEFLYW) różnią się od siebie ale niewiele. Przełożenia pozostały te same w obydwu wersjach: 1: 5.232, 2: 2.644, 3: 1.605, 4: 1.219 5: 1.000 6: 0.728.
Największa różnica między wersjami to przełożenie końcowe w tylnym dyfrze.
W wersji Lux jest 2.474
W wersji Sport jest 3.266, a po 1 lifcie 2.937
Po numerach widziałem że dyfer jest identyczny jak z wersji gs450h i cena jego jest bardzo atrakcyjna, jedynie zastanawia mnie czy podejdzie bez przeróbek.