Strona 5 z 5

Re: [IS220D] SPALANIE

: 10 wrz 2017, o 12:27
autor: carinus
Przypomniałem sobie o boxie (V-tech),który pozostał jeszcze po moim poprzednim dieslu toyoty i byłem z niego zadowolony,gdyż odczuwałem wzrost momentu.Teraz przyszła myśl czy nie zastosować podobnego,tymczasowego myku dla lexa.Ktoś miał okazję testować boxa?

Re: [IS220D] SPALANIE

: 10 wrz 2017, o 12:35
autor: Miłosz
carinus jak słysze box i widze vtech to aż oczy mi krwawią :P Szkoda auta na te wynalazki, ale to tylko moje zdanie :)

Re: [IS220D] SPALANIE

: 10 wrz 2017, o 12:50
autor: carinus
Dobrze wiedzieć,dzięki.

Re: [IS220D] SPALANIE

: 1 mar 2020, o 15:36
autor: miskolabor
Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.

Re: [IS220D] SPALANIE

: 1 mar 2020, o 20:30
autor: Miłosz
miskolabor pisze:Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców
Super, że mamy wśród nas "Kubicę".
miskolabor pisze:wleczących się 90km/h na 6
Jak mnie pamięć nie myli na długim dyfrze jest to niemożliwe, żeby jechać bez dziwnych zachowań układu napędowego, na krótkim chyba bez problemu.
miskolabor pisze:kochani
bez przesady...
miskolabor pisze:w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300
Co się załącza ?
miskolabor pisze:To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne.
Jakie to jest auto ? :laugh1: :laugh1: :laugh1: Raczej tak samo sportowe jak to

Obrazek

Trochę pominę, ale to...
miskolabor pisze:Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Odbije Ci się jeszcze czkawką.

Re: [IS220D] SPALANIE

: 2 mar 2020, o 17:48
autor: carinus
miskolabor pisze:Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Chyba piszesz o innym aucie albo za mało przeżyłeś z tym silnikiem.Niewiele pamiętam bo za krótko jeżdziłem z fabrycznym softem,ale nazywanie tego czegoś "sportowym" jest sporym nadużyciem.Sportowy jak worek kartofli.