[IS220D] SPALANIE

Naprawa, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszystko co dotyczy silników Diesla.
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: carinus »

Przypomniałem sobie o boxie (V-tech),który pozostał jeszcze po moim poprzednim dieslu toyoty i byłem z niego zadowolony,gdyż odczuwałem wzrost momentu.Teraz przyszła myśl czy nie zastosować podobnego,tymczasowego myku dla lexa.Ktoś miał okazję testować boxa?
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: Miłosz »

carinus jak słysze box i widze vtech to aż oczy mi krwawią :P Szkoda auta na te wynalazki, ale to tylko moje zdanie :)
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: carinus »

Dobrze wiedzieć,dzięki.
miskolabor
Nowy lex user
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2020, o 19:14
Model Lexusa: IS II 220d
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: miskolabor »

Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: Miłosz »

miskolabor pisze:Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców
Super, że mamy wśród nas "Kubicę".
miskolabor pisze:wleczących się 90km/h na 6
Jak mnie pamięć nie myli na długim dyfrze jest to niemożliwe, żeby jechać bez dziwnych zachowań układu napędowego, na krótkim chyba bez problemu.
miskolabor pisze:kochani
bez przesady...
miskolabor pisze:w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300
Co się załącza ?
miskolabor pisze:To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne.
Jakie to jest auto ? :laugh1: :laugh1: :laugh1: Raczej tak samo sportowe jak to

Obrazek

Trochę pominę, ale to...
miskolabor pisze:Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Odbije Ci się jeszcze czkawką.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: [IS220D] SPALANIE

Post autor: carinus »

miskolabor pisze:Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Chyba piszesz o innym aucie albo za mało przeżyłeś z tym silnikiem.Niewiele pamiętam bo za krótko jeżdziłem z fabrycznym softem,ale nazywanie tego czegoś "sportowym" jest sporym nadużyciem.Sportowy jak worek kartofli.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości